Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: reële prijs Combi Camp Venezia 2006  (gelezen 2837 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cecibelle

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: trigano odyssee
reële prijs Combi Camp Venezia 2006
« Gepost op: mei 23, 2015, 05:32:25 pm »

Hallo allemaal,
Ik ga maandag een tweede-hands combi camp bezichtigen. Zou iemand mij kunnen vertellen wat een reële prijs voor een Combi Camp Venezia 2006 is? Het is een combi camp met 3 slaapplaatsen, voortent, keuken (gewoon de basics). Geen extra luifel, gastencabine etc etc.
Jullie zouden mij erg helpen met jullie advies.
Bij voorbaat dank,
Cecilia
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: reële prijs Combi Camp Venezia 2006
« Reactie #1 Gepost op: mei 24, 2015, 02:01:09 pm »

Hoi Cecilia, zoals je op het andere forum hebt kunnen lezen zijn de meest fanantieke CC-ers dit weekend op de Abbert(-1 :O ); als de wagen er netjes uitziet is de prijs die je noemt een reeële prijs, voor minder zul je er niet snel eentje vinden. Dit blijft het probleem van vraag en aanbod.


Enige vraagteken wat je zou kunnen plaatsen is of je niet voor een nieuwer type moet gaan, van de andere kant, je bent deze over 1 of 2 jaar ook weer zo kwijt zonder dat je er iets op toegeeft. Dus je kunt ook eerst kijken of deze bevalt en dan kun je daarna nog andere keuzes maken.
Dit uiteraad wel mits de wagen er netjes uitziet.
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: reële prijs Combi Camp Venezia 2006
« Reactie #2 Gepost op: mei 24, 2015, 03:08:12 pm »

 Hallo Cecilia,

wij hebben een CC Venezia van 2004, heerlijke wagen, we zijn er heel erg blij mee.
Maar wat is een "normale" prijs voor een CCV van 2006 ?????

De prijs die je noemde lijkt mij een heel mooie prijs, ik heb de laatste tijd ouder CC's gezien waar ze zo maar ond de 4000 euro voor vroegen en waar dan ook nog eens overheen geboden werd. Dus als die 2006 CC goed is, lijkt me dat een heel goeie deal.
 
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal