Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Aanpassingen Combi Camp Country 2016  (gelezen 15846 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: Aanpassingen Combi Camp Country 2016
« Reactie #30 Gepost op: mei 31, 2016, 01:52:24 pm »

Ok. Dat is wel helemaal vreemd. Aart Kok is toch zelfs de importeur/eigenaar van CombiCamp? Ik ben echt wel teleurgesteld moet ik eerlijk zeggen. Het is inderdaad alleen al het gevoel van de keuze te hebben. Ik had er denk ik wel voor gekozen i.v.m. meer opbergruimte in wagenbak als disselbak en een breder bed. Dat vonden wij minpunten van de CombiCamp. En ik krijg de indruk dat de prijzen vooralsnog gelijk zijn. Wij hebben nu een stokkenbuis onder de wagen aangebracht om wat ruimte te winnen in de wagenbak. Dat was dan niet nodig geweest.

Maargoed....we waren ondanks de minpunten wel blij met de wagen dus zullen maar proberen dit te blijven. Maar het voelt toch echt wel even wrang eerlijk gezegd.

Ik kan het mij goed voorstellen, maar de oude was zeker ook al top. Een CCC kopen de meesten denk ik ook op gevoel en niet op puur verstand / geld (praktische inzetbaarheid) want dan heb je betere alternatieven.
Gelogd

klapfan1981

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 12
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country
Re: Aanpassingen Combi Camp Country 2016
« Reactie #31 Gepost op: mei 31, 2016, 02:02:01 pm »

Precies. Ik probeer me er ook snel overheen te zetten.
We zijn gewoon heel blij met onze CCC. Als het een jaar later was gebeurt dan had je me niet gehoord... Maar drie dagen later is wel erg zuur.
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: Aanpassingen Combi Camp Country 2016
« Reactie #32 Gepost op: mei 31, 2016, 02:35:02 pm »

Zeker, als ik hem openzet om de laatste zaken te laden wo/do, dan maak ik een paar foto's. Met de regen de laatste dagen is het een snel-actie geweest om de standaard spullen erin te leggen.

Tevens mijn inziens het grootste nadeel van de CCC openzetten om te laden. Op zich snel als je geen luifel en gastencabine eraan laat, maar anders ben je toch 'even' bezig ivm netjes leggen van al het doek en zeil. Het laden en lossen system was niet meer leverbaar vanwege de lage vraag hiernaar blijkbaar.

Maar zo heeft ieder merk zijn nadelen, voordeel is wel dat ik geen gaatjes waar muizen in de bak kunnen komen als hij in de stalling gaat van de winter  :J

Wij haden 2 jaargeleden begrepen dat het laad en los systeem de constructie verzwakte omdat er aan beide kanten scharnieren moesten komen. Wij hebben er toen vanaf gezien
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re: Aanpassingen Combi Camp Country 2016
« Reactie #33 Gepost op: mei 31, 2016, 06:20:41 pm »

Mooie wagen, zou je foto's ook op de Combi Camp club willen delen?


Gelogd

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: Aanpassingen Combi Camp Country 2016
« Reactie #34 Gepost op: mei 31, 2016, 08:27:16 pm »

Gelogd

Ciska75

  • Gast
Re: Aanpassingen Combi Camp Country 2016
« Reactie #35 Gepost op: juni 02, 2016, 11:17:57 am »

ook wij zijn sinds afgelopen zaterdag de trotse eigenaars van de nieuwe country! Bij vws besteld in april, toen was de wijziging nog niet "officieel' bekend maar ons werd wel verteld dat de laatste oude versie net verkocht was en wij of het showroommodel konden of een nieuwe met verrassing, keus was niet moeilijk gezien dat de prijs hetzelfde was  8). Schijnt dat de prijs straks wel omhoog gaat...
Wel jammer dat we idd nog geen hoes hebben, en de boogluifel heeft leveringsproblemen, die krijgen we nagestuurd.
erg blij met de enorme laadruimte, wij waren een alpenkreuzer gewend... en het grote bed is ook zeker een groot pluspunt!!!
Inmiddels is de stroomvoorziening aangelegd, watervoorsziening aangepast en liggen er  2 planken te wachten om verwerkt te worden tot aanrechtblad :)

gr ciska
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Aanpassingen Combi Camp Country 2016
« Reactie #36 Gepost op: juni 03, 2016, 08:58:13 am »

Als ik kijk naar de 4 steunpoten, lijkt het alsof de strip geen ondersteuning heeft. Klopt dit? Want volgens mij komen dan alle krachten op de schroefdraad, met kans op verbuiging. En probeer ze dan maar weer eens in te draaien.
Gelogd

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: Aanpassingen Combi Camp Country 2016
« Reactie #37 Gepost op: juni 03, 2016, 08:01:35 pm »

Bagageruimte nieuwe cc volledig gevuld  :>

Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Aanpassingen Combi Camp Country 2016
« Reactie #38 Gepost op: oktober 30, 2016, 04:51:46 pm »

Gisteren opgehaald. Wat een enorme bagagebak, wij hebben alle kampeerspullen in de bak. Ook wij zijn met 5... en het past makkelijk. :J

Bijgaand ook een plaatje van de ingepakte bagagebak. We hebben ruimte over! In het lege kratje komen de tent-delen, in plaats van een voortent kregen wij een wagentent mee ::)
Dinsdag maar even met de VWS bellen.

Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal