Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?  (gelezen 10396 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroensvanark

  • Gast
Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Gepost op: december 17, 2015, 03:47:42 pm »

Hallo allemaal,

Ik wil graag een van de bedden van onze Jamet Louisiana in twee delen zodat onze beide boys gescheiden kunnen slapen.
De jongste is van de zomer twee en wil ik niet meer in het camping bedje hebben.
Misschien heeft een van jullie een idee of dit zelf al eens gedaan. Zat zelf aan een plank oid te denken.
Misschien rare vraag, maar beter goed gejat dan slecht bedacht...

Bedankt alvast, Gr. Jeroen
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #1 Gepost op: december 17, 2015, 03:54:06 pm »

Als ze samen in de wagenbak sliepen ging 1 van de 2 eerst in ons bed, daarna legde we ze op 1 bed. Tegelijk schoot niet op maar op deze manier ging het prima  :J
Gelogd

cewi

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 418
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon MTT
  • HK Cocoon MTT
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #2 Gepost op: december 17, 2015, 04:29:32 pm »

Als ze samen in de wagenbak sliepen ging 1 van de 2 eerst in ons bed, daarna legde we ze op 1 bed. Tegelijk schoot niet op maar op deze manier ging het prima  :J

Zo gebeurde het bij ons ook :)
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #3 Gepost op: december 17, 2015, 06:05:02 pm »

Onze kinderen rolden standaard naar elkaar toe (toen nog in een tentcompartiment) en toen de jongste groter werd werd dit irritant (heel klein slapen ze overal doorheen). Dus ik zou er wel iets tussen leggen, maar hoog hoeft het niet te zijn. Bv een opgerolde badhanddoek oid.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #4 Gepost op: december 17, 2015, 06:25:52 pm »

Bij ons slapen de kinderen bij ons. 1 bij mij op de plank en 1 bij mijn vrouw in de deksel.

Werkt prima
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #5 Gepost op: december 17, 2015, 10:26:22 pm »

Ik gebruik een honkbal-knuppel en zowel de 4 als de 6-jarige slapen al een jaar of 2 samen.

Tis inderdaad vaak lol, maar daar is het vakantie voor. Wij sturen ze eerder (uurtje eerder dan rest op de camping) naar bed want dan kunnen ze lekkere kletsen. En ja! Het is vaak "Stil!" roepen én de eerste paar dagen zijn ze veel te vroeg wakker. Maar ook zij moeten wennen aan een ander patroon en dus gunnen we ze in het begin die ruimte.

Maar eerst de jongste naar bed sturen en dan vervolgens de volgende als de ander slaapt (wij hebben er 3)werkt bij ons ook prima. Alleen zien wij daar de lol niet van in, en gebruiken wij dat juist als straf. En bij ons werkt dat: "je mag samen praten als je lief bent en je gaat appart naar bed als je stout bent. "
« Laatst bewerkt op: december 17, 2015, 10:30:16 pm door KenJo »
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #6 Gepost op: december 18, 2015, 10:18:52 am »

Ik gebruik een honkbal-knuppel

Ik zie helemaal voor me, je pakt de honkbalknuppel en slaat ze knock out  :> :> :>
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

h2o

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 250
  • Merk Vouwwagen: HK Kyte S 2012
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #7 Gepost op: december 18, 2015, 10:50:51 am »

wij gebruikten altijd een rubber hamer, die hadden we toch bij voor de haringen en dan waren de blauwe plekken iets kleiner  :#
Gelogd
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car....

sanneman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #8 Gepost op: december 18, 2015, 11:04:12 am »

Bij ons ook apart op bed leggen, en als wij zelf gaan slapen leggen we ze weer bij elkaar.
Met een van 6 en twee van 2 was dat echt bittere noodzaak :-)
1 van de tweeling op eigen plek, en een bij ons op bed. de oudste gaat dan wat later naar bed.

Blijft wel zoeken inderdaad: wij hebben bijna een week 'wacht gelopen' naast de slaapdelen om ze rustig in slaap te krijgen, anders een groot feest (en de volgende dag een groot drama)....

Als het slaapt gaat het meestal wel goed (blijven op hun eigen plek). Als er wordt gerold hebben we een opgerold badlaken ertussen: dat is genoeg voor die van ons.
Gelogd

michield

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 188
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Chamonix 2015 -> Cabanon Malawi 2.0 Royale DeLuxe 2022
    • Campings met Privesanitair
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #9 Gepost op: december 18, 2015, 12:01:03 pm »

Onze Cabanon heeft nogal grote bedden (210x168 ofzo) en zolang ze onder de 150 zijn kunnen ze dus overdwars liggen. Dan hebben ze beide een meter breed bed dus makkelijk om er kussens ofzo tussen te leggen.
Gelogd

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 485
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #10 Gepost op: december 19, 2015, 09:00:54 am »

Ik mag dan wel geen kinderen hebben, maar misschien wel een idee: Als je in de binnentent een (uitritsbaar) schot maakt,die de binnentent door midden deelt, dan hebben ze als het ware toch hun eigen slaapplek? Ik zelf lig nooit tegen de binnentent aan (geen idee waarom overigens), dus dat zal dan voor de kinderen ook gelden.
Gelogd

vic36shorty

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.637
  • we klappen tegenwoordig in een gerjak tago indian
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #11 Gepost op: december 19, 2015, 09:07:44 am »

wij gebruikten altijd een rubber hamer, die hadden we toch bij voor de haringen en dan waren de blauwe plekken iets kleiner  :#
Niet alleen de blauwe plekken maar ook de builen
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #12 Gepost op: december 19, 2015, 12:23:49 pm »

Ik mag dan wel geen kinderen hebben, maar misschien wel een idee: Als je in de binnentent een (uitritsbaar) schot maakt,die de binnentent door midden deelt, dan hebben ze als het ware toch hun eigen slaapplek? Ik zelf lig nooit tegen de binnentent aan (geen idee waarom overigens), dus dat zal dan voor de kinderen ook gelden.
Ja, dit zou goed moeten werken. Zulke losse tussenschotjes hadden wij ook in onze tent.
Gelogd

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 849
  • Merk Vouwwagen: CC-Flexi Comfort
Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #13 Gepost op: december 19, 2015, 12:56:30 pm »

Ik lees ook even mee, al zijn ze al wat ouder (7-11) Tot nu toe hadden beide kinderen een eigen slaaptent (6p tunneltent) maar nu moeten ze samen in 1 bed. De truc met de hamer wil ik liever niet toepassen, ik heb een ouderwetse klauwhamer en dat blijf je zien ben ik bang...
Als alternatief hebben we nog het 'hondenhok' onderin.
« Laatst bewerkt op: december 19, 2015, 12:58:58 pm door PenH »
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Bed van klapper delen voor 2 kinderen? Wie heeft een gouden idee?
« Reactie #14 Gepost op: december 19, 2015, 01:07:38 pm »

Bij ons slapen de kinderen bij ons. 1 bij mij op de plank en 1 bij mijn vrouw in de deksel.

Werkt prima

Zo hebben wij dat ook een paar jaar gedaan. Begon meer uit noodzaak, maar ze vonden dat wel leuk ook.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal