Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Antieke roadmaster.  (gelezen 1342 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KoenvO

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S
Antieke roadmaster.
« Gepost op: april 24, 2021, 09:15:03 pm »

Ik ben aan het proberen mijn klapper op te knappen. nou heb ik het idee dat de mijne vrij oud of antiek is :#. Het is mij opgevallen dat ik gewoonweg geen enkele kan vinden zonder de keuken achterop, ik heb die niet, dit is bij mij 'gewoon' de achterklep ::), heb een 'losse' keuken bij, is dit normaal, of heb ik een reeds aangepaste? Ik heb een runner met 'chassisnr' 900549. Helaas is bij de vorige klap actie de wagentent in de nok gescheurd, volgens een expert issie niet meer goed te repareren :cry:, (tent stof is erg verduurd) is het mogelijk (en de moeite) om er een tent van een nieuwer type op te monteren van een family s of een runner s?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Antieke roadmaster.
« Reactie #1 Gepost op: april 24, 2021, 10:54:19 pm »

Ik weet dat er modellen zijn geweest zonder keuken dus dat kan heel goed.  Is het misschien een ideal?

Mbt de leeftijd, kijk even naar het volgende topic: https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=11858.msg147480#msg147480

De tent, tja balen dat het zo ver is.  Als de maat gelijk is zou dat moeten kunnen lijkt mij.  Je zou eens contact kunnen zoeken met Swiba, die hadden allerlei onderdelen.  Ook zou je kunnen proberen bij ww-Trading.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal