Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Tips..... (nieuwe Klapper en gecharmeerd van de Kariba/Kavango)  (gelezen 14961 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re: Tips..... (nieuwe Klapper en gecharmeerd van de Kariba/Kavango)
« Reactie #60 Gepost op: mei 24, 2021, 11:43:03 pm »

Het hele forum is voor beginners, gevorderden en experts  :J we helpen elkaar met info en denken graag mee,  we zijn allemaal een keer begonnen en herkennen vaak de vragen wel.


Gelogd

LarsNL

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 330
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Gamedrive Classic (2021)
Re: Tips..... (nieuwe Klapper en gecharmeerd van de Kariba/Kavango)
« Reactie #61 Gepost op: mei 25, 2021, 09:00:32 am »

Ik kan simpel zijn over de service. (en bedankt, wij vinden de vouwwagen ook prachtig!)

GOED!

hadden de volgende dingen:
- op maat gemaakt zeil in de voortent (die bestaat niet voor onze vouwwagen), anders hadden we hem niet willen hebben
    kregen 2 keuzes, of wachten of er meer mensen deze optie wilde, wat 400 zou schelen in de prijs, maar lang duren
    of hij werd zo snel mogelijk gemaakt en opgestuurd, want duurde langer dan de rest die klaar lag in het magazijn.
- bij ophalen niet gezien, maar bij het opzetten voor de 1e keer, 1 kastje van de keuken sluit wat scheef en kleine beschadiging daardoor
  gemaild, konden hem brengen en dan komt er een nieuw deurtje in, maar ja dat is 3 uur in de auto, dus gevraagd of dit tot de volgende service beurt kon wachten, geen probleem! we zetten het in uw dossier en dan kunt u het laten maken wanneer u wil. TOP!
- zeil is opgestuurd, en ontvangen, echter bleek dat we bij aflevering al wel de voorwand en zijwand hebben meegekregen, waar geen rits op zit om het grondzeil aan vast te ritsen. deze sturen ze alsnog op, foutje van de winkel. En de foutieve worden als wij ze klaar hebben liggen opgehaald. Helemaal prima!


Dus ja er ging wat fout, (lag denk ik meer bij ESVO dan bij Aart Kok) maar perfect opgelost! Heb dat topic over slechte service hier ook gelezen, maar is 1 iemand en al een tijd geleden, wij zijn in ieder geval goed geholpen. Holtkamper zijn ook hele goede (zelfs beter misschien wel) vouwwagens, maar wat wij wilde hebben hadden ze niet en wij vinden ze een stuk minder mooi (wel wat sneller denk ik zo). Wat ons ook opviel bij 2e hands holtkampers zit er altijd al een niieuwe tent op zit...

Maar mijn tip is: zet op een rij wat je belangrijk vindt, ga kijken en kies. Bij ons stonden looks vrij hoog en daar viel de holtkamper op af.

En beginners (dat zijn wij ook), 1e vouwwagen, konden het voor het eerst betalen en met mijn rug was onze de Waard wat zwaar om elke keer op te  tillen en naar zolder te tillen.

Slechte keuzes ga je niet maken met een Aart Kok en Holtkamper denk ik beide schitterend op hun eigen manier! Niet dezelfde doelgroep ook denk ik. Combi Camp vonden wij ook wel handig, maar niet voor ons en te vierkant!

- onze eisen waren:
- kwaliteitsvouwwagen (konden we ook betalen), met restwaarde
- Tent look, we komen uit een de Waard en dat blijft het mooiste wat ons betreft
- Vaste keuken (berm keuken)
- 1 vast "goed" bed
- mogelijkheid om met 4 personen erin te slapen in de basis (voor onderweg)
- kindertent ergens...
- hond moet ergens kunnen liggen
- ruime binnenruimte voor als we richting scandinavië of de eilanden gaan.
- moet ook open kunnen voor als we naar het zuiden van Europa gaan.
- vaste kuip (kuipzeil) in zoveel mogelijk ruimtes

En ja er zijn vast andere opties dan onze keuze die ook heel goed waren gevallen, maar dit vonden wij schitterend en snel genoeg qua opzetten (zeker de basis)

Gelogd

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 559
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Tips..... (nieuwe Klapper en gecharmeerd van de Kariba/Kavango)
« Reactie #62 Gepost op: mei 25, 2021, 09:32:40 am »

Ook bij ons goede ervaringen met Aart Kok. Bij vragen reageren ze snel en denken mee in een oplossing. Als je belt staan ze je ook netjes te woord. Volgens mij worden er heel wat wagens verkocht en dan zit er ook wel eens een ontevreden klant bij. Zonder op specifieke gevallen in te gaan kan je nooit iedereen tevreden stellen. Mijn indruk is dat een paar gevallen zijn en is het niet zo dat het hele internet vol staat met slechte recensies.
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Tips..... (nieuwe Klapper en gecharmeerd van de Kariba/Kavango)
« Reactie #63 Gepost op: mei 25, 2021, 10:14:22 am »

Als ik het me goed herinner, was het vooral personen die tweedehands een wagen hadden gekocht en daarna nauwelijks op service konden rekenen, zelfs niet tegen betaling.

Gelogd

LarsNL

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 330
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Gamedrive Classic (2021)
Re: Tips..... (nieuwe Klapper en gecharmeerd van de Kariba/Kavango)
« Reactie #64 Gepost op: mei 25, 2021, 10:27:11 am »

Volgens mij was het vooral 2/3 jaar geleden, maar goed dat topic is al lang genoeg. Mijn ervaringen zijn goed in ieder geval!
Gelogd

Henky2.0

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 13
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango Game Drive XL 2019
Re: Tips..... (nieuwe Klapper en gecharmeerd van de Kariba/Kavango)
« Reactie #65 Gepost op: juni 06, 2021, 03:31:56 pm »

Volgens mij was het vooral 2/3 jaar geleden, maar goed dat topic is al lang genoeg. Mijn ervaringen zijn goed in ieder geval!

Nou nee hoor, vorig jaar ook nog steeds onsympathieke communicatie. Ik ben gewoon 1e eigenaar, bij hun gekocht. Ging over kromgetrokken beuken werkplank wat in 2019 al krom was toen we m kochten. Toen al zo’n bot antwoord. Misschien dat ze nu eindelijk wat aan hun communicatie hebben gedaan, maar vorig jaar in ieder geval nog niet.

Zie:

Re: Aart Kok; mooie vouwwagens, hopeloze service
« Reactie #83 Gepost op: Vandaag om 12:54:15 pm »
ReageerCitaatVeranderVerander
https://www.facebook.com/groups/OpAavontuur/permalink/2728055177453651/

Betreft krom getrokken beuken werkblad op rechter deel van Kavangokeuken. Na een boze reactie teruggestuurd te hebben, uiteindelijk toch een nieuw blad ontvangen wat ook weer niet goed verlijmd was en beschadigd was. Kreeg ik wederom een nieuw blad toegestuurd… Ze zou zelf de verlijmingen controleren, maar ik zie dus nog steeds 2 latjes die niet om en om verlijmd zijn… Heb gezegd dat ik het afwacht aankomende zomer..

Vond de service en wijze van communiceren (onsympathiek, niet empathisch) dus ook waardeloos. Dat is bij Campooz wel anders! Vrienden van ons hebben daar een VW van… nou, als ik dat geweten had… Die zijn zooooo top qua klantvriendelijkheid en service… dat je gewoon een Campooz WILT.
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2021, 03:37:21 pm door Henky2.0 »
Gelogd

Henky2.0

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 13
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango Game Drive XL 2019
Re: Tips..... (nieuwe Klapper en gecharmeerd van de Kariba/Kavango)
« Reactie #66 Gepost op: juni 06, 2021, 03:35:36 pm »

Btw, ik had liever mijn geld teruggehad, maar dat deden ze ook niet.. wel heen en weer sturen en gedoe… Geld teruggeven was voor hun goedkoper geweest…

« Laatst bewerkt op: juni 06, 2021, 03:43:06 pm door Henky2.0 »
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal