Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Drenthe: Grolloo: De Berenkuil  (gelezen 8718 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

smitjes

  • Gast
NL: Drenthe: Grolloo: De Berenkuil
« Gepost op: juni 18, 2009, 02:27:26 pm »

In Grolloo staat op landgoed Berenkuil de gelijknamige camping.
Het is een goed verzorgde grote camping met grote plaatsen in het bos, op velden en op een stukje 'heide'.
Op elk veld staan speelgelegenheden voor kinderen. Daarnaast is er vooraan de camping een grote speeltuin met een stukje overdekt
spelen.
Er is een zwembad met peuterbad. Wel buiten. Maar de reden waarom onze kinderen graag naar deze camping gaan, naast de grote speeltuin, is Berenpret.
Tijdens Berenpret is het 1 groot feest met zang, dans en toneel. Echt super!!!!
« Laatst bewerkt op: januari 01, 2011, 08:30:08 pm door Klavertjes »
Gelogd

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re:De Berekuil Grolloo
« Reactie #1 Gepost op: juni 18, 2009, 02:36:02 pm »

Volledig mee eens.

Wij waren daar met pinksteren (3 of 4 jaar geleden) en moesten elke dag 's avonds vroeger eten omdat ........."t'is weer tijd voor Berepret" begon in het amfitheater.....

Erg leuk voor een dag of 4, maar niet om je hele grote vakantie te staan (hadden wij toen al bedacht..). Daarvoor hebbn wij net wat andere wensen en eisen.
« Laatst bewerkt op: maart 22, 2011, 02:27:27 pm door Didi »
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

mr4hughz

  • Gast
Re:De Berekuil Grolloo
« Reactie #2 Gepost op: juni 18, 2009, 02:40:37 pm »

voor mensen die nieuwsgierig zijn http://www.berenkuil.nl/ de camping
Gelogd

muis

  • Gast
Re:De Berekuil Grolloo
« Reactie #3 Gepost op: juni 18, 2009, 10:18:38 pm »

Niet verwarren met camping de Berekuil in Utrecht.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:De Berekuil Grolloo
« Reactie #4 Gepost op: juni 19, 2009, 09:32:50 am »

Ik vind de prijs wel fors overigens. Verder ziet het er wel leuk uit.
Gelogd

shaba

  • Gast
Re:De Berekuil Grolloo
« Reactie #5 Gepost op: juli 19, 2009, 08:41:36 pm »

Wij hebben hier 2 jaar geleden gestaan tijdens de griezelweek, erg leuk (griezelig gezellig). De camping is werkelijk prachtig, alleen kregen wij slecht weer op ons dak. Het zwembad is onverwarmd, het sanitair is perfect. Sommige medekampeerders zeiden vanwege het slechte weer: tja, dan moet je niet in de omgeving van Assen kamperen...  ::) we zijn daarna verhuisd naar Ommen/Hardenberg.
Gelogd

Egbert

  • Gast
Re:NL: Drenthe: Grolloo: De Berenkuil
« Reactie #6 Gepost op: juni 12, 2011, 04:17:35 pm »

Afgelopen Hemelvaart hier gestaan. Prachtig weer (donkere wolken trokken langs Grollo de laatste dag). Deze camping is leuk voor kinderen, sanitair is goed!
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:NL: Drenthe: Grolloo: De Berenkuil
« Reactie #7 Gepost op: juni 12, 2011, 07:24:02 pm »

I.d. een zeer kindvriendelijke camping met erg netjes sanitair. Het enige minpuntje is het ontbreken van een binnenzwembad,
Gelogd

marleejenrob

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 100
  • Merk Vouwwagen: trigano ocean 3.15
  • kamperen= klapkoets, skottelbroi en senseo mee!
Re:NL: Drenthe: Grolloo: De Berenkuil
« Reactie #8 Gepost op: juli 20, 2011, 08:54:25 pm »

hoi

wij zijn 6 jaren naar de berenkuil in grolloo drenthe geweest en een super toffe camping.
de kids hebben er nog vaak over maar pa en ma willen wel iets anders als deze super toffe beren camping met beren pret om 19.00 uur
de liedjes kennnen ze na 3 jaren nog uit t hoofd en vele toneelstukjes kunnen ze naspelen. Goed sanitair en restaurant. Leuke omgeving met vele fietsmgelijkheden.
zeer chique!!! :K :J
Gelogd

Ruby

  • Gast
Re:NL: Drenthe: Grolloo: De Berenkuil
« Reactie #9 Gepost op: juli 22, 2011, 02:56:47 pm »

Lijkt hetzelfde idee als de Sprookjescamping in Hardenberg.
Gelogd

Cees Wijnen

  • Gast
Re: NL: Drenthe: Grolloo: De Berenkuil
« Reactie #10 Gepost op: augustus 09, 2017, 03:22:57 pm »

Net terug van "de Berekuil" conclusie. Camping is geweldig voor kinderen. Net een nieuwe binnenspeeltuin zag er leuk uit. Binnenpret, 1x gezien en ik kreeg een groot  "ome Willem" gevoel. Voor de kinderen geweldig maar voor de ouders 1x gezien en dan hoeft het voor mij niet meer. Wij vonden het wel irritant dat je in het sanitair gebouw niet eens fatsoenlijk je handen wassen kon en afdrogen (geen zeepje en handdoekjes/droogblaas machine). Ook super irritant als je dat bij het watertappunt wil proberen dit ook niet lukt omdat er zon drukknop op zit. Dus daarvoor een eigen constructie gemaakt van tiewraps en elastiek. Verder plekken ontzettend ruim en mooi. Maar toch de reden waarom wij niet meer teruggaan daar is het vreselijke weer wat wij daar gehad hebben. Wel geteld 1 droge dag gehad. Oja ook (gelukkig) droog tijdens het inpakken.
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: NL: Drenthe: Grolloo: De Berenkuil
« Reactie #11 Gepost op: augustus 09, 2017, 07:14:38 pm »

Aan het weer kan geen camping eigenaar wat veranderen. Aan de voorzieningen wel.
Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: NL: Drenthe: Grolloo: De Berenkuil
« Reactie #12 Gepost op: augustus 10, 2017, 08:03:44 am »

Cees,

Als je het irritant vindt dat ze geen zeepjes e.d. hebben, zal je het moeilijk krijgen bij het kamperen. De campings die ik bezoek hebben dat meestal niet. Net als de drukknop bij een watertappunt: die is er meestal om een voor de hand liggende reden. Daar kan je overigens prima je handen onder wassen ook zonder die bijzondere constructie van tiewraps en elastiek.
Gelogd

Cees Wijnen

  • Gast
Re: NL: Drenthe: Grolloo: De Berenkuil
« Reactie #13 Gepost op: augustus 14, 2017, 08:20:31 am »

Ik vind het wel zo fris om na de sanitaire handelingen mn handen te kunnen wassen en drogen. Kan zijn dat ik daar de enige in ben. Daar dit de 1e keer is dat ik dit zo meemaak mag ik mn mening hier wel over geven vind ik.
Gelogd

Binotje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Trigano Vendome
Re: NL: Drenthe: Grolloo: De Berenkuil
« Reactie #14 Gepost op: augustus 10, 2020, 08:45:16 pm »

Leuke camping, mooie plaatsen en gevarieerd. Leuk al die speelveldjes! Goed sanitair, leuke buitenspeeltuin. Binnenspeeltuin ook erg leuk, wel erg klein. De supermarkt, als je echt wat nodig hebt is het prima. Maar ze verkopen meer ander spul als etenswaar, weinog keus dus.
Zwembad erg klein en erg druk, de zwemvijver vind ik erg vies.
Zou hier niet willen zitten als de camping helemaal vol zit.
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2020, 08:53:26 pm door Binotje »
Gelogd
Kamperen, met de paplepel ingegoten. Uiteindelijk overgegaan naar een vouwwagen.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal