Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Achtertent Malawi 2.0  (gelezen 1708 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Achtertent Malawi 2.0
« Gepost op: juli 29, 2017, 10:12:31 am »

Hoe spannen bezitters van een achtertent van een Malawi 2.0 deze af? Ik heb bij de aflevering een zak met haringen en 11 afspanbanden en koppelstukjes gekregen. Het is me duidelijk hoe deze aan de tent bevestigd moeten worden, maar zijn deze ook bedoeld voor het achtertentje? Daar zouden dan 3 banden van 3m gebruikt moeten worden terwijl een bandje van 1m voldoende zou zijn?!
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Achtertent Malawi 2.0
« Reactie #1 Gepost op: juli 29, 2017, 01:13:18 pm »

Ja deze zijn ook voor de achtertent. Ik heb die inderdaad ook korter gemaakt. Nadat je ze afgeknipt hebt even in een vlam houden en eventueel plat drukken tussen je vingers.
Gelogd

meneer Marnix

  • Gast
Re: Achtertent Malawi 2.0
« Reactie #2 Gepost op: augustus 01, 2017, 10:26:30 pm »

Ik moet zeggen dat die achtertent toch wat lastig is om mooi en strak af te spannen. Bij ons in ieder geval. Inderdaad met gewoon drie hele korte bandjes.
Gelogd

woertje73

  • Gast
Re: Achtertent Malawi 2.0
« Reactie #3 Gepost op: augustus 17, 2017, 03:32:51 pm »

wij hebben de bandjes van de achtertent niet korter gemaakt maar twee keer om het klipje heen gehangen als het ware zodat ze niet op de grond hingen.
Als je de twee buitenste banden schuin naar buiten bevestigd dan is hij redelijk strak te krijgen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal