Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Deksel en ongelijke ondergrond (Country)  (gelezen 10972 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: Deksel en ongelijke ondergrond (Country)
« Reactie #30 Gepost op: januari 18, 2017, 08:54:48 pm »

Ondertussen was ik ook zover: nieuwe model heeft dichte hoeken.

Deze foto is schuin genomen, zowel de dichte hoeken en horizontale ramen van de voorzijde als de zijkant zijn te zien.

 :#
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Deksel en ongelijke ondergrond (Country)
« Reactie #31 Gepost op: januari 18, 2017, 09:08:29 pm »

NielsP weet helaas ook niet alle uitvoeringen en jaartallen uit z'n hoofd...  :P

Maar de uitzetflap bij de keuken is al een behoorlijk aantal jaren gangbaar. Tussen de witte plastic mandjes en de huidige houten lades zit nog de versie met de zwart(bruine) rieten mandjes, die kennen weer een andere ophanging dan de mandjes en zijn daarmee dan ook niet uitwisselbaar. Als het goed is wel met de houten lades.

De dichte voorhoeken zijn inderdaad rond 2012 gekomen, mijn wagen van 2010 heeft nog de hoeken mèt raam. Ik vind, niet omdat ik 'm toevallig heb, de variant van rond 2010 qua ramen zelf het mooist...
Gelogd

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: Deksel en ongelijke ondergrond (Country)
« Reactie #32 Gepost op: januari 18, 2017, 10:47:25 pm »

De dichte voorhoeken zijn inderdaad rond 2012 gekomen, mijn wagen van 2010 heeft nog de hoeken mèt raam. Ik vind, niet omdat ik 'm toevallig heb, de variant van rond 2010 qua ramen zelf het mooist...

Je hebt in ieder geval weer een boel info gedeeld  :#

Volgens mij nog steeds op aanvraag te krijgen is er om die reden ook een dutch design voortent voor de country valley. Dit is een dichtgemaakte boogluifel met kuipzeil. Die heeft ook 2 verticale ramen. Je ziet hem voorbijkomen in dit filmpje.

https://youtu.be/u3QDEKiVFDo
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal