Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Verzekering  (gelezen 6001 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GijsKanters

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Fat Freddy Camping
  • Kampeer liefhebber..
Verzekering
« Gepost op: maart 12, 2021, 04:40:04 pm »

Hoi, kon hem nergens terugvinden,  dus dan maar even zo. Indien nodig dan hoor ik wel of het verplaatst moet worden.

A.s. zaterdag eindelijk onze CampooZ FF ophalen. Hij is uit 2019 maar zgan. Nu willen wij deze verzekeren. Zijn lid van ANWB maar misschien heeft iemand anders goede tips of suggesties of waar op te letten! Alvast bedankt!!
Gelogd

Jeronimo

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 228
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Trekking
Re: Verzekering
« Reactie #1 Gepost op: maart 12, 2021, 05:47:02 pm »

Onze LJ is verzekerd bij Univé. Daar is stormschade inbegrepen in dekking, bij ANWB was dat tegen een meerprijs. Kosten €10,11 per maand. Succes met kiezen!
Gelogd
Die-hard mooi-weer-kampeerder

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.792
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Verzekering
« Reactie #2 Gepost op: maart 12, 2021, 07:01:48 pm »

Hoi, kon hem nergens terugvinden,  dus dan maar even zo. Indien nodig dan hoor ik wel of het verplaatst moet worden.

A.s. zaterdag eindelijk onze CampooZ FF ophalen. Hij is uit 2019 maar zgan. Nu willen wij deze verzekeren. Zijn lid van ANWB maar misschien heeft iemand anders goede tips of suggesties of waar op te letten! Alvast bedankt!!

Wij hebben onze Holtkamper Kyte bij de ANWB verzekert.
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Verzekering
« Reactie #3 Gepost op: maart 12, 2021, 07:32:24 pm »

Wij bij ASR, daar hebben we alles in de verzekering, dus alles van het huis+auto etc wat dan voor "korting"
Gelogd

Ceel

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 110
  • Merk Vouwwagen: CombiCamp Country
Re: Verzekering
« Reactie #4 Gepost op: maart 12, 2021, 09:50:08 pm »

Wij ook bij ASR in een pakket de Tourcaravan- en vouwwagenverzekering. Je kunt hier even kijken: https://www.asr.nl/verzekeringen/caravanverzekering
Gelogd

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.569
Re: Verzekering
« Reactie #5 Gepost op: maart 13, 2021, 01:38:16 am »

Onze LJ is verzekerd bij Univé. Daar is stormschade inbegrepen in dekking, bij ANWB was dat tegen een meerprijs. Kosten €10,11 per maand. Succes met kiezen!
Idem hier, daarvoor ANWB.
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

Eddy

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL Membrane Airco MTT [Model 2007]
Re: Verzekering
« Reactie #6 Gepost op: maart 15, 2021, 08:00:19 am »

Wij hebben onze HK bij de ANWB verzekerd. Ook de inboedel die in de wagen ligt hebben wij mee verzekerd. Betalen hiervoor rond de € 18 per maand.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Gelogd

RDDR

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 530
  • Merk Vouwwagen: Voorheen HK Kyte XL (MY2019) - nu een caravan
Re: Verzekering
« Reactie #7 Gepost op: maart 15, 2021, 06:40:19 pm »

We hadden onze HK Kyte (en nu onze caravan) verzekerd bij Ohra. Hadden een. Scherpe premie en prima voorwaarden.

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

Gelogd

bartosia

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Flexi Comfort XL
Re: Verzekering
« Reactie #8 Gepost op: april 21, 2021, 10:14:45 am »

Onze LJ is verzekerd bij Univé. Daar is stormschade inbegrepen in dekking, bij ANWB was dat tegen een meerprijs. Kosten €10,11 per maand. Succes met kiezen!
Wij zitten per 1 mei ook bij Unive aangezien FBTO stopt met zn caravan/vouwwagenverzekering. Gunstige prijs voor het pakket bij Unive trok mij over de streep

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

Gelogd

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Re: Verzekering
« Reactie #9 Gepost op: april 21, 2021, 09:47:51 pm »

Vraag uit nieuwsgierigheid: wie van de mensen met een verzekering heeft gekeken naar de uitkeringsregeling? Eerlijk zeggen.

Ik lees regelmatig berichten over premies en besparen maar nauwelijks over de hoogte van de uitkering. (en hoe lang er recht is op een uitkering op basis van de nieuwwaarde/aanschafwaarde/dagwaarde/...). Ik blijf het fascinerend vinden dat prijs toch zo’n belangrijke onderwerp blijft. Al is een scherpe prijs natuurlijk belangrijk, zeker, maar een goede uitkering toch ook lijkt me.
Gelogd
Wat is jouw klapband?

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.632
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Verzekering
« Reactie #10 Gepost op: april 21, 2021, 10:01:40 pm »

Daar hebben wij wel degelijk naar gekeken. Het hoeft niet het goedkoopste te zijn, maar wel een goede verzekering (=dekking).

Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Marcel78

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 62
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (voorheen Cabanon Mercury)
Re: Verzekering
« Reactie #11 Gepost op: april 21, 2021, 10:04:55 pm »

Vraag uit nieuwsgierigheid: wie van de mensen met een verzekering heeft gekeken naar de uitkeringsregeling? Eerlijk zeggen.

Ik lees regelmatig berichten over premies en besparen maar nauwelijks over de hoogte van de uitkering. (en hoe lang er recht is op een uitkering op basis van de nieuwwaarde/aanschafwaarde/dagwaarde/...). Ik blijf het fascinerend vinden dat prijs toch zo’n belangrijke onderwerp blijft. Al is een scherpe prijs natuurlijk belangrijk, zeker, maar een goede uitkering toch ook lijkt me.

Volledig mee eens! De goedkoopste verzekering is de allerbeste zolang je hem niet nodig hebt, maar daarvoor sluit je die verzekering niet af. De beste voorwaarden en je persoonlijke situatie (welke risico’s kun je zelf dragen en welke wil je verzekeren).

Vraag onafhankelijk advies aan een lokale assurantieadviseur. Die helpt je ook bij het regelen van een schade.
Gelogd

Eddy

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL Membrane Airco MTT [Model 2007]
Re: Verzekering
« Reactie #12 Gepost op: april 22, 2021, 03:01:38 pm »

Daar hebben wij wel degelijk naar gekeken. Het hoeft niet het goedkoopste te zijn, maar wel een goede verzekering (=dekking).

Blijf het moeilijk vinden om dit soort verzekeringen met elkaar te vergelijken. Net maar eens gekeken naar de voorwaarden en ik zie nu staan
Citaat
. Na drie jaar de dagwaarde + 10%. Je ontvangt nooit meer dan het verzekerde bedrag.
Wij zijn inmiddels al 5 jaar verzekers bij de ANWB met een 2e hands Cocoon uit 2008.

Maar wat is nu de dagwaarde?? Iets zegt mij dat verzekeraars dat zelf bepalen en altijd lager inschatten dan waar je de wagen voor op Marktplaats van eigenaar ziet wisselen.
Gelogd

Hobbes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
Re: Verzekering
« Reactie #13 Gepost op: april 22, 2021, 03:13:29 pm »

Vraag uit nieuwsgierigheid: wie van de mensen met een verzekering heeft gekeken naar de uitkeringsregeling? Eerlijk zeggen.

Ik lees regelmatig berichten over premies en besparen maar nauwelijks over de hoogte van de uitkering. (en hoe lang er recht is op een uitkering op basis van de nieuwwaarde/aanschafwaarde/dagwaarde/...). Ik blijf het fascinerend vinden dat prijs toch zo’n belangrijke onderwerp blijft. Al is een scherpe prijs natuurlijk belangrijk, zeker, maar een goede uitkering toch ook lijkt me.

We hadden onze vw bij Unive voor 10 jaar nieuwwaarde verzekerd bij Unive, maar dat hebben ze gedurende de loop van de polis (helaas) aangepast. Verder wel heel teverden over de afhandeling van de schades die we hebben gehad.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.632
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Verzekering
« Reactie #14 Gepost op: april 22, 2021, 04:31:35 pm »

Dat waren wij ook: we hadden steenslag op de keukenklep. Die krengen zijn best duur, maar we hoefden slechts het eigen risico te betalen. Ook de afhandeling verliep erg soepel.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal