Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe Malawi 2.0  (gelezen 4141 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Famvanstroe

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 28
Nieuwe Malawi 2.0
« Gepost op: februari 23, 2018, 01:06:25 pm »

Ja sinds vandaag trotse eigenaren van de Malawi 2.0 ,nu wachten op mooi weer om alles te testen

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #1 Gepost op: februari 23, 2018, 01:11:28 pm »

Van harte gefeliciteerd. Veel plezier ermee!!!
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Penhoorn

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 22
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0 (model 2018)
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #2 Gepost op: februari 23, 2018, 01:43:12 pm »

Famvanstroe

Gefeliciteerd met de aanschaf van jullie Malawi 2.0
Volgende week mogen wij hem daar ophalen.
Wij kijken er ook naar uit en natuurlijk de weekenden dat we kunnen proefkamperen.
Gelogd

Famvanstroe

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 28
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #3 Gepost op: februari 23, 2018, 05:51:25 pm »

Famvanstroe

Gefeliciteerd met de aanschaf van jullie Malawi 2.0
Volgende week mogen wij hem daar ophalen.
Wij kijken er ook naar uit en natuurlijk de weekenden dat we kunnen proefkamperen.
Bedankt

Wij kwamen ook op het idee om het bed bij het hand vat sterker te maken zodat hij niet op het hand vat leund met onze ideeën en hulp van pauw is dit mooi geworden ik zal hier later een foto van plaatsen maar mischien als uw pauw belt kunnen ze dit nog bij uw 2.0 doen

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Gelogd

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.224
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #4 Gepost op: februari 23, 2018, 07:22:39 pm »

Fraai, wroden campings alleen maar mooier van. Veel plezier en mooie vakanties met de Malawi 2.0
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #5 Gepost op: februari 23, 2018, 07:34:22 pm »

Geniet van de mooie klapper
Gelogd
Jevipro

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #6 Gepost op: februari 23, 2018, 07:43:53 pm »

Gefeliciteerd, mooi setje!
Gelogd

Penhoorn

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 22
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0 (model 2018)
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #7 Gepost op: februari 24, 2018, 06:07:49 pm »

Bedankt

Wij kwamen ook op het idee om het bed bij het hand vat sterker te maken zodat hij niet op het hand vat leund met onze ideeën en hulp van pauw is dit mooi geworden ik zal hier later een foto van plaatsen maar mischien als uw pauw belt kunnen ze dit nog bij uw 2.0 doen

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Ik zal komende week Pauw bellen mocht dat een verbetering zijn voor het handvat.
Als er een foto van gemaakt kan worden zullen andere klapfanaten daar mogelijk ook gebruik van kunnen maken.
Gelogd

Henny304

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 86
  • Merk Vouwwagen: Ex- Mercury nu Malawi 2.0
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #8 Gepost op: februari 25, 2018, 09:16:16 am »

Bedankt

Wij kwamen ook op het idee om het bed bij het hand vat sterker te maken zodat hij niet op het hand vat leund met onze ideeën en hulp van pauw is dit mooi geworden ik zal hier later een foto van plaatsen maar mischien als uw pauw belt kunnen ze dit nog bij uw 2.0 doen

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk



...wij zijn daar ook benieuwd naar? Wat hebben jullie precies aangepast? Wij kunnen onze Malawi eind maart ophalen  :>
Gelogd

Famvanstroe

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 28
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #9 Gepost op: februari 25, 2018, 09:37:39 am »

...wij zijn daar ook benieuwd naar? Wat hebben jullie precies aangepast? Wij kunnen onze Malawi eind maart ophalen  :>
Ik zal zodra ik tijd heb naar de stalling gaan en een foto en beschijving geven.
grof gezegd als je in de bak kijk vanaf het bed rechts naast de wielkast in de bak is en extra steun gemaakt voor dat in der loop de jaren daar het bed niet kan doorleunen

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Gelogd

rogier

  • Gast
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #10 Gepost op: april 27, 2018, 11:13:55 am »

Goedemorgen,

Ik ben net nieuw op het forum omdat we op zoek zijn naar een nieuwe vouwwagen. De nieuwe Malawi 2.0 staat ook op onze zogenaamde shortlist. Mijn vrouw is zeer gecharmeerd van het model maar ik heb mijn twijfels. Onder meer omdat ik de stahoogte aan de lage kant vindt, maar ook de constructie van de wagentent fragiel op mij over komt: De drie stangen aan de voor- en achterzijde die vanuit één punt op de bak staan, en de hoogte van de diagonale stang wanneer je de wagentent in wilt stappen. Daar moet je volgens mij altijd alert op zijn om niet je hoofd te stoten.
Wat zijn jullie ervaringen ten aanzien van mijn punten van zorg?

Groet,
Rogier
Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #11 Gepost op: april 27, 2018, 12:32:28 pm »

Kijk eens op de diverse topics over de Malawi. De wagentent vinden wij niet fragiel en mijn hoofd heb ik nog nooit gestoten ondanks mijn 184 centimeters. Ik vind de tunnelvoortent te laag en niet zo praktisch als onze voortent (gewone malawi) maar dat is persoonlijk. Wij hebben hem al een aantal jaar en zijn heel tevreden.
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #12 Gepost op: april 27, 2018, 12:55:18 pm »

Goedemorgen,

Ik ben net nieuw op het forum omdat we op zoek zijn naar een nieuwe vouwwagen. De nieuwe Malawi 2.0 staat ook op onze zogenaamde shortlist. Mijn vrouw is zeer gecharmeerd van het model maar ik heb mijn twijfels. Onder meer omdat ik de stahoogte aan de lage kant vindt, maar ook de constructie van de wagentent fragiel op mij over komt: De drie stangen aan de voor- en achterzijde die vanuit één punt op de bak staan, en de hoogte van de diagonale stang wanneer je de wagentent in wilt stappen. Daar moet je volgens mij altijd alert op zijn om niet je hoofd te stoten.
Wat zijn jullie ervaringen ten aanzien van mijn punten van zorg?

Groet,
Rogier
Hoi Rogier

Hadden precies het zelfde gevoel over. Van de bak vonden wij dat ook. Heel gammel als je er in stapt. Mijn vrouw van 1m82 stoten haar hoofd gelijk al aan die stang. Dan het andere minpunt toen vonden wij dat de latte bodem van onder open was toen model 2015. En volgens ons trekt dat veel kou naar de rug en is voor mijn vrouw niet ideaal. Hele mooie vouwwagen maar niet bedacht voor lange mensen helaas.
Uiteindelijk gevallen voor de charme van een Roadmaster family s

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

Klapkuikuh

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 174
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
  • Het is binnen buiten dan warmer.
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #13 Gepost op: april 27, 2018, 01:04:03 pm »

Apart, ik ben 192 cm en heb nog niet 1 keer mijn hoofd gestoten.
Met die kanttekening dat wij hem pas twee maal opgezet hebben.
Maar ook bij het bezichtigen in de showroom, meerdere malen, geen probleem met in en uitlopen.
Indien goed opgezet staat de hele vouwwagen als een huis.
Geen enkele indicatie dat er iets fragiel is, er is hier zelfs een lid die er al een forse storm mee heeft gehad, geen enkel probleem.
Wij vinden het, zeker gezien de ruimte die je hebt, een geweldige tent.

Edit: en dat verhaal van de lattenbodem is ook apart, je slaapt namelijk op de bak, en die is dicht. Dat was bij het vorige model ook al. Heeft u wel het juiste model in uw hoofd?
« Laatst bewerkt op: april 27, 2018, 01:08:38 pm door Klapkuikuh »
Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Nieuwe Malawi 2.0
« Reactie #14 Gepost op: april 27, 2018, 01:26:16 pm »

Hoi Rogier

Hadden precies het zelfde gevoel over. Van de bak vonden wij dat ook. Heel gammel als je er in stapt. Mijn vrouw van 1m82 stoten haar hoofd gelijk al aan die stang. Dan het andere minpunt toen vonden wij dat de latte bodem van onder open was toen model 2015. En volgens ons trekt dat veel kou naar de rug en is voor mijn vrouw niet ideaal. Hele mooie vouwwagen maar niet bedacht voor lange mensen helaas.
Uiteindelijk gevallen voor de charme van een Roadmaster family s

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

En hoe stap je in de bak dan? Dat kan namelijk niet, daar ligt het bed op, dus in de bak zelf ligt alleen je bagage.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal