Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Limburg (Midden): Recreatiepark De Leistert *****  (gelezen 2563 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

waiter

  • Gast
NL: Limburg (Midden): Recreatiepark De Leistert *****
« Gepost op: februari 28, 2010, 06:04:52 am »

Opzicht een leuke camping, hoewel ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat er ten aanzien van afgelopen jaren ( als ik de oude campeerders moet geloven) een hoop is veranderd in Negetieve sfeer. De camping is op de schop genomen en dit is te merken aan de beetje sfeerloze velden voor de kameerders. Er is een groot binnen en buiten zwembad bij en dat zou alles enigzins opheffen en dan doet de naam familiecamping weer een beetje eer aan. Alleen als dan de avond invalt blijkt dat de jeugd wat de directie betreft niet tot de familie hoort en word dan ook opgejaagd door de nachtwakers met als resultaat dat de jeugd de nachtwakers ging uitdagen met de nodige overlast tot gevolg,

Er word reclame gemaakt voor de wasruimtes en de netheid hiervan, maar dit kan ik ten stelligste ontkennen 14 wc's en 7 douches werden in een tijdbestek van 8 minuten gereinigd en dit leidde tot een hoop onbegrip bij de campeerders. Een klein gesprek met de directie leert dat deze zelf ook weten dat het hier en daar moet verbeteren om weer op het oude (bekende peil) te komen , maar door overnamen enz enz is ze dat afgelopen jaar niet helemaal gelukt.

Kortom,

Ik kom over een jaar of 4 daar wel weer eens gluren en hoop dat het dan beter is en wil deze camping niet als slecht bekent maken, maar het is wel een camping waar erg veel te verbeteren valt en die niet het aantal sterren zou mogen dragen waar ze nu reclame mee maken.

Top daar,

De winkel ruim en goed voorzien.
Terras
De zwembaden schoon en groot.
de ruime plaatsen.

Minder,

De sanitaire voorzieningen.
De nachtwakers die als jachthonden achter de jeugd aan gaan.
De sfeerloze velden ( die pas waren aangelegd en dus moet de natuur daar nog zijn werk doen)

Website toegevoegd door moderator: http://www.leistert.nl
« Laatst bewerkt op: november 05, 2010, 02:41:50 pm door Klavertjes »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal