Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Afdekflap wagentent bevestigen  (gelezen 2376 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lindaaa

  • Gast
Afdekflap wagentent bevestigen
« Gepost op: juni 06, 2017, 02:35:33 pm »

Hoi allemaal,
Nieuw op dit forum met een brandende vraag. Sinds 2015 zijn wij eigenaar van een nieuwe Cabanon Mercury. De vouwwagen bevalt ons goed en we hebben er al menig vakantie plezier van gehad. Sinds de eerste opzet echter al een tot op heden onopgelost vraagstuk. Na afgelopen Pinksterweekend tegen hetzelfde opgelopen te zijn, stel ik hem nu hier in de hoop een antwoord te krijgen:

Bij de Mercury zit een zwarte afdekflap om de ruimte onder de wagenbak af te sluiten daar waar je de wagenbak betreedt. Deze lijkt bij ons echter niet te passen. Hij komt zo te zitten, dat hij hoger zit dan de opstap. Verder vraag ik me af waar het ronde gat voor dient. Wij hebben een type basis, dus zonder keuken...
Kan iemand ons helpen?
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2017, 11:44:58 pm door Lindaaa »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Afdekflap wagentent bevestigen
« Reactie #1 Gepost op: juni 06, 2017, 03:36:08 pm »

Dat gat is waar de stekkeraansluiting doorheen steekt.
Gelogd

Lindaaa

  • Gast
Re: Afdekflap wagentent bevestigen
« Reactie #2 Gepost op: juni 06, 2017, 03:45:11 pm »


Bedankt voor je reactie! Dit was zelf ook al even bij ons opgekomen...en dan bedoel je de stekker waarmee je de stroom aftapt?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Afdekflap wagentent bevestigen
« Reactie #3 Gepost op: juni 06, 2017, 03:51:41 pm »

die zal er niet op zitten bij jullie, als je een keuken hebt zit links schuin onder de instap de aansluiting voor de verlichting van de wagen.
Gelogd

Lindaaa

  • Gast
Re: Afdekflap wagentent bevestigen
« Reactie #4 Gepost op: juni 06, 2017, 04:18:28 pm »

Nee precies, wij halen het verlichtingsbord met stekker en al van de wagen af en dan zit er verder niets meer in de weg.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Afdekflap wagentent bevestigen
« Reactie #5 Gepost op: juni 06, 2017, 10:46:28 pm »

Als je dat bord weghaalt waar zat de stekker  dan in, zit die aansluiting onder de wagen?
Gelogd

Lindaaa

  • Gast
Re: Afdekflap wagentent bevestigen
« Reactie #6 Gepost op: juni 06, 2017, 10:55:09 pm »

Ja, die zit naast de linker uitschuifpoot inderdaad
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Afdekflap wagentent bevestigen
« Reactie #7 Gepost op: juni 06, 2017, 11:00:54 pm »

 wel een beetje suf dat ze die flap dan niet hebben aangepast (zonder dat gat).

Ik maakte de flap altijd vast aan de haakjes waar het elastiek van het dekzeil omheen gaat. Ik trok hem dan recht onder het randje. Zal eens kijken of ik er een foto van kan vinden
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Afdekflap wagentent bevestigen
« Reactie #8 Gepost op: juni 06, 2017, 11:41:05 pm »

Het was even zoeken maar gevonden :J
Gelogd

Lindaaa

  • Gast
Re: Afdekflap wagentent bevestigen
« Reactie #9 Gepost op: juni 06, 2017, 11:49:44 pm »

Ah top! Dat ziet eruit als een passend stukje zeil. Ja, suf hè?! Het vastmaken aan de haakjes van de wagenbak doen wij ook. We moeten hem dan onder de haakjes waar het verlichtingsbord zich in vastklemt trekken, zodat hij blijft zitten, maar hij schiet iedere keer terug omhoog, waardoor hij voor de opstap komt te zitten. Met een 2 jaar oud zoontje best gevaarlijk...
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Afdekflap wagentent bevestigen
« Reactie #10 Gepost op: juni 06, 2017, 11:55:20 pm »

Bij ons was de rek wel een beetje uit het elastiek, hij schoof bij ons ook wel eens omhoog. Ik trok hem meestal onder dat randje van de bak  :J Het krukje dat voor de bak staat gaf meer problemen toen de oudste even snel de bak in dacht te springen, krukje klapte weg waardoor hij viel. Van de flap eigenlijk nooit last gehad.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal