Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Fietsen mee trigano odyssee  (gelezen 5559 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jayson

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee Safari GL 2007
Re: Fietsen mee trigano odyssee
« Reactie #15 Gepost op: april 01, 2017, 10:49:59 am »

Wij gaan aankomend jaar voor het eerst met 4 fietsen op de imperial van de Odyssee rijden. ben benieuwd hoe dat rijdt... Volgens mij gaat een volgepakte Odyssee met een paar fietsen zo boven zijn maximale gewicht uit......

Afgelopen jaar alleen 2 kinderfietsen platgelegd op de imperial. Dat lag als een huis. Daardoor ook net onder de 2m voor de telepeage poortjes :-). Zou je dus inderdaad kunnen doen ic.m. 2 fietsen op de plek van de disselbak. Als ik terugdenk was de bagageruimte van de auto zo goed als leeg (alleen de mobicool B40 omdat hij niet in de dissel past en wat los spul). Zouden best zonder de disselbak kunnen eigenlijk. Dan moet je bijna wel fietsen plaatsen om niet een te lage kogeldruk te hebben.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Fietsen mee trigano odyssee
« Reactie #16 Gepost op: april 01, 2017, 02:07:10 pm »

Ik heb al eens met 4 kinderfietsen op de imperial gereden. Daar merkte ik wat rijgedrag weinig of niets van. De wagen (Raclet Safari) was op zeker te zwaar want zonder fietsen woog hij al 685 kg. :)56]


Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T
Gelogd

Chrisje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 522
Re: Fietsen mee trigano odyssee
« Reactie #17 Gepost op: april 01, 2017, 03:10:31 pm »

Dan moet je bijna wel fietsen plaatsen om niet een te lage kogeldruk te hebben.


Als je met een lege disselbak rijd heb je volgens mij altijd te lage kogeldruk. Er hangt een behoorlijk zware keuken achterop, moet je wel tegengewicht geven.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal