Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Overnachten op reis  (gelezen 10699 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.379
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Overnachten op reis
« Reactie #15 Gepost op: juli 13, 2017, 09:05:58 pm »

Ik zou eerder in de terugweg voor een camping kiezen dan een hotel. Het kan altijd dat je nat moet opbreken en dan is het niet zo goed voor het doek dat twee dagen nat opgeplooid te laten zitten. Dat zou dan binnen de 24 uur moeten luchten. Kan je dat dan in een dergelijk hotel daarvoor een tijd open zetten?
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Overnachten op reis
« Reactie #16 Gepost op: juli 13, 2017, 10:53:19 pm »

Wij overnachten altijd bij b&b in de buurt van Nancy en rijden daar afhankelijk van de reis van tweede dag om een uurtje of 3 a half 4 weer weg. Lekker rustig dan op de weg. Rijden dan met een flinke boog om Lyon heen. Gaat perfect. Nu dit jaar ietsje minder ver dus om een uurtje of 5 weer op pad. Rustig aan en dan ruim voor 12 uur op de camping. Ik wil nl altijd voordat de receptie tussen de middag sluit op de camping staan. Dus dan voor de grootste warmte opgebouwd en kids in het zwembad.
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Overnachten op reis
« Reactie #17 Gepost op: juli 14, 2017, 02:23:48 pm »

Wij overnachten vaak bij BB Hotel Lyon St Priest. Afgesloten parking en nooit isseus gehad met diefstal of dergelijke. Kamers zijn brandschoon, badkamer en toilet idem. Fijn bedden en prima ontbij voor een hele nette prijs.

In de buurt zich ook een Macdonalds dus lekker makkelijk om na een lange rit even langs de mac te rijden.
Gelogd

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.577
Re: Overnachten op reis
« Reactie #18 Gepost op: juli 14, 2017, 03:15:29 pm »

Camping Terreferme, Condal, vlak bij de A39 maar prachtig gelegen, zeer grote plaatsen, zo'n 200 m2
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

Pollotti

  • Gast
Re: Overnachten op reis
« Reactie #19 Gepost op: juli 14, 2017, 03:18:43 pm »

Ik zoek een hotel in de buurt van radtstad of Villach of Lesce (Sloveniƫ). Heeft iemand een idee?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Overnachten op reis
« Reactie #20 Gepost op: juli 14, 2017, 07:40:55 pm »

Ik maak me niet zo zeer zorgen dat ze met de vw ervandoor gaan maar meer voor diefstal van spullen uit de vouwwagen.
Das waar natuurlijk. Bij onze Roadmaster maak ik me geen zorgen over de spullen.

Ik maak me niet zo zeer zorgen dat ze met de vw ervandoor gaan maar meer voor diefstal van spullen uit de vouwwagen. Dat voor kom je niet met een wielklem. Het disselslot zet ik er op de parkeerplaats ook op terwijl de wagen aangekoppeld blijft staan.

Ik weet niet of ik de vouwwagen aangekoppeld kan laten staan.
Uiteindelijk heb ik deze wielklem aangeschaft.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Re: Overnachten op reis
« Reactie #21 Gepost op: juli 14, 2017, 09:09:11 pm »

Ik zoek een hotel in de buurt van radtstad of Villach of Lesce (Sloveniƫ). Heeft iemand een idee?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pension Marhof is een net adres. Of natuurlijk ergens daar in de buurt boven de Faakersee. Je zit dan net onder Villach en rijdt binnendoor zo verder de A10 op naar de Karawankentunnel. 's Morgens kun je mooi de drukte voor de tunnel in de gaten houden en je bent er dan zo vanaf Marhof.
Gelogd
Wat is jouw klapband?

Pollotti

  • Gast
Re: Overnachten op reis
« Reactie #22 Gepost op: juli 14, 2017, 09:53:32 pm »

Pension Marhof is een net adres. Of natuurlijk ergens daar in de buurt boven de Faakersee. Je zit dan net onder Villach en rijdt binnendoor zo verder de A10 op naar de Karawankentunnel. 's Morgens kun je mooi de drukte voor de tunnel in de gaten houden en je bent er dan zo vanaf Marhof.
Bedankt, ziet er goed uit. Kan  de vouwwagen daar veilig staan?




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Re: Overnachten op reis
« Reactie #23 Gepost op: juli 15, 2017, 03:00:27 pm »

Vast wel. Je kunt de auto misschien wel aangekoppeld achter de slagboom van de camping zetten. Er is daar een klein grasveld naast de slagboom waar mensen op doorreis kunnen kamperen. Je kunt de vraag altijd even stellen aan de eigenaar (Hannes).

Voor als je daar op tijd bent: beneden bij de Faakersee is nog een waterglijbaan die uitkomt in het meer. Ook kun je daar (volgens mijn inschatting) ook goed eten. Het is wel druk en parkeren kan lastig zijn, maar lopend is het ook te doen. Terugreis wel weer met een volle maag bergop lopen, dus niet te zwaar tafelen. Supermarkt zit vlakbij (paar honderd meter). Onderweg naar de snelweg kom je er langs. Bij de afslag voor de weg richting de snelweg zit nog een tweede supermarkt.
Gelogd
Wat is jouw klapband?

eriktiel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 201
  • Merk Vouwwagen: jamet
  • Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vw
Re: Overnachten op reis
« Reactie #24 Gepost op: juli 16, 2017, 10:20:26 pm »

wij rijden naar Spanje in 2 dagen. 1e dag ong 1000 km. Hotel in een dorpje vlakbij de snelweg. Ruime P-plek. Ik laat de vw altijd aan de auto gekoppeld maar wel een slot erom dat ze hem niet los kunnen koppelen. Ik heb de vw vol liggen dus open klappen op een camping is geen optie voor ons. Sochtend douchen en ontbijten en weer gas erop..
Ik boek altijd een hotel in een dorp..Lekker rustig en kans op inbraak is iets kleiner dan op een industrieterrein bij een grote hotel keten. En altijd bij Booking. Kun je vaak tot op de dag van aankomst annuleren als er onverwacht iets is.
Gelogd
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal