Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'  (gelezen 4958 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 412
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Gepost op: oktober 07, 2018, 10:16:45 pm »

Ik zat ff te speuren en vond op de site van de Wit de prijslijst van 2019. Wat me opviel geen originele Malawi meer, ook de Tabora, Imperia en de Orion zijn eraf. Daarvoor in de plaats een nieuw model namelijk de Monaco. Ik kon hier verder niks over vinden. Iemand al wat informatie? http://cloud.tapatalk.com/s/5bba6903a5f89/cabanon_prijslijst.pdf

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #1 Gepost op: oktober 07, 2018, 10:52:16 pm »

Ben benieuwd,  op de site van Cabanon zelf kan ik er nog niks over vinden. Daar nog gewoon de bekende modellen...
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.380
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #2 Gepost op: oktober 07, 2018, 11:29:02 pm »

Wat googlen leert mij dat er vroeger blijkbaar een bungalow tent was van Cabanon met die naam, maar hier gaat het duidelijk wel over een vouwwagen.
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 412
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #3 Gepost op: oktober 08, 2018, 08:07:19 am »

De bungalowtent had ik ook gevonden inderdaad. Dus wellicht een vouwwagen met een bungalowtent uitstraling ipv de ronde vormen nu de originele Malawi het veld moet ruimen?

Wat bij Cabanon nog ontbreekt is een echte snelklapper. Wellicht dat ze dit gat gaan vullen?

Misschien dat tijdens de aankomende kampeer en caravanbeurs de nieuwe klapper gepresenteerd wordt.
Gelogd

Richard

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 31
  • Merk Vouwwagen: Cabanon of CCC ?
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #4 Gepost op: oktober 12, 2018, 09:06:30 pm »

Het is een kortere tent op een 1,50 bak, dus grote bedden maar een kortere voortent (2,70) en een kortere luifel (1,50). Dus groots slapen, op een kleinere plek in Italiƫ. Ik heb de leaf-let thuis. Zal hem scannen.
Gelogd

Richard

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 31
  • Merk Vouwwagen: Cabanon of CCC ?
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #5 Gepost op: oktober 12, 2018, 09:56:52 pm »

Zie foto
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 412
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #6 Gepost op: oktober 12, 2018, 10:13:32 pm »

Bedankt. De Monaco is dus een kopie van de Manga maar dan breder en bredere bedden.
Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #7 Gepost op: oktober 13, 2018, 06:52:55 am »

En net zo lelijk  >:(

Het is eigenlijk een klein wonder dat ik een Cabanon Malawi 1.0 heb. Het is werkelijk de enige cabanon die ik mooi vind.
Gelogd

Richard

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 31
  • Merk Vouwwagen: Cabanon of CCC ?
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #8 Gepost op: oktober 13, 2018, 07:46:32 am »

En net zo lelijk  >:(

Het is eigenlijk een klein wonder dat ik een Cabanon Malawi 1.0 heb. Het is werkelijk de enige cabanon die ik mooi vind.

De Malawi 1.0 is ook uit het assortiment in 2019. Wij vonden dat zeker niet erg, beetje raar model vergeleken met die ander prachtige ronde vormen.
Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #9 Gepost op: oktober 13, 2018, 08:47:58 am »

Ik heb nu meerdere keren een 2.0 in het echt gezien maar hij kan voor mij niet tippen aan de 1.0. Die ronde vormen maken de ruimte minder bruikbaar, zeker als je lang bent. Overigens, ik vind de overgang van rechte wagen naar ronde voortent niet mooi, ook bij andere merken. Maar goed, onze Malawi is al redelijk compleet, dus geen last van het feit dat ie niet meer gemaakt wordt.
Gelogd

Richard

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 31
  • Merk Vouwwagen: Cabanon of CCC ?
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #10 Gepost op: oktober 13, 2018, 08:57:00 am »

Persoonlijk vind ik het netter om op een forum te spreken over wat je mooier beter of aangenamer vind i.p.v. zeggen dat iets lelijk is. Vandaar dat ik even reageerde, sta op het punt 12500 euro uit te geven aan onze droom (Chamonix) aan een lelijke wagen blijkbaar.
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 412
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #11 Gepost op: oktober 13, 2018, 11:49:11 am »

Ik vind het wel jammer dat de Monaco zo te lezen geen vernieuwingen meebrengt. Een echte snelklapper bijvoorbeeld ontbreekt nog. Anderzijds Cabanon heeft wel een duidelijke filosofie. Zoek je een klapper met boogvorm dan kun je er in alle maten terecht. Wil je wat anders dan is er nog de te gekke safari lodge in hun assortiment. Vind je het niks dan koop je een ander merk. Keuze genoeg in vouwwagen land met klappers met traditionele vormen. Vanuit dat oogpunt begrijp ik wel het uit productie nemen van de originele Malawi.
Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #12 Gepost op: oktober 13, 2018, 03:26:37 pm »

Ik heb nu meerdere keren een 2.0 in het echt gezien maar hij kan voor mij niet tippen aan de 1.0. Die ronde vormen maken de ruimte minder bruikbaar, zeker als je lang bent. Overigens, ik vind de overgang van rechte wagen naar ronde voortent niet mooi, ook bij andere merken. Maar goed, onze Malawi is al redelijk compleet, dus geen last van het feit dat ie niet meer gemaakt wordt.

Ik weet niet hoe jij hem opzet, maar wij gebruiken de luifel (geen voortent) zoveel mogelijk als luifel. Met de zijflappen opgerold (vaak 1 naar beneden). Dan vind ik hem op zijn mooist.
Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #13 Gepost op: oktober 13, 2018, 03:28:53 pm »

Persoonlijk vind ik het netter om op een forum te spreken over wat je mooier beter of aangenamer vind i.p.v. zeggen dat iets lelijk is. Vandaar dat ik even reageerde, sta op het punt 12500 euro uit te geven aan onze droom (Chamonix) aan een lelijke wagen blijkbaar.

nou, nou. Niet zo gepikeerd. Ik vind de Chamonix lelijk. Dat kan toch? Ik wil ook best zeggen dat ik hem niet mooi vind, maar volgens mij is dat hetzelfde.
Gelogd

Richard

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 31
  • Merk Vouwwagen: Cabanon of CCC ?
Re: Cabanon 2019 veel wijzigingen en een nieuw model de 'Monaco'
« Reactie #14 Gepost op: oktober 13, 2018, 10:51:19 pm »

nou, nou. Niet zo gepikeerd. Ik vind de Chamonix lelijk. Dat kan toch? Ik wil ook best zeggen dat ik hem niet mooi vind, maar volgens mij is dat hetzelfde.

Wat je er van vindt is inderdaad volledig vrij. En dat je iets anders dan een ander vindt is ook normaal. Ik denk alleen dat feedback geven of een mening geven ook beter kan, waarbij je de smaak van een ander respecteert. Je hebt gelijk resultaat is te zelfde, maar als je stelt, ik vind x mooier dan y dan is dat altijd positiever dan ik vind y lelijk. Daarom heb ik er een opmerking over gemaakt.

Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal