Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Haring  (gelezen 11082 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kuukse Dries

  • Gast
Re:Haring
« Reactie #30 Gepost op: mei 15, 2011, 03:05:53 pm »

Afgelopen zomer voor het eerst met een vouwwagen op stap geweest.
Een Wurmi-set erbij gekocht.
Bij het tweemaal ergens proef opzetten in Nederland gingen de Wurmi-haringen gemakkelijk in de grond.
Een weekend ergens in Nederland gingen de haringen niet verder dan voor de helft in de grond.
De haringen zijn dan kwetsbaar.  :o
Ik ben tegen zo een uitstekende haring gelopen en deze knapte gemakkelijk door.
Tijdens de vakantie op vier verschillende campings in Frankrijk gestaan.
Op één camping gingen de haringen er weer maar voor de helft in.
Ik heb op de hoeken en andere kwetsbare plaatsen toch maar ijzeren haringen gezet.
Op de overige campings alleen ijzeren haringen gebruikt.
Wurmi? Heerlijk als de grond daarvoor geschikt is; zo erin en zo eruit, weinig bukwerk.
Ik neem ze de volgende keer toch weer mee, samen met mijn accuboormachine.  :J
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Haring
« Reactie #31 Gepost op: mei 15, 2011, 08:05:22 pm »

ik had het hier nog niet neer gezet, maar ik had een paar windvlagen in duitsland, en de wurmi maakte geen schijn van kans, het was woei en weg was ie .
dus ben weer over op echte haringen, en ik sla ze er in met een hamer. :W
Gelogd

Casper71

  • Gast
Re:Haring
« Reactie #32 Gepost op: mei 15, 2011, 09:16:58 pm »

Lijkt mij een dure oplossing voor het vastzetten. Gebruikte in het verleden de grotere houten haringen op de eilanden. Heeft stormen van windkracht 10-12 meegemaakt. Alleen de stormtenten bleven staan, rest van de camping plat of weggewaaid. Dit was dan ook nog eens in een zandgrond. Voor het ruigere werk zweer ik dus bij de grotere houten haringen. Heb er altijd wel een paar van bij me.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Haring
« Reactie #33 Gepost op: mei 15, 2011, 09:18:26 pm »

Lijkt mij een dure oplossing voor het vastzetten. Gebruikte in het verleden de grotere houten haringen op de eilanden. Heeft stormen van windkracht 10-12 meegemaakt. Alleen de stormtenten bleven staan, rest van de camping plat of weggewaaid. Dit was dan ook nog eens in een zandgrond. Voor het ruigere werk zweer ik dus bij de grotere houten haringen. Heb er altijd wel een paar van bij me.
hmm jij herinnert me aan iemand...
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal