Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Opbergbakken Aart Kok Kavango Game Drive (2014) Laden Lossen  (gelezen 2782 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zandsteeg

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Geen
Opbergbakken Aart Kok Kavango Game Drive (2014) Laden Lossen
« Gepost op: juli 21, 2021, 12:20:06 pm »

We zijn trotse eigenaar van een tweedehands Kavango (2014) met laden lossen systeem (geen loungebed). Op handig te pakken willen we een aantal opbergbakken voor onderin de wagen aanschaffen.

Nu hebben we gemeten en onder het frame van de lattenbodem is ongeveer 21 cm ruimte en tussen de balken van de lattenbodem een paar cm meer. Opbergbakken die je veel ziet zijn de curver classic (hoogte 24 cm), of standaard industrie bakken (600x400) van 17 of 22 cm hoog.

Ik ben benieuwd wat gebruiken jullie als opbergsysteem voor in je Kavango / Kariba? Tips?
Gelogd

Wammes67

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 144
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi XL/LL
  • Klapperdeklap
Re: Opbergbakken Aart Kok Kavango Game Drive (2014) Laden Lossen
« Reactie #1 Gepost op: juli 21, 2021, 05:32:28 pm »

Pas aangeschaft maar nog niet in gebruik genomen: stapelbaar ladesysteem van Leen Bakker.
Hoogte Is 23,5 cm, zie deze link
https://www.leenbakker.nl/opbergers/opbergboxen-en-manden/ladesystemen/stapellade-medium-zwart-23x39x45-cm-70401410

Ik heb een CCF XL LL dus meer ruimte in de bak.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
Gelogd

LarsNL

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 330
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Gamedrive Classic (2021)
Re: Opbergbakken Aart Kok Kavango Game Drive (2014) Laden Lossen
« Reactie #2 Gepost op: juli 22, 2021, 12:53:57 pm »

Geen idee of ik zo reclame mag maken, maar wij hebben deze in verschillende formaten in onze Livingstone, daar passen er 2 van 23 cm op elkaar onder de latten bodem, maar heb een laag van dit en dan alle tentzakken er op (zoiets...)

https://www.schiphorstshop.nl/categorie/41/dekselbakken.html

Basicline dekselbak deksel zit vast aan de bak, helemaal afgesloten, stapelbaar, sterk, doorzichtig, zodat ik kan zien wat er in zit.

Niet goedkoop wel fijn!
Gelogd

jpandriesse

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok, Kariba
Re: Opbergbakken Aart Kok Kavango Game Drive (2014) Laden Lossen
« Reactie #3 Gepost op: september 11, 2021, 02:29:26 pm »

Hopenlijk is het akkoord als ik even inhaak op dit topic, voor een vrijwel vergelijkbare vraag.

Sinds kort zijn wij eigenaren van een 2008 Kariba, echter zonder laden lossen systeem maar met lounge bank optie. Ik was me al een beetje aan het verdiepen in wat er aan praktische bagage oplossingen is en had daarbij ook het idee om enkele 'Curver' bakken in het midden te zetten. Alleen staat de vw al in de stalling, dus even de maten opnemen is wat lastig, daarom de vraag wie de maatvoering van de bagageruimte weet (hxbxd)?
Alvast dank.
Gelogd
Met vriendelijke groet,

Joris

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 559
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Opbergbakken Aart Kok Kavango Game Drive (2014) Laden Lossen
« Reactie #4 Gepost op: september 20, 2021, 03:38:26 pm »

Wij hebben deze kratten

https://www.auer-packaging.com/nl/nl/Vouwboxen-met-deksel/FBD-6432.html?customer_type=private&gclid=CjwKCAjw4qCKBhAVEiwAkTYsPEVWJQKORYZIS32-ThS9fxAf7KWkmJmfqXdX3nfe-Has3yIpyyqvkhoC1T4QAvD_BwE

Zijn net wat steviger dan de standaard kratjes van de AH of Jumbo. Ook voorzien van een deksel maar als je deze niet wil gebruiken klappen deze handig weg in de zijkant van de krat zodat ze niet in de weg zitten. Zijn in vele maten te krijgen dus kan je kijken wat past en handig is en past. Kost wel wat maar dan heb je ook wat. :)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal