Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Zijtent Trigano odyssee 2004  (gelezen 1689 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kriofs

  • Gast
Zijtent Trigano odyssee 2004
« Gepost op: augustus 07, 2017, 11:21:17 pm »

Wij hebben een Trigano Odyssee van 2004 en voor het eerst geprobeerd de zijtent/gastencabine op te zetten. Heeft er iemand foto's van de binnenkant? Hoe zet je de stokken? Een horizontale op 2 verticale die je aanspant met scheerlijnen? Is dit alles? We hebben nog 2 stokken over (bestaande uit 2 in elkaar schuivende stukken, ene pootje voor in de grond, andere met lichte knik en plastic haak om over dikke buis te klemmen). Horen deze buizen ook bij de zijtent? Wie kan helpen? Badankt!
Gelogd

solex

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 591
  • Merk Vouwwagen: ex trigano odyssee 2015. Ex raclet tropicana en Ex walker doublette
  • nooit te oud om te leren.
Re: Zijtent Trigano odyssee 2004
« Reactie #1 Gepost op: augustus 08, 2017, 07:27:20 am »

Bij ons enkel de eerste die je noemt,1 horizontaal en 2 verticaal die je opspant met 2 lijntjes.
Deze is wel van 2015 maar dat zal wel geen verschil maken.
Gelogd
Mvgr

Als je schrijffouten vind mag je die houden.

edwin1234

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 106
  • Merk Vouwwagen: trigano olympe
Re: Zijtent Trigano odyssee 2004
« Reactie #2 Gepost op: augustus 08, 2017, 08:15:12 am »

Doe stok met de knik lijkt wel op de midden stok van een olympe voor het dak als ik t zo hoor 😃
Gelogd

kriofs

  • Gast
Re: Zijtent Trigano odyssee 2004
« Reactie #3 Gepost op: augustus 08, 2017, 09:51:43 am »

Dit zijn de stokken die we 'over' hebben na alles opgezet te hebben en alle filmpjes en post over opzetten gelezen te hebben. We dachten dus dat ze bij de gastencabine hoorden. Iemand enig idee waar ze passen?
Gelogd

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1998
Re: Zijtent Trigano odyssee 2004
« Reactie #4 Gepost op: augustus 08, 2017, 12:40:36 pm »

Die met de knik horen achter bij de bedden. Aan beide kanten zet je in de buitenste hoek tussen slaaptent en tentdoek zo'n stok.
Ik heb ze bij mijn 1998 -er trigano ook. Bij de nieuwere versies zijn ze al niet meer bijgeleverd. In het voorjaar bij de trigano dealer eens gevraagd of het echt nodig was. Het blijkt dat het niet echt meer nodig is om ze te plaatsen. Met hemelvaart  dan ook zonder gestaan.

Uitbouw: Ik heb ook zo'n uitbouw. Je hebt inderdaad 2 staanders en 1 dwarsligger. Wanneer je de staanders schuin plaats dwz de voet van de stok bij de voortent en dan naar achteren steken de uitbouw in dan staat het ook zonder scheerlijn. Was ook een tip van de dealer.

Gelogd

kriofs

  • Gast
Re: Zijtent Trigano odyssee 2004
« Reactie #5 Gepost op: augustus 08, 2017, 02:25:32 pm »

Hartelijk dank voor jullie reacties en het oplossen van het mysterie!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal