Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Tentschort  (gelezen 3079 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels

  • Gast
Tentschort
« Gepost op: augustus 13, 2014, 08:29:59 pm »

Hallo ik heet Niels ik heb een Camplet Apollo gekocht uit 1990 ik ben gek op kamperen en een vouwwagen vindt ik geweldig zeker camplet.
Voor ons gaat in 2015 de droom uitkomen kamperen met een vouwwagen eerst een caravan gehad masr dat vindt ik niks veeeeel te groot en je slaapt er alleen maar in.
Ik moet een paar dingen opknappen schoonmaken impregneren en al een aantal leuke tips gelezen geweldig een vouwwagen club.
Kan iemand vertellen hoe ik een tentschort kan maken die bij de slaap cabines of waar ik een gebruikte. Kan kopen op marktplaats is niks ik heb ook geen maten?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Mvg niels
Gelogd

zjeeraar

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 29
  • Merk Vouwwagen: Camp-let
Re: Tentschort
« Reactie #1 Gepost op: augustus 14, 2014, 11:21:13 am »

Veel plezier met je Camplet! Wij zijn er ook erg blij mee :)

Het schort (kofferzak) is denk ik lastig te maken, vanwege alle hoeken enzo. Ik heb een advertentie gevonden op marktplaats, misschien kan je die eens proberen?

http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/kamperen-toebehoren/m820895436-camplet-vouwwagen-onderdelen.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Gelogd

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Tentschort
« Reactie #2 Gepost op: augustus 16, 2014, 07:28:44 pm »

nee, die bagagezak bedoel je niet denk ik.
Het is dat stoffen ding met vakjes erin. de lengte zal hem (pak 'm beet) zo'n 2.80/ 3.00 meter zijn. hoogte geen idee, gewoon maar meten denk ik.
In het middenste stuk heb je 3 opbergvakken, en bij het keukentje ook 2 of 3. linkerkant zit niets.
Ze worden bevestigd met elastieken, soort van houtje-touwtje idee, niet erg moeilijk om te maken denk ik, heb het eens in de wasmachine gedaan.
Gelogd

jvanderlans

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 113
  • Camp-let Savanne 2007
Re: Tentschort
« Reactie #3 Gepost op: augustus 18, 2014, 12:51:18 am »

Dat noemen ze een tentschort. Die zijn los te koop. Je kan hem ook zelf maken. Alleen nog het patroon vinden, of iemand die hem voor je inmeet.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Tentschort
« Reactie #4 Gepost op: augustus 24, 2014, 11:02:36 pm »

Niels, het is me niet meer gelukt om hem op te meten voor je omdat we iets eerder zijn vertrokken. Je zou ook kunnen kijken naar de schort van de Basic, volgens mij is die vergelijkbaar.
Ik moet deze week nog naar Erica Zeist en kan wel even kijken of ze hem open hebben staan om foto's te maken. (weet niet of ze het grappig vinden als ik daar ga meten maar kan altijd een poging doen :O )
Gelogd

Niels

  • Gast
Re: Tentschort
« Reactie #5 Gepost op: augustus 24, 2014, 11:06:59 pm »

Niels, het is me niet meer gelukt om hem op te meten voor je omdat we iets eerder zijn vertrokken. Je zou ook kunnen kijken naar de schort van de Basic, volgens mij is die vergelijkbaar.
Ik moet deze week nog naar Erica Zeist en kan wel even kijken of ze hem open hebben staan om foto's te maken. (weet niet of ze het grappig vinden als ik daar ga meten maar kan altijd een poging doen :O )

Thanks maar maakt niet uit.
Ik ga zelf naar pauw recreatie daar staat er 1 open en ga zelf wel even meten.
Bedankt voor de moeite gr niels
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal