Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: tweedehands tabora  (gelezen 985 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EstherH

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Stratos
tweedehands tabora
« Gepost op: mei 05, 2018, 09:17:00 pm »

Hoi allemaal,

Ik heb me net even als gast aangemeld. Ik ben aan het bekijken of het voor ons zinvol is om een vouwwagen aan te schaffen. Op dit moment zijn we tentkampeerders. Onze tent is niet heel groot en we willen de vouwwagen ook niet heel groot. Vanmiddag hebben we bij De Wit in Schijndel de Cabanon Tabora gezien en die past wel bij ons. Maarre... zijn die ook tweedehands te koop in het mooie ronde model? Mijn zoektocht op internet levert op dit moment alleen nieuwe vouwwagens op en dat is financieel toch net effe té voor ons. We willen niet direct tot aanschaf over gaan, maar wellicht hebben jullie tips over hoe beter te zoeken op het wereldwijde web.  :)

Dank voor jullie reacties!

Groetjes,
Esther
Gelogd
Esther :-)

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 808
Re: tweedehands tabora
« Reactie #1 Gepost op: mei 05, 2018, 09:23:54 pm »

We hebben een Cabanon gehad, en de (toen tweedehandse) aankoop en verkoop hebben mij 1 ding geleerd: ze gaan als zoete broodjes.

Hou marktplaats in de gaten en maak direct een afspraak als er een op komt, want een dag/paar uur later is'ie geheid weg/gereserveerd.

Dit houdt natuurlijk ook in dat je bet best eens kan proberen. Het feit dat ze zo populair zijn, maakt dat ze ook super waardevast zijn. Als je er een koopt van een paar jaar, verkoop je hem een of twee jaar later voor ongeveer dezelfde prijs.

Dit geldde alleszins voor de Cabanon Mercury. De tabora is, denk ik, een iets minder populair model (moeilijker te vinden tweedehands).

Kort samengevat: hou marktplaats in de gaten en reageer snel als er eentje op komt.. Veel succes!

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Gelogd

EstherH

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Stratos
Re: tweedehands tabora
« Reactie #2 Gepost op: mei 05, 2018, 09:30:28 pm »

Aha, ik zal het in de gaten ouden. Dank je!
Gelogd
Esther :-)
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal