Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: instuctie opzetten Trigano Oceane  (gelezen 20604 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xindar

  • Gast
instuctie opzetten Trigano Oceane
« Gepost op: april 09, 2009, 01:44:23 pm »

Ik heb via ERICA uit Zeist een bijzonder uitgebreide versie gekregen over hoe je je vouwwagen kan opzetten. Ik vond het bijzonder uitgebreid, hopelijk kunnen meerdere mensen hier gebruik van maken
« Laatst bewerkt op: februari 22, 2014, 11:51:01 am door Alex »
Gelogd

screech

  • Gast
Re:instuctie opzetten trigano
« Reactie #1 Gepost op: april 09, 2009, 02:07:50 pm »

Wauw!!!! dit is top zeg. Iemand heeft heel goed zijn huiswerk gedaan!  :W
Mooi stukje en erg duidelijk, maar natuurlijk zijn er meerdere wegen naar Rome. Dit ziet er overigens wel uit als een snelweg.  :)

Ik heb zelf op een aantal punten net iets andere instructies (gebruikerstips) gekregen, maar ik ga de hier geplaatste instructie zeker proberen. Dan kijk ik wel wat handiger is (voor mij). Ik ben vrij lang, dus de nok-stokken en de hemels zijn voor mij geen probleem.  :#

Maar dank voor deze post. Ik heb hem meteen geprint.  :)

Gelogd

HarryV

  • Gast
Re:instuctie opzetten trigano
« Reactie #2 Gepost op: april 09, 2009, 08:58:01 pm »

Dit is echt duidelijk, lijkt wel een kopie van een Jamet, (of is het andersom)  >:( >:(
Ga hem toch eens goed bestuderen (vooral het opvouwen) dit lukt altijd wel goed maar elk jaar anders  :#
Gelogd

muis

  • Gast
Re:instuctie opzetten trigano
« Reactie #3 Gepost op: april 09, 2009, 10:25:41 pm »

Ziet er goed uit zeg, Wij hebben een Conway maar die voortentstokken lijken erg op deze dus ik heb er weer een paar ideeen uit gehaald. Bedankt  :#
Gelogd

antonva

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Gerjak Tago Settler
  • Gerjak Tago Settler Crossing 2010 (model 2009)
Re:instuctie opzetten trigano
« Reactie #4 Gepost op: april 11, 2009, 02:42:05 pm »

fantastisch!  :W :W :W
Gelogd
"due to the current economic situation the light at the end of the tunnel will be turned off until further notice"

sk

  • Gast
Re:instuctie opzetten trigano
« Reactie #5 Gepost op: juli 26, 2009, 11:53:39 pm »

citaat:Leg nu de luifel bovenop de voortent.
(tip leen even de middenstaander uit de voortent, en laat één persoon deze vasthouden terwijl de andere de luifel aan de voortent ritst.)

ik kan mijn luifel niet aan de voortent ritsen? ???
verder goede info, ik had al zoiets maar deze is net even uitgebreider!
Gelogd

screech

  • Gast
Re:instuctie opzetten trigano
« Reactie #6 Gepost op: juli 27, 2009, 02:36:56 pm »

Wij kunnen hem er ook niet aanritsen. Wel heb ik er een losse rits bijgekregen. Dus we zouden nog eens achter de naaimachine kunnen bekanden en er weldegelijk een rits aan kunnen zetten.
Maar wat doen we dan met de ruimte bij de aansluiting bij de staande stokken van de voortent. (ook ergens op het forum besproken)?

Dus ik denk niet dat we de rits er ooit aan gaan naaien.
Gelogd

Marlijn

  • Gast
Re: instuctie opzetten Trigano Oceane
« Reactie #7 Gepost op: februari 26, 2012, 08:29:01 pm »

Bedankt voor de duidelijke uitleg. Wij gaan binnenkort voor de eerste keer onze Oceane opzetten, dus dit komt goed van pas!
Gelogd

Lukie57

  • Gast
Re: instuctie opzetten Trigano Oceane
« Reactie #8 Gepost op: juni 23, 2012, 10:33:40 pm »

Mooi, bedankt.
Heb de Ocean van een vriend geleend en deze had het instructieboekje niet meer.
Wat een mooi medium is internet toch.
Vooral als er mensen zijn die de moeite nemen om er zoiets op te zetten.
Toppie!!!!
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: instuctie opzetten Trigano Oceane
« Reactie #9 Gepost op: juni 24, 2012, 10:54:24 am »

Helemaal eens, wij hebben mbv deze instructie ook onze 2006 trigano oceane 3.15 GL voor het eerst opgezet en afgebroken op een speelweide en daarna tijdens het klapweekend in Hengelo (in de stort regen). Hadden de boel voor de eerste keer in ruim 1.5 uur staan en ook weer opgeruimd, daarna ondanks de regen de boel in 1 uurtje mbv de instructie (zeer duidelijke foto's) opgezet.
Als je het stokken schema doorhebt scheelt dit enorm tijd, we hebben zelfs niet de stokken gemerkt (wat we wel van plan waren) maar zoals de instructie aangeeft de stokkenzakken gemerkt.
Ook de opvouw instructie voor de voortent en luifel waren zeer nuttig, alles past dan met gemak en plat in de tentzak.
De binnenhemel in de voortent hangen was even puzelen, maar als je eenmaal weet waar je moet beginnen een werkje van max 10 minuten (dankzij een paar tips van een voormalig oceane eigenaar op het forum weekend).
Ik heb deze instructie in kleur uitgeprint en in geseald en bewaar deze boven in de disselbak, altijd handig zo'n naslagwerk bij vragen of twijfel,
Gelogd

hehoiting

  • Gast
Re: instuctie opzetten Trigano Oceane
« Reactie #10 Gepost op: juli 13, 2012, 09:18:52 am »

Dit is super, hier was ik langer naar op zoek! Dank..
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.347
Re: instuctie opzetten Trigano Oceane
« Reactie #11 Gepost op: juli 13, 2012, 01:47:37 pm »

Hele goede handleiding en ook als je geen oceane hebt, heb je er veel aan.  Tent op het dak en dan over het opgebouwde frame schuiven bijvoorbeeld. Dat ga ik de volgende keer ook doen!
Gelogd
Adventure Awaits

yepaza

  • Gast
Re: instuctie opzetten Trigano Oceane
« Reactie #12 Gepost op: september 27, 2012, 12:50:23 am »

Goedenavond,

wij hebben onlangs een 2e hands Trigano oceane gekocht maar weten niet hoe we hem moeten opzetten ondanks dat er een beschrijving bijzit. heeft iemand nog voor ons een uitgebreide opzet instructie tot zijn beschikking. Wie kan ons hiermee helpen.? Alvast BEDANKT
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.347
Re: instuctie opzetten Trigano Oceane
« Reactie #13 Gepost op: september 27, 2012, 06:49:24 am »

Welkom!

Is de opzetinstructie uit de eerste post in dit topic niet voldoende? :?

Gelogd
Adventure Awaits

Miss BBQ

  • Gast
Re: instuctie opzetten Trigano Oceane
« Reactie #14 Gepost op: september 27, 2012, 08:02:42 am »

Goedenavond,

wij hebben onlangs een 2e hands Trigano oceane gekocht maar weten niet hoe we hem moeten opzetten ondanks dat er een beschrijving bijzit. heeft iemand nog voor ons een uitgebreide opzet instructie tot zijn beschikking. Wie kan ons hiermee helpen.? Alvast BEDANKT

Welkom op dit leuke en informatieve forum. Nog veel leesplezier gewenst.
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal