Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Gelderland (Achterhoek): Noordijk: Camping D'n Eversman  (gelezen 2700 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

screech

  • Gast
NL: Gelderland (Achterhoek): Noordijk: Camping D'n Eversman
« Gepost op: mei 29, 2009, 09:16:28 am »

Zoals al eerder in het cafe aangekondigd hier een recensie van camping D'n Eversman.
www.camping-eversman.nl

Wij zijn er met het lange hemelvaart weekend 4 dagen geweest.
Onze algemene indruk van deze camping is goed, en dat begon al bij het reserveren. Telefonisch hebben we contact gehad met de eigenaresse om wat vraagjes te stellen en twee plekken te reserveren. (vrienden gingen ook mee met een tent) Ze had alle tijd, gaf veel info en was zeer vriendelijk.
Dit beeld kwam geheel overheen toen we aan kwamen op de camping. De eigenaar kwam naar buiten om ons persoon te verwelkomen (dat heb ik nog nooit mee gemaakt). Binnen bij de receptie (= de bar van het café- restaurant) hebben we eerst rustig staan kletsen, wederom hadden ze alle tijd. Ondanks dat we een plek hadden gereserveerd mochten we ook nog gewoon andere plekken (die vrij waren) bekijken, of we toch nog wilde wisselen van plek. Onze vrienden hebben dit gedaan en konden daardoor naast ons staan ipv drie plaatsen verder.

De camping is ingedeeld in meerdere velden en een groepsaccomodatie (voor aan de camping). Door de veldjes oogt de camping niet zo groot, maar toch is ie aanzienlijk. Ze hebben zelfs een zwembad. Niet megagroot, maar toch handig voor als het heel heet is en met kinderen die willen ravotten en zwemmen.

De velden zijn zo groot dat je kan kiezen voor een zonnige plek, maar ook is het veld omgeven door hoge(re) bomen voor schaduwrijke plekken.
In het midden van het veld (Obelix) stond een zandbak-huisje (droog zand dus, ook bij regenachtig weer). Op het veld 'de grote open plek' staat overigens nog een volleybalnet' opgesteld.
Verder zijn er langs de randen de velden plekken. Ruimte zat dus voor een vouwwagen met tent en luifel en speelkleed en spullen voor de kids.
Wat ons ook goed is bevallen, is dat je de auto's op een aparte parkeerplaats zet. Ik had daar eerst mijn twijfels over, maar is goed bevallen. De slagboom staat wel continu open, dus met boodschappen en slapende kinderen rijdt je gewoon door naar je plek. Maar over het algemeen zijn er geen auto's op de camping aanwezig. We konden onze oudste dochter dus met een gerust hart de hele camping laten verkennen.

Om het verhaal niet al te lang te maken, hieronder maar even een overzicht:

+ punten
- zeer ontspannen eigenaren, die alle tijd voor je nemen,
- alles is bespreekbaar en mogelijk,
- centrale speeltuin,
- zwembad,
- centrale kinderboerderij op de camping (geiten, eenden en kippen),
- elke dag om 10:00u de geiten voeren,
- er worden in de zomer allerlei activiteiten georganiseerd, maar ook toen wij er waren ging de eigenaresse met de kinderen schilderen,
- een kinderwasplaats in het tweede toiletgebouw,
- ruime plaatsen,
- zandbak midden op het eigen veld (voor je vouwwagen gewoon je kids in de gaten kunnen houden),
- (nagenoeg) autovrije camping, daardoor ook een rustige,
- meerdere watertappunten verspreid over de veldjes,


- punten
- douchen met douchemunten, en muntenautomaat hangt buiten de douche. Dus een tweede munt ingooien moet even met een handdoekje om. (in het tweede toiletgebouw weet ik het eigenlijk niet, misschien is het daar anders)
- twee warm water tappunten bij één toiletgebouw, niet alle kranen hebben dus warmwatervoorziening. Echter voor afwassen is het genoeg.

Ik zou zeggen kijk eens op de website van deze camping en laat je verrassen.
Ook maakt de eigenaresse foto's van de activiteiten en plaatst deze op de site (en picasaweb).
Hier een plaatje van mij en mijn twee dochters schilderen bij D'n Eversman. De vrouw op de foto is overigens een vriendin ons ons, dus niet mijn vrouw.
 
« Laatst bewerkt op: januari 01, 2011, 08:39:03 pm door Klavertjes »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal