Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Trigano 2011 olympe zonder keuken  (gelezen 1172 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rel078

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Trigano
Trigano 2011 olympe zonder keuken
« Gepost op: juli 16, 2017, 03:41:08 pm »

Goedemiddag.

Ik heb 2d hands particulier een olympe gevonden zonder keuken.
Ik vraag me af of die wel bestaan kan het nergens vinden.
De verkoper geeft aan dat het zo hoort.
http://m.speurders.nl/overzicht/vouwwagen-trigano-olympe-2011-169475809.html?query=Trigano+olympe&local-postcode=&local-geolocation=&local-distance_value=0
Kan iemand hierbij helpen.
Alvast bedankt
Gelogd

astridG

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 247
  • Merk Vouwwagen: trigano alpha 2011, ex-odyssee, ex-spacer
Re: Trigano 2011 olympe zonder keuken
« Reactie #1 Gepost op: juli 16, 2017, 04:19:18 pm »

Ja hoor, dat bestaat. Er zijn mensen die liever/per se geen bermkeuken willen hebben. Je zal dus voor jezelf moeten bepalen of je wel of niet een verplaatsbare keuken wil hebben of dat je telkens een keuken gaat opbouwen en inrichten. Bedenk dat een vouwwagen zonder keuken goedkoper in aanschaf is. En dat je er niet zomaar een keuken achter kan hangen, de as zit namelijk op een andere plek ivm de gewichtsverdeling.
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.379
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Trigano 2011 olympe zonder keuken
« Reactie #2 Gepost op: juli 16, 2017, 04:22:24 pm »

De meeste vouwwagens kan je zowel met als zonder keuken kopen.

Ook de nieuwe versies kan je kopen zonder keuken. Als je naar onderstaande site van Trigano gaat zie je de wagen de afmetingen er zowel op staan zonder als met keuken. Ook de vouwwagen in het opzetfilmpje blijkt de editie zonder keuken te zijn.

http://www.trigano-camping.com/nl/vouwwagens/14-olympe.html

Achteraf een keuken bij op laten zetten is echter meestal niet mogelijk omdat de structuur van de wagen anders is. Er zijn wel tal van andere mogelijkheden waar je diverse kampeermeubelen die kunnen opgevouwen worden kan gebruiken met diverse camping vuurtjes, of er zijn ook keukenblokken die je makkelijk vanachter in de wagen kan steken, en er uithalen ter plekke. Die oplossing bieden je een ander comfort dan diegenen die je bij de wagen koopt, en zijn zeker een pak goedkoper. Persoonlijk vindt ik ze meestal praktischer dan deze die bij de wagen geleverd worden daar er daar dikwijls veel plaats verloren gaat naar pompbakjes en ruimte voor de gas en zo meer, terwijl die naar mijn gevoel toch erg tekort schieten en je toch naar de voorzieningen moet om te gaan afwassen. Maar dat is ieder zijn keuze uiteraard, er zullen er veel zijn die ook liever en zo'n volledig uitgeruste keuken prefereren.

In geval van je tweedehandswagen, moet je zelf uitmaken of je voor de alternatieve keuken oplossingen gaat of dat je absoluut een uitvoering met keuken wenst te hebben.
Gelogd

Rel078

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Trigano
Re: Trigano 2011 olympe zonder keuken
« Reactie #3 Gepost op: juli 16, 2017, 07:12:03 pm »

Bedankt voor jullie informatie.
In mijn geval betreft het een model uit 2011 ik neem aan dat deze ook zonddr keuken te leveren was.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal