Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Eerste echte vakantie met de Malawi 2.0  (gelezen 6842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Louis

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 12
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi
Re: Eerste echte vakantie met de Malawi 2.0
« Reactie #45 Gepost op: maart 10, 2019, 10:08:33 am »

Kogeldruk van 60 kilo is niet in orde. Bij een vouwwagen mag die maar maximaal 50 kg zijn. https://www.anwb.nl/experts/kampeermiddelen/10/minimale-kogeldruk-vouwwagen
Gelogd

RDDR

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 530
  • Merk Vouwwagen: Voorheen HK Kyte XL (MY2019) - nu een caravan
Re: Eerste echte vakantie met de Malawi 2.0
« Reactie #46 Gepost op: maart 10, 2019, 10:32:04 am »

Waarom een kyte betoog in een Malawi topic?
Die opzettijd en wat je er toe rekent zijn zo persoonlijk dat het ongeveer elke vergelijking niet relevant maakt. Ja onze Malawi staat minder snel dan een windforce wagen en misschien sneller dan *vul willekeurige andere wagen in* maar dat maakt mij niet uit. Ik koos deze wagen om een andere reden. Dus leuk, zo'n vergelijking op het moment dat je gaat kopen en je daar raad over vraagt, maar daarna is het ook klaar.

Dan kan het halve topic weg, gezien er vrij veel posts over de opzettijd gaan en er werd gesteld door meerdere personen dat je bij elke vouwwagen moet rekenen op 4 uur (en zelfs caravan) wat simpelweg niet klopt met mijn eigen ervaring. Het is geen Kyte betoog, maar een ander geluid dan 'het duurt bij ze allemaal zo lang'. Als dat echt zo was geweest hadden wij nooit een vouwwagen gekocht.
Maar mocht het je storen, dan wil ik mijn tekst wel aanpassen en doen alsof elke wagen zo lang duurt.

@Louis: een ietwat hogere kogeldruk kan weinig kwaad. Te laag zorgt vaak voor slingeren, te hoog voor doorhangen van je auto, maar 60 zal geen probleem vormen.
« Laatst bewerkt op: maart 10, 2019, 11:23:11 am door RDDR »
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal