Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.  (gelezen 16970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #30 Gepost op: april 29, 2010, 12:20:38 pm »

heh kom het heet niet voor niets kamperen en daar horen naar mijn mening die zwarte kleine kruipers enigzins wel bij, niet dat ik ze uitnodig in de keuken om te kamperen maar om overal aparte potjes voor aan te schaffen vind ik beetje overdreven :X :+.
En als je geen beestjes wil zien neem je een duur 5sterren hotel, maar daar heb je de sfeer van de camping weer niet bier
5 sterren hotel is wel een beetje overdreven. Kamperen is leuk, maar liever geen ongedierte in mijn eten. De rest kan me niet zo veel schelen waar ze kruipen. Trouwen bij erg vochtig weer is je hagelslag in een kartonnen verpakking snel 1 brok chocolade. Dan wordt het snel een hele grote knoeiboel, kinderen of niet. Trouwens als kinderen met een pak niet kunnen doseren dan lukt het met een plastic opbergsysteem ook niet. Wij hebben die potjes alleen om het spul vrij van vocht en ongedierte te houden.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

muis

  • Gast
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #31 Gepost op: april 29, 2010, 01:31:51 pm »

en wat is het nut van de kleinere verpakkingen? ze sluiten net zo slecht als één groot pak. Als je kind niet kan strooien met een groot pak, dan lukt dat met een klein pakje ook niet. En verder zijn die kleine pakjes nog duurder ook. Wat is dan jouw keuze om toch de duurdere kleine pakjes te kopen.

Ikke nie snappe.  ::)
De ene neemt bewust geen kartonnen pak met hagelslag mee tegen ongedierte, en de ander neemt er juist meerdere mee die nog duurder zijn ook? Waarom dan niet gewoon mijn oplossing: neem lekker een groot pak hagelslag mee.  :)
1 pakje is voor 1x gebruik. Dus geen open verpakking in mn keukenblok dat omvalt. Ze zijn idd duurder. Het gaat mij er niet om dat er iets op de grond valt maar meer om het omvallen in een kastje of keukenblok en evt mieren er in.
Gelogd

walter

  • Gast
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #32 Gepost op: april 29, 2010, 03:19:47 pm »

hmm die laatste post van mij is wel erg kort door de bocht hoe ik het nu teruglees, was niet de bedoeling en hoop niemand ermee tegen zijn/ haar hoofd gestoten te hebben
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #33 Gepost op: april 29, 2010, 03:39:00 pm »

nee, dat valt wel mee denk ik. Iedereen kan het wel met een korreltje hagelslag (ehhh,.. zout) nemen.  :#
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #34 Gepost op: april 29, 2010, 03:44:57 pm »

 :# :# :J
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #35 Gepost op: april 29, 2010, 04:03:19 pm »

ja en dan hebben we niet geknoeit op de grond leggen alleen en paar korrels op het tafel kleed en wat doen de meeste mensen dan we vouwen het kleed dubbel en kloppen het naast de tent uit  :I :I :I :I
Gelogd

walter

  • Gast
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #36 Gepost op: april 29, 2010, 04:31:54 pm »

of bij de buren uitkloppen :O :I :I
Gelogd

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #37 Gepost op: juni 13, 2010, 05:50:07 pm »

Suiker gewoon in van die zakjes kopen en in een gesloten doosje doen.
Hagelslag hebben wij altijd gewoon in orginele verpakking en ons kastje zit gaas voor.
Dus zo snel zitten er geen mieren etc in.

Verder heb je voor andere dingen altijd makkelijke bakjes. Vaak heb je die bakjes thuis ook gewoon.
Wij hebben bv. koffie in een tuperware bak. Die dingen hebben we thuis ook in gebruik. Dus waarom
niet mee naar de camping.
Sommige dingen zijn simpel op te lossen doordat je ze al thuis ook gebruikt.  ;)
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #38 Gepost op: juni 13, 2010, 06:07:52 pm »

zoetwaren zitten meestal in de koelbox behalve de nutella , suiker hebben we niet, drinken zonder suiker .
en de rest, eerlijk gezegd heb ik nog nooit een mier gezien waar ik last van had.
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #39 Gepost op: juni 13, 2010, 10:28:18 pm »

Ben ik nou de enige die, 'sochtends met de slaapkorrels nog in de ogen, het verschil niet ziet tussen korrel hagelslag en een mier?
Zoals oma altijd zei... Ieder beessie hep se fet (oma was Amsterdamse).
Maar zonder gekheid - afgezien van rode mieren (die we op de boerderij in Drenthe veel hadden, en die écht heel naar kunnen bijten) horen mieren toch gewoon een beetje bij de charme van de vakantie? Ik vind ze niet vies, bv. Ze zijn heel hyg?enisch. Net als bijen. Wespen en vliegen daarentegen zijn aaseters. Jakkiebakkie.
Liever een vega-zoetekauw op mijn brood dan een bacterie-B-52 op mijn vlees
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #40 Gepost op: juni 14, 2010, 06:34:43 am »

Ben ik nou de enige die, 'sochtends met de slaapkorrels nog in de ogen, het verschil niet ziet tussen korrel hagelslag en een mier?
Zoals oma altijd zei... Ieder beessie hep se fet (oma was Amsterdamse).
Maar zonder gekheid - afgezien van rode mieren (die we op de boerderij in Drenthe veel hadden, en die écht heel naar kunnen bijten) horen mieren toch gewoon een beetje bij de charme van de vakantie? Ik vind ze niet vies, bv. Ze zijn heel hyg?enisch. Net als bijen. Wespen en vliegen daarentegen zijn aaseters. Jakkiebakkie.
Liever een vega-zoetekauw op mijn brood dan een bacterie-B-52 op mijn vlees
Ik vind het nou niet echt prettig om mijn suikerklontjes tussen de mieren uit te moeten vissen. Heb het meegemaakt paar jaar geleden. Meer mieren dan suiker in de doos. Brrr. Heb geen hekel aan beestjes, maar wil ze beslist niet op mijn eten hebben.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.645
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #41 Gepost op: juni 14, 2010, 03:38:12 pm »

Er is natuurlijk wel een verschil tussen een paar mieren tussen de suikerklontjes of een paar suikerklontjes tussen de mieren.

Die laatste vind ik ook niet echt smakelijk...
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #42 Gepost op: juni 14, 2010, 06:38:07 pm »

Er is natuurlijk wel een verschil tussen een paar mieren tussen de suikerklontjes of een paar suikerklontjes tussen de mieren.

Die laatste vind ik ook niet echt smakelijk...
Het was in ieder geval wel een goede les om in het  vervolg alles in kunststof bakjes te doen. Ook tegen muizen, die zijn we ook al  tegen gekomen, maar dan onder het grondzeil die je af en toe voelt kruipen. En egels in Tsjechie die de vuilniszak leeghalen. Sindsdien hebben we een standaard voor de vuilniszak. Wordt je 's nachts wakker van geritsel bij je tent. Ga je  kijken, zie je nog net een egel o m het hoekje wegglippen. Wel grappig overigens.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

celer

  • Gast
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #43 Gepost op: juni 27, 2010, 09:11:19 pm »

Ik zag dat ze bij ons in de AH nu suiker in strooipakken verkopen. Had het dit weekend mee en is erg handig.
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 913
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re:Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.
« Reactie #44 Gepost op: juni 29, 2010, 11:17:51 am »

Wij zijn niet van die hagelslagvreters, maar op vakantie kopen we vaak plakken chocola, is bijzonder voor de kinderen, knoeit nauwelijks, enne suiker nee dat gebruiken we niet.
Fruit wel, kilo's onze kids lopen de halve dag met een appel rond (is ook het enige dat ze zonder vragen (mogen) pakken)
En wat knoeien betreft ach, we zijn ooit eens in the New Forest geweest, en vrienden van mij hadden de duo penottie niet goed dicht gedraaid.
De eekhoorntjes hebben de tent vakkundig opengescheurd, de pot netjes opengedraaid (niet eens geknaagd) en de tent vakkundig van een chokoladevoetjesversiering voorzien tot een meter hoog......
Wat heb ik gelachen..... ook een koelbix is niet veilig daar, paarden schoppen ze om, vissen de wortels/het brood eruit en lopen weg.
Ik had mijn eten daar altijd in de kofferbak van de auto (zowiso elke dag boodschappen omdat ik toen geen koelbox had)
Alles is relatief..... :#
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal