Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8   Omlaag

Auteur Topic: cabanon tunnelvouwwagen, ervaringen?  (gelezen 67189 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

biccie

  • Gast
Re:cabanon tunnelvouwwagen, ervaringen?
« Reactie #105 Gepost op: juli 30, 2011, 08:29:28 pm »

is er geen combi van de vw,s mogelijk of hebben ze allebij andere maten en kleuren  :)

ja, dat zou wat zijn! dan wel de tunnelvoortent met luifel aan de malawi! dat wordt hem dan :#
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:cabanon tunnelvouwwagen, ervaringen?
« Reactie #106 Gepost op: juli 30, 2011, 08:53:53 pm »

Citaat
Een dekmatras van 7 cm past bij ons nog net. We hebben nu dus 6 cm traagschuim op het bestaande matras (en 1 cm tijk) en dit ligt heerlijk. Omdat het matras bestaat uit een los bankje hebben we een strook uit het opdekmatras gehaald en leggen we deze los op de wagen net als de andere bankdelen. Bij aankomst leggen we de losse strook in de tijk en ritsen we hem dicht. klaar. Deze combinatie komt aardig in de buurt van het bed thuis! 

Mag ik vragen waar je je dekmatras gekocht hebt en wat de kosten waren, wij gaan denk ik toch ook voor deze oplossing. Ik voelde me na een paar nachten net een bejaarde zo stijf was mijn rug in de ochtend...


@edwin; wat al gezegd is de latten bodems kunnen niet blijven liggen, wij hebben die oprolbare van cabanon en die leggen we in de bankjes als we inklappen. Je zit namelijk altijd met het gedeelte op de bankjes ....(als we daar eerder goed over na hadden gedacht hadden we dat kunnen weten, de verkoper gaf aan dat ze gewoon konden blijven liggen ::) ::))

Grappig die Malawi, nooit van gehoord! Maar als ik voor de keuze zou staan zou ik toch voor de Manga gaan puur omdat ik het boog model zo mooi vind, daarom hebben we ook tenslotte ook voor de Columbia gekozen. Als je puur naar slaapcomfort gaat kijken zou je toch wel bij de Malawi uitkomen denk ik maar wat Dorus_Jolan al zegt we passen hem gewoon wat aan zodat wij ook heerlijk slapen!
Trouwens we slapen nu al een stuk beter als vorig jaar op de grond op een luchtbed in onze oude tent :J
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:cabanon tunnelvouwwagen, ervaringen?
« Reactie #107 Gepost op: juli 30, 2011, 11:13:57 pm »

ja, dat zou wat zijn! dan wel de tunnelvoortent met luifel aan de malawi! dat wordt hem dan :#
ik ken die wagens niet dus ik weet ook niet hoe ze er uit zien
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:cabanon tunnelvouwwagen, ervaringen?
« Reactie #108 Gepost op: juli 30, 2011, 11:22:17 pm »

Dit is de manga:

http://www.de-wit.nl/nl/manga-vouwwagen


en dit de malawi:

http://www.de-wit.nl/nl/malawi-vouwwagen


Dus je ziet dat dat best een speciale combi zou worden!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

EdwinMerks

  • Gast
Re:cabanon tunnelvouwwagen, ervaringen?
« Reactie #109 Gepost op: juli 30, 2011, 11:33:07 pm »

Dit is de manga:

http://www.de-wit.nl/nl/manga-vouwwagen


en dit de malawi:

http://www.de-wit.nl/nl/malawi-vouwwagen


Dus je ziet dat dat best een speciale combi zou worden!

Inderdaad!...en dat maakt het juist zo lastig. De Malawi heeft minder vloeroppervlak maar wel rechte zijkanten. Daardoor minder verlies van hoofdruimte tov de Manga. Het bed van de Malawi (12 cm matras op volledige lattenbodem) ligt fantastisch!..Ook de bergruimte is stukken meer dan bij de Manga. Malawi klapt stukken sneller uit maar het tunnelmodel van de Manga is weer mooier...Overigens is de wagenbak van de Malawi breder (en is de keuken dus ook een stuk groter) en lager. Daardoor heeft ie een bredere wegligging dan de smallere en hogere bak van de Manga. Overigens vertelde men bij de Wit dat Cabanon sowieso naar de bredere bak wil (zal wel modeljaar 2012 zijn).
« Laatst bewerkt op: juli 30, 2011, 11:37:19 pm door EdwinMerks »
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal