Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Kast?  (gelezen 13386 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcel.s

  • Gast
Re:Kast?
« Reactie #15 Gepost op: januari 31, 2010, 10:07:33 am »

kan je niet ook een top box op je vouwwagen monteren ? dan heb je er 2, je heb ze ook met een snel erop en snel er weer af klik systeem .
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Kast?
« Reactie #16 Gepost op: februari 01, 2010, 06:42:11 pm »

Nog een topbox lost het probleem van orde in de vouwwagen natuurlijk niet op.

@cootje: ik heb de kasten van base camp al eens in het echt gezien en ik vind ze niet zo stevig
Gelogd

mnieuwlaat

  • Gast
Re:Kast?
« Reactie #17 Gepost op: februari 02, 2010, 10:14:43 am »

Screech: ik vind het een hele mooie kast!
Zet je deze een beetje snel en stevig in elkaar? En nog belangrijker: heb je geen last van ongedierte dat zich door de gaatjes heen wurmt  :?
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Kast?
« Reactie #18 Gepost op: februari 02, 2010, 11:15:24 am »

Op zich is ie snel op te zetten. Het zijn gewoon aluminium buizen, met op alle hoekpunten (hard) kunststof verbindigsstukken. De buizen steek je dan ook gewoon in de verbindingsstukken.
We moet je de buizen door de stof geleiden. Dat gaat ook makkelijk voor alle stokken, behalve 2. Dat zijn twee stokken die een stukje gebogen zijn. Er zit wel een veer-systeem in om de stokken kleiner op te kunnen bergen, maar deze twee stokken gaan wat lastiger door de stof heen.

Maar binnen 10 á 15 minuten heb je hem wel staan hoor. En het handige van het harde bovenblad (wat bij de set is inbegrepen) is dat je er (zoals wij) ook de waterkoker op kan zetten, of andere spullen.
Volgens mij hebben namelijk niet alle merken dit, en zou je die er los bij moeten kopen.

Verder hebben we geen last van ongedierte in de kast. Het (lucht)gaas aan de achterzijde is erg fijn, ik zou even niet weten welk ongedierte erdoor heen zou willen.

Als er animo voor is wil hem wel meenemen naar het klapweekend. Dit is het pinksterweekend van 2010. Kijk hier maar even: http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,4532.msg38300.html#msg38300
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Kast?
« Reactie #19 Gepost op: februari 04, 2010, 10:11:30 am »

Wij gebruiken inderdaad een soortgelijk kastje, maar dan half zo groot. Er zitten bij ons op de achterkant twee bandjes om enig model vast te houden. Werkt erg goed, koffiezetapparaat en waterkoker staan er op, veilig genoeg (kids vorig jaar 7, 5 en 2).

Nooit last van ongedierte, maar er gaan uitsluitend schone dingen in. (geen jam met klodders aan de pot, de suiker netjes in een bewaarbus etc.) Onze voedselvoorraad is redelijk uitgebreid, wij doen meestal om de dag boodschappen. 

Wij nemen kleding in boodschappentassen mee. Ziet er niet mooi uit maar kunnen bij ons uit zicht staan. Iedere wagen heeft zo zijn voors en tegens. De eerste keren hebben we echt lopen zoeken naar de juiste manier. Inmiddels zijn we 4 keer met de wagen weggeweest en nog steeds vinden we dingen en dingetjes die handiger kunnen. Blijf expirimenteren...

De basisregel blift toch wel: hoe meer ruimte je hebt, hoe meer rommel je meeneemt.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

CenC

  • Gast
Re:Kast?
« Reactie #20 Gepost op: mei 30, 2010, 04:29:53 pm »

We hebben van de vorige eigenaar de zijne mogen overnemen. Er zijn er vijf gesloten exemplaren die perfect mooi in de flyer passen (juiste breedte en hoogte). Geen verloren ruimte. Vorige eigenaar had er lang achter gezocht.


Hallo, heb je voor mij een merk van die kratjes, want die zoek ik ook voor mijn HK uit 1988..

Ik hoop dat het lukt.

Groetjes Chantal
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Kast?
« Reactie #21 Gepost op: mei 31, 2010, 09:49:33 am »

Wij hebben zoiets (zelfde kast, ander merk geloof ik)

http://www.marsmanshop.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=1438

Is redelijk klein in te klappen (onder het bed van de Cocoon) en biedt lekker veel ruimte. Opzettijd: 2 minuten.
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Kast?
« Reactie #22 Gepost op: mei 31, 2010, 11:39:00 am »

:**
Maar dit is wel waar. Want alles wat je op vakantie koopt moet ook weer mee terug.
Dus eigenlijk zouden we half-vol beladen op vakantie moeten gaan om vol beladen terug te kunnen keren.

Overigens hebben wij 2 kids, een vouwwagen met een topkoffer. Maar heeft de vouwwagen minder laadruimte dan de Flyer. En wij redden het ook prima. Dit jaar gaat zelfs de wandelwagen thuisblijven en alleen de buggy nog maar mee. Volgens mij moet ik een zee van ruimte overhouden,.... maar daar wordt thuis denk ik toch anders over gedacht.  :)

Je hebt twee dochters. Van boven de 2... Wat nou ruimte over??? Al die strikjes, lintjes, extra bandjes voor de speciale klikklak-hak-schoentjes, rokjes, vestjes, haarwerken, zwempakjes/bikini's/monokini's... need I say more...
Nee, dan Rik. Die kotst, mama wast et voilá, met 2 broeken de vakantie door.
Gelogd

stkl

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Tago Settler -> Camplet Concorde -> AK Prestige
Re:Kast?
« Reactie #23 Gepost op: mei 31, 2010, 01:27:05 pm »

Ook hier speelt bergruimte als probleempje.
Onder de bank kunnen we wat zooi kwijt maar dat is het wel zo'n beetje.
De rest van de zooi flikkeren zetten we in de ondertent maar echt lekker voor grijpen ligt het niet.
Nu heb ik hier nog een oude uitklap camping tafel met hout(achtig) blad en het volgende idee.
In het blad komen een aantal inslagmoeren waar op lokatie makkelijk schroefhaken
ingedraaid kunnen worden.
Hieraan kunnen dan van die handig-in-de-auto-in-te-passen-maar-onmogelijk-om-zelf-rechtop-te-staan-boodschappen-tassen aan hangen.
Bovenop iets van een vouwkratje voor de boodschapjes ofzo.
Lijkt me compacter en sneller op te zetten dan van die campingkastjes.
(en goedkoper natuurlijk)
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Kast?
« Reactie #24 Gepost op: mei 31, 2010, 08:48:50 pm »

We hebben van de vorige eigenaar de zijne mogen overnemen. Er zijn er vijf gesloten exemplaren die perfect mooi in de flyer passen (juiste breedte en hoogte). Geen verloren ruimte. Vorige eigenaar had er lang achter gezocht.


Hallo, heb je voor mij een merk van die kratjes, want die zoek ik ook voor mijn HK uit 1988..

Ik hoop dat het lukt.

Groetjes Chantal

Helaas kan ik je dat niet zeggen er staat niets op van merk
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Kast?
« Reactie #25 Gepost op: mei 31, 2010, 09:33:54 pm »

Helaas kan ik je dat niet zeggen er staat niets op van merk

ff naar holtkamper bellen en vragen want die hebben ze daar ook in de verkoop, dat vertelde ze namelijk tijdens het klapweekend
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Kast?
« Reactie #26 Gepost op: juni 04, 2010, 08:01:38 am »

Je hebt twee dochters. Van boven de 2... Wat nou ruimte over??? Al die strikjes, lintjes, extra bandjes voor de speciale klikklak-hak-schoentjes, rokjes, vestjes, haarwerken, zwempakjes/bikini's/monokini's... need I say more...
Inderdaad,...

En daarom hebben we dus zo'n handige kast. Aan de ene zijde doen we we dan alle etenswaar. (stok)brood, beleg, snijplanken etc...
En aan de andere kant komen dan de toilettassen, fohn, strikjes, etc...

er zit heel veel ruimte in die kast, echt heerlijk. Rits dicht, en het is meteen netjes.  :J
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Kast?
« Reactie #27 Gepost op: juni 04, 2010, 04:30:02 pm »

ik heb weer een topic-mixje gemaakt, geloof ik.
ergens anders (zie ongelezen berichten dan kom je m wel tegen) geschreven over de IKEA KUBB.
deze zijn nu in de uitverkoop voor 3,99.
Zie deze link:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50095374
Gelogd

stkl

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Tago Settler -> Camplet Concorde -> AK Prestige
Re:Kast?
« Reactie #28 Gepost op: augustus 17, 2010, 03:32:02 pm »

Ook hier speelt bergruimte als probleempje....
En zo is het geworden:
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Kast?
« Reactie #29 Gepost op: augustus 17, 2010, 04:57:53 pm »

Praktisch: ja!
Maar het is mij veel te rommelig. Laat staan voor mijn egaa.  :#
« Laatst bewerkt op: augustus 17, 2010, 09:15:46 pm door screech »
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal