Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Beginner stelt zich voor!  (gelezen 12892 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

  • Gast
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #15 Gepost op: juni 22, 2015, 02:43:37 pm »

Dit zijn allemaal 'bouwwagens' lekker ruim, maar niet geschikt om snel op te bouwen of af te breken. Voor de rest is het details: lattenbodem, disselbak, kleur. Wat spreekt je aan? Welke kwaliteit zoek je?

Snel op te bouwen en af te breken is beslist niet nodig, de planning is 3 weken Italië met wellicht 1 of 2 plekken aan te doen dus minimaal opbouw voor een week.

De rest van de wensen is eigenlijk niet zo uitgebreid buiten een lattenbodem, voldoende ruimte en zo licht mogelijk weinig wensen, maar het oog wilt ook wat hier valt alleen over te twisten!

En Marjootje jou voorstel is voor de prijs zeker ook geslaagd (de gedacht meer is altijd beter is toch niet zo maar daar moet ik me vaak zelf nog van zien te overtuigen  :N)

Super leuk hoe jullie meedenken!!
Gelogd

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #16 Gepost op: juni 22, 2015, 02:52:46 pm »

Het voordeel van goedkoop beginnen is altijd, dat je evt. kinderziektes er nog kunt uitkijken.
Als je meteen je topbudget er tegen aan gooit en het is het net niet wat je ervan verwacht, voel je je haast verplicht om zon wagen eerst voorlopig te houden.
Bij 500/1000 euro ben je doorgaan niet aan bekocht, kun je op mp wel weer verkopen, mocht het niet bevallen en kijk/zoek je gewoon iets anders.
Het is toch altijd eerst even uittesten en dat is heel persoonlijk. Wat ik prettig vind in een wagen, vind jij bv weer een nadeel.
Dat moet je zelf ondervinden, en wat de veiligheid betreft, kwestie van banden nakijken en hoe zuinig zijn mensen er op geweest. Foto's verraden soms ook al heel wat.
Ga anders eens naar een dealer die verschillende merken heeft staan, geeft je een beter beeld dan een mp plaatje.
Gelogd

Tim

  • Gast
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #17 Gepost op: juni 22, 2015, 03:00:38 pm »

Jah die 2500 was geen top budget vanwege het feit dat er nog een aantal onvoorziene kosten bij zouden kunnen komen. Maar voor het begin is het misschien wel wat teveel (aangezien we nog nooit samen zijn gaan kamperen  :>), echter is het wel de bedoeling dat de klapper wat nu gekocht wordt toch zeker de eerste 5 jaar blijft en daarom net iets beter mag zijn dan de bodem van de aanbodmarkt. 
Gelogd

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #18 Gepost op: juni 22, 2015, 03:05:26 pm »

Zou je dan niet liever een snelklapper nemen in het begin  :H, gezien het feit dat jullie net samen zijn... :I
Gelogd

Tim

  • Gast
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #19 Gepost op: juni 22, 2015, 03:07:43 pm »

Haha tjah we zijn 'toch alweer' 5 jaar samen dus wat dat betreft moeten we dit ook wel overleven ::) :>
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #20 Gepost op: juni 22, 2015, 03:38:32 pm »

Kwestie van goed afspraken maken. Ik zet de klapper op, zij helpt en zorgt voor de secundaire arbeidsvoorwaarden  bier

Vervolgens als de klapper staat, gaat zij inrichten en zorg ik voor de secundaire arbeidsvoorwaarden  bier. Aangezien mijn vrouw dat niet drinkt, drink het zelf maar op  :H
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #21 Gepost op: juni 22, 2015, 03:41:38 pm »

 :N, ik hoor het alweer, de vrouw heeft 1 recht???... Het aanrecht? (als die erin zit tenminste :H)
Gelogd

Tim

  • Gast
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #22 Gepost op: juni 22, 2015, 03:42:06 pm »

Dat laatste bevalt me wel, dat eerste wat minder  ::)

Maar wat me een aanbod op de klapper markt pffff :?
Gelogd

Tim

  • Gast
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #23 Gepost op: juni 22, 2015, 03:42:49 pm »

:N, ik hoor het alweer, de vrouw heeft 1 recht???... Het aanrecht? (als die erin zit tenminste :H)

Nee ze mag ook afentoe naar buiten komen!! Als ik weer dorst heb  :>
Gelogd

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #24 Gepost op: juni 22, 2015, 03:45:17 pm »

foei foei foei, ik ga maar es naar een ander topic, ze lust toch wel wijn??? W: mogen de mannen die ontkurken. :K
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #25 Gepost op: juni 22, 2015, 03:48:39 pm »

Ja een glas wijn op zijn tijd gaat er wel in, maar pas 's avonds en meestal komen wij halverwege de middag aan op de camping.  :P

's avonds trek ik wel een kurkje hoor, zo ben ik ook wel weer  :J

En oja mijn klappertje heeft een aanrecht, die heb ik er zelf ingebouwd na geklaag over te weinig werkruimte  :H :H
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #26 Gepost op: juni 22, 2015, 03:50:01 pm »

Weer een tip Tim... zorg voor een aanrecht :?
Gelogd

Tim

  • Gast
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #27 Gepost op: juni 22, 2015, 03:51:18 pm »

Haha ik zou dat met alle plezier voor haar doen maarjah we werken naast onze school beide in de horeca dus ze kan het best zelf!  :J

Maar mocht nog iemand tips voor me hebben :) alles is welkom.

Bijvoorbeeld een vraag als jullie fietsen meenemen hoe beveiligen jullie deze dan bij een dagje weg? (en dan heb ik het niet over een campingfiets van €20,-  8) )

Volgende eis is dus bekend er MOET een aanrecht in!!
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.349
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #28 Gepost op: juni 22, 2015, 04:09:07 pm »

Dat het goedkoper kan is zeker waar en mss voldoet dit voor ons ook prima. Wel wil ik iets hebben waarop ik kan vertrouwen en waarmee ik de eerste paar jaar gemakkelijk mee vooruit kan, dus toch enige kwaliteit!

Dit zijn er weer een aantal: (een snelle blik van jullie is genoeg, voor mij is alles vrij gelijk alleen qua looks zijn ze anders)

http://link.marktplaats.nl/m936668407
http://link.marktplaats.nl/m932012266
http://link.marktplaats.nl/m929936383

wederom bedankt voor de hulp!!
De Oceane is een symetrische wagen en daardoor van de bouwwers het snelst. volgens mij kan je hierbij ook de luifel direct aan de wagentent vastmaken waardoor je wat felxibeler bent. Maar voor wie met 2 kampeert wel wat aan de ruime kant misschien.
Gelogd
Adventure Awaits

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.349
Re: Beginner stelt zich voor!
« Reactie #29 Gepost op: juni 22, 2015, 04:12:19 pm »

en ik zie in het fiets top ic dat je ook een fietser bent. Hier zit ook nog een imperiaal bij dus dat is makkelijk fietsen meenemen.   Maar als je samen bent zou je mss ook eens kunnen zoeken op de camplet, jametic en Trigano Odysee.
Gelogd
Adventure Awaits
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal