Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bevestiging binnentent in de bagagebuidel/ondertent  (gelezen 1521 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Bevestiging binnentent in de bagagebuidel/ondertent
« Gepost op: mei 17, 2018, 09:41:27 pm »

Afgelopen weekend voor het eerst de binnentent in de bagagebuidel/ondertent van onze Flexi bevestigd. Conclusie: de bevestiging is waardeloos. Ik ben op zoek hoe dit anders kan. Iemand een suggestie? Zelf denk ik eraan om een vast ringetje aan de binnentent te naaien met daaraan een lang, dik elastiek.

De binnentent wordt bevestigd met zwarte bandjes waardoor zo'n brede 'bevestigingsknoop' heen moet. Op zich prima, maar die zwarte bandjes zijn van erg slechte kwaliteit. Het zijn dezelfde zwarte bandjes die ook achteraan de tent zitten of waarmee je de opgerolde tentdoeken mee kunt vastknopen. Mijn peuter presteerde het al na een nacht om zo'n bandje kapot te trekken. En ze heeft daarvoor niet heel ruig hoeven doen.
Gelogd
Wat is jouw klapband?

RENVE

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 126
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort XL IQ
Re: Bevestiging binnentent in de bagagebuidel/ondertent
« Reactie #1 Gepost op: juni 13, 2018, 07:51:11 pm »

Ah, dat is balen zeg! Over een paar weken gaat het ondertentje gebruikt worden. Door een kleuter die dan eigenlijk net kleuter af is... Hoop dat het goed gaat.
Gelogd
In één klap schatrijk!

kasper_kavango

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango Game Drive XL
Re: Bevestiging binnentent in de bagagebuidel/ondertent
« Reactie #2 Gepost op: juni 04, 2021, 08:24:20 am »

Heb je hier nog een oplossing voor gevonden? Ik heb net zo'n tentje aangeschaft en ga hem over een paar weken voor het eerst gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn FP3 met Tapatalk

Gelogd

Emiel

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 49
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort
Re: Bevestiging binnentent in de bagagebuidel/ondertent
« Reactie #3 Gepost op: juni 07, 2021, 08:13:51 am »

Ik heb het tentje van het weekend opgehangen. Nou ja, mijn vriendin heeft hem eerst opgehangen, en toen hing het plafond vrij slap, wat wat claustrofobisch overkwam. Zij had gewoon de elastieken aan de lattenbodem bevestigd. Ik heb de elastieken wat ruimer gezet, en over de eindjes van de lattenbodem heengewipt, zodat ie in de breedte netjes afgespannen wordt: veel beter. Zoonlief had nu echt een mooi tentje. Lampje boven de binnentent en meneer durfde er ook nog te slapen  :P
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal