Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bretagne  (gelezen 1615 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Belgskes

  • Gast
Bretagne
« Gepost op: september 10, 2009, 09:25:01 am »

De zomervakantie 2009 zit er op en nu de herinneringen nog vers en krokant zijn kunnen we best al terug beginnen met plannen voor volgend jaar hé.  O0

We zijn nu al 2 jaar op rij naar Spanje op vakantie geweest en het is ons daar al iedere keer super goed bevallen: stralend weer, lekkere temperaturen, mooie en propere camping, leuke streek en de kinderen amuseren zich daar super.
En als zij zich amuseren dan wij ook uiteraard.

Nu moeten wij wel toegeven dat ondanks we absoluut geen enkel negatief punt kunnen opwerpen over deze vakantiebestemming zouden we ook dolgraag eens terug naar Bretagne gaan.
Enkele jaren gelden zijn we in de maand juni naar Bretagne getrokken maar dan zonder vouwwagen. We hadden toen een stacaravan gehuurd.

Maar... het grote knelpunt is uietraard het weer.

Zijn de risico's op slecht weer niet te groot om met een vouwwagen voor enkele weken naar Bretagne te trekken?
Ik kan me wel voorstellen dat na enkele dagen regenweer het vrij vochtig begint aan te voelen in de vouwwagen.  :N

Graag hadden wij enkele ervaringen van jullie gelezen ivm een vakantie in Bretagne met de vouwwagen.
Alvast bedankt.
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:Bretagne
« Reactie #1 Gepost op: september 10, 2009, 01:41:11 pm »

Ik ben 2 jaar geleden 2 weken in Bretange geweest en het weer was inderdaad niet elke dag mooi, maar voor meer dan 65% wel.
Ik heb geen problemen ondervonden met vocht of iets dergelijks, en 1 dag regen op 1 week ( wel behoorlijke regen een dag lang) vond ik geen verpester van de vakantie.
Nu en dan een bui, maar overwegend zon bleek toch wel.

Ik ben de jaren hierop ook in Spanje geweest en moet zeggen dat ik over het algemeen de sanitaire voorzieningen in Spanje stukken beter vindt.

Dit neemt niet weg dat ik zo weer naar Bretange zou gaan, al was het alleen maar om het publiek wat er komt en de mooie streek.

De vouwagen kan het in ieder geval prima hebben en het vouwwagengehalte is ook behoorlijk hoog wat mijn inziens betekend dat er meer mensen zo over denken.
Enige wat je in de gaten moet houden is dat je droog inklapt, dus 2 dagen voor vertrek even het weer checken en eventueeel de mogelijkheid openhouden dat je een dag eerder of later vertrekt.

Het word niet te koud in de avond , een trui aantrekken is wel nodig maar je zit echt niet te bibberen.

Kortom gewoon een aanrader wat mij betreft!

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal