Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen Tago Settler  (gelezen 17395 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #15 Gepost op: februari 17, 2010, 07:59:57 pm »

HEEL netjes van Gerjak. Zeker!
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #16 Gepost op: februari 17, 2010, 08:04:25 pm »

Zeker! Wat een kennis van zaken.

Kreeg vandaag een e-mail van Gerjak, erg veel service moet ik zeggen:

Het is niet gebruikelijk dat een deksel van de disselbak gaat roesten en daarom willen wij deze graag zien! Als blijkt dat dit een materiaalfout is dan wordt deze kosteloos door ons vervangen. U kunt het deksel opsturen maar u mag ook langskomen met de vouwwagen.

Super toch. Kan me ook een reactie voorstellen dat ze zeggen van 'dan had u maar geen vouwwagen via marktplaats moeten kopen...'

Zeker een reaktie van Marcel Stokkink? Die heeft echt hart voor de zaak. Ik zou overigens met de hele vouwwagen langs gaan dan kunnen ze misschien de hele vouwwagen even nakijken.
Gelogd

Steven

  • Gast
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #17 Gepost op: februari 22, 2010, 06:34:58 pm »

Nog een vraagje. Tussen de klep waar de achterlichten aan zitten en het keukenblok zit een soort foamtape om te voorkomen dat er tijdens het rijden vocht in de keuken komt. Deze tape is niet helemaal mooi meer. Enig idee hoe deze tape heet en waar ik dit kan krijgen?
Gelogd

Steven

  • Gast
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #18 Gepost op: februari 22, 2010, 06:40:57 pm »

He, nu zie ik de laatste opmerking pas. Inderdaad de e-mail is van Marcel Stokkink. Goed geraden (of ben jij dat soms zelf?)
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #19 Gepost op: februari 22, 2010, 07:45:10 pm »

He, nu zie ik de laatste opmerking pas. Inderdaad de e-mail is van Marcel Stokkink. Goed geraden (of ben jij dat soms zelf?)

Nee, maar ik heb ook geregeld contact met hem gehad. Die werkt zich uit de naad voor het bedrijf en voor de klanten.
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #20 Gepost op: februari 22, 2010, 07:49:23 pm »

Nog een vraagje. Tussen de klep waar de achterlichten aan zitten en het keukenblok zit een soort foamtape om te voorkomen dat er tijdens het rijden vocht in de keuken komt. Deze tape is niet helemaal mooi meer. Enig idee hoe deze tape heet en waar ik dit kan krijgen?

Dit schuimband is door Gerjak inmiddels vervangen door een tochtband van EPDM wat een stuk langer goed blijft.
Mocht je nu toch met de vouwwagen naar Gerjak gaan, laat ze dan dit meteen even vervangen. Het normale tochtband van de bouwmarkt blijft niet altijd mooi zitten.
Kijk overigens ook nog even naar de sluitingen van de keuken, waarmee de keuken vast zit aan de wagenbak. Zitten er bij jou aan elke kant twee sluitingen of zit er één? Tegenwoordig zitten er twee per kant omdat één enkele sluiting niet altijd goed gaat (wij zijn de keuken bijna een keer verloren in Zweden en sinds dien hebben alle Settlers twee sluitingen...).

Als ze toch ook met de disselbak bezig gaan, kijk dan even of er bij de ventilatieopeningen profieltjes geplaatst zijn die voorkomen dat er bij een plensbui onderweg een zwembad in de disselbak ontstaat.
Gelogd

Steven

  • Gast
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #21 Gepost op: februari 22, 2010, 09:21:35 pm »

Hallo Meeder,

Ik dacht dat ik veel van vouwwagens wist....

Aangezien ik in Leeuwarden woon en Gerjak in Harfsen zit, heb ik vandaag de disselbakdeksel per TNT opgestuurd. De keuken heeft inderdaad één klem per kant. Volgens mij heb je een ander type vouwwagen gekocht vanwege off-road. Wij gaan drie weken per jaar in Frankrijk camperen en wellicht nog een weekend in Nederland. Is dan een dubbel klemsysteem nodig? Ik ben laatst op bezoek geweest bij een Gerjak-dealer en die Settler had ook maar één klem per zijde.

Wat betreft het tape. Ik zal 's kijken waar 'jouw' tape verkrijgbaar is, anders zal ik het bouwmarktspul 's proberen.

Ik houd je op de hoogte van de ontwikkelingen bij Gerjak!

Groet,
Steven
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #22 Gepost op: februari 22, 2010, 09:29:43 pm »

Bij ons was het enkele klemmetje afgebroken op een "normale" asfalt weg in het noorden van Zweden...
Gelukkig hield het zeil hem vast en daarna hebben we de keuken met een spanband aan de vouwwagen vastgetrokken. (dus altijd spanbanden mee op vakantie...)
Gelogd

Steven

  • Gast
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #23 Gepost op: februari 23, 2010, 05:52:37 pm »

Jep, heb dezelfde ervaring. Vorig jaar viel onze fietsendragen (van onze vorige vouwwagen Trigano Cheverny) er in Parijs bijna af. Gelukkig had een paar sterke spanbanden bij me. Hiermee heb ik het tot Ile de Ré kunnen volhouden.
Gelogd

Steven

  • Gast
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #24 Gepost op: maart 02, 2010, 07:08:11 pm »

Vandaag heb ik de nieuwe disselbakdeksel ontvangen! Helemaal op service van Gerjak, is dat niet perfect! :J :J
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #25 Gepost op: maart 02, 2010, 07:23:34 pm »

Vandaag heb ik de nieuwe disselbakdeksel ontvangen! Helemaal op service van Gerjak, is dat niet perfect! :J :J

Dat is echt het grote voordeel van Gerjak. Zoiets hoef je bij de importeur van Jamet niet te proberen... Ik denk dat er maar weinig zijn die zo met hun klanten omgaan.
Gelogd

julianislief

  • Gast
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #26 Gepost op: maart 02, 2010, 09:50:55 pm »

Hey Steven, dat is helemaal TOP! :J  Ik zou zeggen geef ze even hiervoor op!
Gelogd

Steven

  • Gast
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #27 Gepost op: maart 02, 2010, 11:21:29 pm »

Inmiddels gedaan.
Gelogd

antonva

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Gerjak Tago Settler
  • Gerjak Tago Settler Crossing 2010 (model 2009)
Re:Ervaringen Tago Settler
« Reactie #28 Gepost op: juni 18, 2010, 09:53:08 am »

zojuist na lang puzzelen, rekenen, twijfelen, natellen en heel veel op dit forum lezen de knoop doorgehakt: ach zie ook maar hiernaast, ik hoop na deze zomer enige gebruikerservaringen betreffende deze kar te kunnen delen.
Gelogd
"due to the current economic situation the light at the end of the tunnel will be turned off until further notice"
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal