Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: op zoek naar een hotel in Montelimar met afgesloten parking  (gelezen 2463 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anne-Marie

  • Gast
op zoek naar een hotel in Montelimar met afgesloten parking
« Gepost op: april 22, 2010, 11:19:47 pm »

hallo,

wie heeft er wel eens in de omgeving van Montelimar in een hotel overnacht, dat beschikt over een afgesloten parkeerterrein.
Wij gaan nl dit jaar met onze (kleine) kinderen op vakantie naar Spanje en zoeken een plek voor de 1ste nacht, aangezien we niet zo ervaren zijn met het reizen met een vouwwagen, willen we ons de moeite besparen en lekker gemakkelijk in een hotel overnachten.
Ik zoek met voorkeur een hotel met een familiekamer!

Bedankt alvast voor de reacties
Gelogd

Steven

  • Gast
Re:op zoek naar een hotel in Montelimar met afgesloten parking
« Reactie #1 Gepost op: april 23, 2010, 06:55:25 am »

Deden wij ook altijd, hoort bij de vakantie. De eerste nacht even lekker overnachten in een hotel. Wij gaan altijd naar de hotels van Premiere Classe. In Les Tourrettes zitten er zelfs twee. Dit ligt vlak voor Montelimar. Premiere Classe hotels hebben bijna altijd een afgesloten parking en het kwaliteitsniveau ligt behoorlijk boven dat van F1-hotels. En toch lekker goedkoop (ca. 45,00 euro per nacht inclusief ontbijt voor één kamer, dus niet p.p.). De parking van dit hotel is in ieder geval afgesloten.

Zie Google Maps: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&gl=nl&g=Mont%C3%A9limar,+Frankrijk&q=Montelimar,+premiere+classe&btnG=Zoeken+in+Maps

Zie webiste: http://www.premiere-classe-montelimar-les-tourettes.fr/nl/default.aspx

Succes!

Groet,
Steven
Gelogd

screech

  • Gast
Re:op zoek naar een hotel in Montelimar met afgesloten parking
« Reactie #2 Gepost op: april 23, 2010, 03:51:58 pm »

in één dag naar Montelimar rijden vind ik overigens ook een flinke opgave voor "niet ervaren met een vouwwagen". Met nadere woorden, let op dat je gemiddelde snelheid (een stuk) lager ligt dan een auto alleen.

Overigens zou ik uit westfriesland (bijna de kop van noord holland) moeten vertrekken, dus als je uit Bergen of zoom (of ergens in die regio) vertrekt, dan scheelt dat natuurlijk al wer 2,5u rijden.
Gelogd

Steven

  • Gast
Re:op zoek naar een hotel in Montelimar met afgesloten parking
« Reactie #3 Gepost op: april 23, 2010, 06:05:57 pm »

Ja screech, nu je het zegt... Vanaf Utrecht gerekend is Montelimar ruim 1.000 km rijden. Dat is een flinke kluif met een vouwwagen, al moet ik zeggen dat wij vorig jaar ruim 1.200 km in één keer (noodgedwongen) hebben reden. Dat viel op zich mee, ondanks dat we pas om 12.00 uur vertrokken en om 03.45 uur thuis waren en diverse oog-knipper-momentjes hadden gehad... Onze max. per dag is toch 800 km.

Anne-Marie, de vakantie begint al bij vertrek, vinden wij. Dus wellicht kan je beter een hotel wat dichterbij zoeken. Op de website van Premiere Classe vind je veel hotels.
Gelogd

Anne-Marie

  • Gast
Re:op zoek naar een hotel in Montelimar met afgesloten parking
« Reactie #4 Gepost op: april 23, 2010, 08:01:10 pm »

Bedankt allemaal voor de tips, ik zal zsm kijken of het hotel nog beschikbaar is.

Wij moeten ook uit Noord-Holland komen, dus het is idd wel een pittig eindje rijden, maar dat zijn we wel gewend van al onze eerder autovakanties. We hebben ook jaren geleden wel eens met een vouwwagen gereden, dus dat is ons ook niet geheel onbekend, maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!
Gelogd

screech

  • Gast
Re:op zoek naar een hotel in Montelimar met afgesloten parking
« Reactie #5 Gepost op: april 26, 2010, 07:34:47 am »

Vorig jaar was onze reis in totaal 1000 km, maar dit hebben we ook in 2-en gedeeld. Kwam ook dat we een 10 jaar oude auto hebben, en ik merk dat nu we een nieuwere auto hebben dat we ook fitter zijn na een reis. Met de wintersport 980 km in één dag (zonder vouwwagen) zonder probleem.

Tevens was de airco stuk van de vorige auto, dus de kids (en wijzelf) waren het ook wel zat na zo'n 600 km. Let dus op onder welke omstandigheden je rijdt, met welk materieel en je persoonlijke gestel/gezondheid.

Met andere woorden: als je het zat dreigt te raken, zoek en camping (of hotel) en ga lekker de volgende dag verder. Zoals ook al eerder gezegd. Je vakantie begint als je thuis wegrijdt.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal