Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***  (gelezen 32113 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.792
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #15 Gepost op: januari 20, 2016, 09:52:22 pm »

Pfff, zou mijn grootste nachtmerrie zijn zo'n camping...maar ieder zijn ding natuurlijk.

verklaar zo'n...?
Gelogd

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #16 Gepost op: januari 20, 2016, 10:20:11 pm »

Groots, massaal, te commercieel en met je ingang van de tent op straat.
« Laatst bewerkt op: januari 20, 2016, 10:24:01 pm door Cadillacfreak »
Gelogd

kph

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #17 Gepost op: januari 21, 2016, 01:11:31 pm »

Het was juist hartstikke rustig!! En dat in het hoogseizoen (bouwvak), zie foto's! En ja, wij hadden tent helemaal in z'n geheel opgezet, dus stonden we tot aan het straatje. Komend jaar in Italie (waar de plaatsen vast niet groter zullen zijn) zullen we niet meer de gehele tent opzetten. Ik vond het een heerlijke camping!!
Gelogd

kph

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #18 Gepost op: januari 21, 2016, 01:12:42 pm »

.......maar goed, ik vind campings waar je alleen maar op een grasveldje een boekje kunt lezen echt weer niets aan, dat is mijn nachtmerrie  :J
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.792
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #19 Gepost op: januari 21, 2016, 11:33:51 pm »

.......maar goed, ik vind campings waar je alleen maar op een grasveldje een boekje kunt lezen echt weer niets aan, dat is mijn nachtmerrie  :J

+1 kph, moet er niet aan denken in je uppie ergens te moeten staan
het leuke aan vakantie is juist een andere (zonnige) omgeving en genieten van andere mensen, hun culturen en het heerlijke eten...
Gelogd

Erlief

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 108
  • Merk Vouwwagen: Trigano Vendome GL
  • Wie wil er klappen?!
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #20 Gepost op: januari 22, 2016, 12:17:16 pm »

Ik heb hele goeie herinneringen aan de Spaanse Costa´s, maar even snel gerekend zou ik ca € 70 p/n gaan betalen.... Dat probeer ik toch echt uit alle macht te vermijden...

Dat is trouwens een vrij normaal tarief voor een camping aan zee in Spanje, maar toch...

Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #21 Gepost op: januari 22, 2016, 05:04:31 pm »

Wij gaan ook naar full animaties camping maar met je luifel op de grens van de straat te gaan dat gaat mij wel ff te ver. Zie foto van onze laatste vakantie op les fumades.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #22 Gepost op: januari 23, 2016, 08:56:34 am »

Ik vind een plek van 8 m diep echt niet heel klein.  En wij kijken niet naar plek grootte of full-animatie campings, wij selecteren op zwembad grootte. Bij ons liggen de kids de hele dag in het zwembad (alleen kids disco aan animatie is genoeg voor onze kids).  Dit jaar een plek op Pra felle torri geboekt in Italië, daar zullen de plekken niet veel groter zijn  als in Spanje volgens mij. Maar goed, wij zijn meestal pas bij de tent als we gaan slapen.

Daarnaast was dit onze allereerste kampeervakantie ooit, dus veel vergelijkingsmateriaal hebben we niet.  Ik vond het een heerlijke vakantie, genoeg ruimte naast de vouwwagen.......zou zo dit jaar weer gaan! Alleen zou ik niet meer de totale tent opzetten,  dat is echt niet nodig in Spanje.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #23 Gepost op: januari 23, 2016, 09:00:42 am »

Ik heb hele goeie herinneringen aan de Spaanse Costa´s, maar even snel gerekend zou ik ca € 70 p/n gaan betalen.... Dat probeer ik toch echt uit alle macht te vermijden...

Dat is trouwens een vrij normaal tarief voor een camping aan zee in Spanje, maar toch...

Wij hebben een vouwwagen aangeschaft omdat we vliegen met 3 kids in de bouwvak niet kunnen betalen. Zelfs al zouden we 3 weken een stacaravan willen boeken zijn we op parken als camping stel meer dan 4000,- euro kwijt. Ik vind de 1600,- euro die we nu moesten betalen een koopje haha.
Gelogd

Erlief

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 108
  • Merk Vouwwagen: Trigano Vendome GL
  • Wie wil er klappen?!
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #24 Gepost op: januari 25, 2016, 01:42:28 pm »

Ik vind de 1600,- euro die we nu moesten betalen een koopje haha.

Ja als je het hebt moet je het doen. zeker geen afgunst of zo. Mijn budget is gewoon wat beperkter en dan wordt je heel creatief...
Gelogd

kph

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #25 Gepost op: januari 25, 2016, 03:33:40 pm »

Ja als je het hebt moet je het doen. zeker geen afgunst of zo. Mijn budget is gewoon wat beperkter en dan wordt je heel creatief...

Maar dat hoeft niet minder speciaal te zijn hoor!! Iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen wensen voor een vakantie! Goedkoop, duur, rustig, druk, strand, bergen, zwembad, wandeltochten.....
Gelukkig zijn we allemaal verschillend, anders waren er vast niet zoveel verschillende campings geweest!  :J
En goedkopere campings hoeven helemaal niet minder leuk te zijn! Misschien denk ik wel te weten wat mijn kids graag willen maar zouden ze met alleen een stromend riviertje ook tevreden zijn. Ik weet het niet, misschien dat we dat volgend jaar gaan ontdekken (dan gaan we vanwege een aankomende wat dichter bij huis iets zoeken zodat we de controle kunnen houden).
Wij hebben pas 1 kampeervakantie erop zitten, dus eigenlijk hebben we zo goed als geen ervaringen op kampeergebied haha (vroeger ook nooit gekampeerd).
Gelogd

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #26 Gepost op: januari 25, 2016, 05:32:30 pm »

We gaan nu wel erg  :off maar je kunt ook aan de spaanse costa's wel wat goedkopers vinden. Maar i.h.a. zijn campings in Italie en Spanje duurder dan in Frankrijk (en hebben ze krappere plekken), althans dat is mijn ervaring. Ik vind ergens een drankje pakken, uit eten gaan of de supemarkt dan weer goedkoper in Italie en zeker in Spanje. Bij onze manier van vakantievieren houdt zich dat wel zo´n beetje in evenwicht.
Gelogd

Corvrijn

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #27 Gepost op: januari 27, 2016, 09:19:07 am »

Zo camping stel geboekt blauwe zone in Augustus netjes overzicht van de plekken gehad
Gelogd

Erlief

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 108
  • Merk Vouwwagen: Trigano Vendome GL
  • Wie wil er klappen?!
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #28 Gepost op: januari 27, 2016, 11:59:19 am »

Zo camping stel geboekt blauwe zone in Augustus

Veel plezier! ook met het toeleven er naar toe.

Gelogd

kph

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #29 Gepost op: januari 27, 2016, 05:22:32 pm »

Zo camping stel geboekt blauwe zone in Augustus netjes overzicht van de plekken gehad

De camping gaat vast heel goed bevallen!! Als bij ons dit jaar de camping in Italie niet bevalt gaan we daarna vast weer terug naar Stel!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal