Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Kindercamping Duitsland  (gelezen 10748 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 909
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Kindercamping Duitsland
« Reactie #15 Gepost op: augustus 22, 2019, 12:35:51 pm »

Is het weer goed bevallen? De site en wat ze te bieden hebben ziet er namelijk geweldig uit!
Is alweer een jaartje geleden, maar ja! Ik blijf het een leuke camping vinden, afgezien van het ene incidentje de eerste keer (eigenaresse wordt hopelijk niet nog eens 50 ;-) )
De camping is goed opgezet, heeft leuke animatie door de eigenaresse zelf (veel leuke knutselprojecten, en ja ze spreekt ook een woordje Nederlands)
Leuke activiteiten als het weer het toelaat (waterglijbaan op een heuveltje) en natuurlijk vlak bij het Archeologiepark (gratis voor kinderen) pretparken is niets voor ons, maar Kernwasserwunderland is ook vlakbij.
Gelogd

tynke

  • Goldmember 2024
  • Klapperraar
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 13
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Feluka
Re: Kindercamping Duitsland
« Reactie #16 Gepost op: augustus 22, 2019, 03:58:27 pm »

Ik was ook wel benieuwd(alvast voor volgend jaar) maar het viel me bij Family camping Mesenich en Camping am niemetal op dat er water midden over de camping loopt. Ik heb zelf een dochter van vier, maar ik zou daar zelf nog niet met haar naar toe gaan. Veel te bang dat ze dan even uit het zicht verdwijnt en daar alleen naar toe gaat.

Gelogd
Tynke

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 909
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Kindercamping Duitsland
« Reactie #17 Gepost op: augustus 22, 2019, 07:27:27 pm »

Wij zaten dit jaar bij Du Moulin (Luxemburg) daar stroomt de sure (40-50 cm diep) over de camping, maar iedereen aan het water houdt de boel in de gaten, zelfs mijn kinderen letten op de buurkids….
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal