Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Stacaravanparadijzen; waar blijven de campings?  (gelezen 8619 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Goolse Klapper

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 115
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S.
Re: Stacaravanparadijzen; waar blijven de campings?
« Reactie #30 Gepost op: juni 14, 2017, 10:41:45 pm »

Laat ze maar komen.  Mijn ervaring is dat nagenoeg niemand die kant op gaat. In mijn omgeving vindt iedereen het zo ver. Terwijl ze lachend naar Zuid Frankrijk of Spanje rijden in 1 dag. Vele mensen hebben naar mijn mening amper idee waar Hongarije ligt. En wat het te bieden heeft. Ok, je vindt er niet zo veel stacaravan paradijzen. Maar voor de rest een geweldig mooi land om te ontdekken. Rond te trekken.
Pas op met wat je zegt. Wij zijn de afgelopen 20 jaar 4 keer op vakantie geweest in Hongarije. Het is een heerlijk land om vakantie te vieren. Ik vergelijk Hongarije graag met Oostenrijk, maar dan plat :H Wij hebben 2 keer op Balaton Füred camping gestaan en 2 keer in Keszthely. Leuke uitstapjes kunnen maken waaronder het thermaal bad van Hévíz. Verder altijd mooi weer en het eten is er erg lekker, vooral Hongaarse goulash. Ik krijg er nu al weer zin in.... jammer dat we onze vakantie in Frankrijk al geboekt hebben :#
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.794
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Stacaravanparadijzen; waar blijven de campings?
« Reactie #31 Gepost op: juni 14, 2017, 11:34:17 pm »

Wij hebben 2 keer op Balaton Füred camping gestaan en 2 keer in Keszthely. Leuke uitstapjes kunnen maken waaronder het thermaal bad van Hévíz. Verder altijd mooi weer en het eten is er erg lekker, vooral Hongaarse goulash. Ik krijg er nu al weer zin in.... jammer dat we onze vakantie in Frankrijk al geboekt hebben :#

hey, heel herkenbaar, in mijn jeugd er vaak geweest, is alweer een 25 jaar geleden de laatste keer. grote megacamping Balaton Füred met heerlijk smulstraatje binnen en buiten de camping

en inderdaad heerlijk thermaalbad met goulash!

Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Stacaravanparadijzen; waar blijven de campings?
« Reactie #32 Gepost op: juni 15, 2017, 09:46:02 am »

Onder het balaton is het erg toeristisch. Alleen een keer overnacht in de buurt van Siofok in april toen het rustig was. Noordkant is ook druk, maar amper strand te vinden. Wij zitten 50 km ten noorden van het Balaton. Egyhazashetye. landbouw gebied en amper toerisme. Alleen veel Duitsers vanwege een Thermen bad op 3 km in Borgata.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Stacaravanparadijzen; waar blijven de campings?
« Reactie #33 Gepost op: juni 15, 2017, 09:48:37 am »

Pas op met wat je zegt. Wij zijn de afgelopen 20 jaar 4 keer op vakantie geweest in Hongarije. Het is een heerlijk land om vakantie te vieren. Ik vergelijk Hongarije graag met Oostenrijk, maar dan plat :H Wij hebben 2 keer op Balaton Füred camping gestaan en 2 keer in Keszthely. Leuke uitstapjes kunnen maken waaronder het thermaal bad van Hévíz. Verder altijd mooi weer en het eten is er erg lekker, vooral Hongaarse goulash. Ik krijg er nu al weer zin in.... jammer dat we onze vakantie in Frankrijk al geboekt hebben :#
Het eten is er lekker en vooral goedkoop. Ik weet nog een kleine camping met Thermen bad op ca 7 km van ons. Met een zeer goed restaurantje er bij.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.794
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Stacaravanparadijzen; waar blijven de campings?
« Reactie #34 Gepost op: juni 15, 2017, 11:06:05 am »

Onder het balaton is het erg toeristisch. Alleen een keer overnacht in de buurt van Siofok in april toen het rustig was. Noordkant is ook druk, maar amper strand te vinden. Wij zitten 50 km ten noorden van het Balaton. Egyhazashetye. landbouw gebied en amper toerisme. Alleen veel Duitsers vanwege een Thermen bad op 3 km in Borgata.

Siofok ligt toch aan de overkant van het meer, tegenover Balaton?
Daar had je vroeger een MEGA discotheek waar iedereen met het pondje heen ging en met de eerste smorgens weer terug...
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Stacaravanparadijzen; waar blijven de campings?
« Reactie #35 Gepost op: juni 15, 2017, 12:53:12 pm »

Siofok ligt toch aan de overkant van het meer, tegenover Balaton?
Daar had je vroeger een MEGA discotheek waar iedereen met het pondje heen ging en met de eerste smorgens weer terug...
Siofok ligt aan de zuidkant van Balaton. verder geen ervaringen met discotheek, kwam er in die tijd niet.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal