Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: D: Schwarzwald: Campingpark Oase Ettenheim of Münstertal??????  (gelezen 22272 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

familieribbers

  • Gast
Re: D: Schwarzwald: Campingpark Oase Ettenheim of Münstertal??????
« Reactie #15 Gepost op: juli 11, 2018, 02:20:20 pm »

Hi Steef , ik heb gisteren geboekt voor camping Oase , een weekje in Augustus. Ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen
om voor de allereerste x met een vouwwagen op vakantie te gaan :-)
Gelogd

steef

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2013
Re: D: Schwarzwald: Campingpark Oase Ettenheim of Münstertal??????
« Reactie #16 Gepost op: juli 11, 2018, 10:16:05 pm »

Wij zijn daar tot 4 augustus ook voor het eerst met een vouwwagen. Weet je al welke plek je hebt?
Gelogd

jahoe

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
  • Merk Vouwwagen: jamet arizona
Re: D: Schwarzwald: Campingpark Oase Ettenheim of Münstertal??????
« Reactie #17 Gepost op: juli 27, 2018, 01:33:16 pm »

Wij gaan binnenkort ook richting campingpark Oase. Het staat mij bij dat er iets was met het instellen van de navigatie, m.b.t. een steile helling die met de vouwwagen haast niet te nemen is? Helaas heb ik geen idee meer waar ik dat gelezen heb, en vind ik dit ook nergens terug. Betekent dit dat ik me geen enkele zorgen hoef te maken en we nergens achteruit zullen rollen op allerlei smalle, steile, vlak langs enorme afgronden lopende hellingen? (Ik geef het meteen toe: ben niet zo'n held met helling rijden, als er iets achter de auto hangt en de achterbank vol met kinderen zit die er allemaal ook een mening over hebben.  8))
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: D: Schwarzwald: Campingpark Oase Ettenheim of Münstertal??????
« Reactie #18 Gepost op: juli 27, 2018, 06:06:31 pm »

Kinderen en andere betweters een keuze geven. Stil en lijdzaam toezien of gaan lopen.
Heb ik ook bij mijn schoonmoeder gedaan na aanmerkingen op mijn rijstijl. (Je mag hier 50 hoor!) Nooit meer problemen gehad.
Hetgeen ik wel rekening mee houd is reisziekte van mijn zoon.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

winnieandbuzz

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 241
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Xclusive 2021
Re: D: Schwarzwald: Campingpark Oase Ettenheim of Münstertal??????
« Reactie #19 Gepost op: juli 27, 2018, 06:37:06 pm »

Wij gaan binnenkort ook richting campingpark Oase. Het staat mij bij dat er iets was met het instellen van de navigatie, m.b.t. een steile helling die met de vouwwagen haast niet te nemen is? Helaas heb ik geen idee meer waar ik dat gelezen heb, en vind ik dit ook nergens terug. Betekent dit dat ik me geen enkele zorgen hoef te maken en we nergens achteruit zullen rollen op allerlei smalle, steile, vlak langs enorme afgronden lopende hellingen? (Ik geef het meteen toe: ben niet zo'n held met helling rijden, als er iets achter de auto hangt en de achterbank vol met kinderen zit die er allemaal ook een mening over hebben.  8))

Wij zijn meerdere malen op camping Oase geweest en de enige helling is een verkeersdrempel van 15 cm. Daar heb je geen hellingproef voor nodig ;)
Geniet ervan, leuke camping! Helaas was er voor ons geen plekje meer voor ons, nu staan we net over de grens in Frankrijk.
Gelogd

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Columbia
Re: D: Schwarzwald: Campingpark Oase Ettenheim of Münstertal??????
« Reactie #20 Gepost op: juli 31, 2018, 10:25:10 pm »

Wij zijn daar tot 4 augustus ook voor het eerst met een vouwwagen. Weet je al welke plek je hebt?

Wij staan er nu ook. Op de pappelallee
Gelogd

steef

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2013
Re: D: Schwarzwald: Campingpark Oase Ettenheim of Münstertal??????
« Reactie #21 Gepost op: augustus 07, 2018, 08:10:47 am »

Wij zijn net terug van Campingpark Oase en hebben gelijk geboekt voor volgend jaar.

Heerlijke camping en s'avond rustig. Het gemeentezwembad is niet al te groot maar doordat ze geen chloor gebruiken is het fijn zwemmen.
Ruime plaats hadden wij ( c plaats ) van ongeveer 120m2 waardoor de auto ook nog voor de tent kon staan. Wij stonden tussen enkele bomen in waardoor er nog schaduw was.

De plaats wat we eerder geboekt hadden stond vol in de zon en waren maar al te blij met een andere grotere plaats. Ook nog kennis gemaakt met Gert-jan van het forum.
Gelogd

jahoe

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
  • Merk Vouwwagen: jamet arizona
Re: D: Schwarzwald: Campingpark Oase Ettenheim of Münstertal??????
« Reactie #22 Gepost op: augustus 13, 2018, 02:36:22 pm »

Wij zijn meerdere malen op camping Oase geweest en de enige helling is een verkeersdrempel van 15 cm. Daar heb je geen hellingproef voor nodig ;)
Geniet ervan, leuke camping! Helaas was er voor ons geen plekje meer voor ons, nu staan we net over de grens in Frankrijk.
Inmiddels zijn we weer terug en inderdaad, die verkeersdrempel was wel te doen  :) .
Gelogd

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Columbia
Re: D: Schwarzwald: Campingpark Oase Ettenheim of Münstertal??????
« Reactie #23 Gepost op: augustus 16, 2018, 11:48:26 pm »

Inmiddels zijn we weer terug en inderdaad, die verkeersdrempel was wel te doen  :) .

Ik kan me niet eens een verkeersdrempel herinneren. Was die er wel?

Waar stonden jullie?
Gelogd

steef

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2013
Re: D: Schwarzwald: Campingpark Oase Ettenheim of Münstertal??????
« Reactie #24 Gepost op: juli 20, 2019, 06:36:01 pm »

Nog leden die er dit jaar heen gaan? Wij gaan vannacht weer hier naar toe rijden voor net geen 3 weken.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal