Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Paprika Cirka  (gelezen 9242 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bsb2010

  • Gast
Paprika Cirka
« Gepost op: april 08, 2010, 08:49:45 pm »

Ook errug lekker, voedzaam en eenvoudig,Paprika Cirka, traditioneel eet je dit gerecht met pasta, maar rijst of aardappelpuree oid kan natuurlijk ook, dus de "basis" bij dit recept heb ik maar even achterwege gelaten

voor ca 4 personen:

1 flinke Kipfilet (meer mag natuurlijk ook),125 ml zure room ,tomatenpuree, peper en zout, half bouillonblokje,pittig/scherp paprikapoeder, 2 paprika's, flinke ui, olie of bakboter en natuurlijk, een pan (koekenpan, hapjespan, skottel)

Kipfilet en paprika in blokjes snijden, ui snipperen. Kip bestrooien met peper, zout en paprika poeder en goudbruin bakken, uitje meefruiten, paprika even meebakken, met wat water afblussen, bouillonblokje erover verkruimelen en met tompuree erbij laten pruttelen. Zure room en naar smaak extra kruiden erbij, goed doorwarmen et voila.

Lekker met zoetzure komkommersalade met dille erbij.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Paprika Cirka
« Reactie #1 Gepost op: april 08, 2010, 09:03:28 pm »

Dit gerecht mag jij op het klapweekend komen bereiden , er staat dan een hele reeks gasten die willen proeven hoe lekker dat smaakt.
 :# >:(
Gelogd

Bsb2010

  • Gast
Re:Paprika Cirka
« Reactie #2 Gepost op: april 09, 2010, 10:21:12 am »

Mmmm, eerst maar eens kijken of ik dan al de trotse bezitter van een klapper ben.... Had me nog niet zo in dat veelbesproken weekend verdiept eerlijk gezegd (sowwy...) Mocht ik de klapper hebben, en niet onbelangrijk, de financiele middelen om aanwezig te zijn, dan ga ik zeker een poging wagen. (Kan iedereen me gelijk helpen opzetten :H
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Paprika Cirka
« Reactie #3 Gepost op: april 09, 2010, 10:44:45 am »

Kan iedereen me gelijk helpen opzetten :H
Dat had je niet moeten zeggen, want dat gaat dus totaal geen probleem worden. Iedereen die er komt wil je daar best bij helpen.

Het is net het motto van het forum: voor en door leden.  :)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal