Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Utrecht: Renswoude: Minicamping Groeperkade  (gelezen 2260 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

screech

  • Gast
NL: Utrecht: Renswoude: Minicamping Groeperkade
« Gepost op: mei 10, 2010, 02:35:54 pm »

Nou, van het weekend op de minicamping de Groeperkade in Renswoude geweest.

Heerlijke camping met zeer netjes sanitair, erg ruime plekken en genoeg speelgoed voor kinderen.
Het is een vierkant veld tussen de weilanden met koeien in. Erg leuk. Midden op het veld staat een grote glijbaan met schommels en slingertouw in een grote zandvlakte. Ook een waterkraantje zit er vlakbij. Dus modder maken is geen probleem.  :# verder staat er een grote trampoline waar volwassenen ook goed op uit de voeten kunnen. En er is een jeu de boule baan. Verder zijn er voor de kids nog drie grote (Berg)skelters met aanhangers, een kleine skelter, en een driewielfietsje voor de hele kleintjes.

Een nadeeltje is dat er wel een aantal vaste gasten staan die veel bij elkaar aan schuiven. Ze zijn wel aardig hoor, en je hebt er ook geen last van. Maar het is niet helemaal mijn ding. Overigens geen grote stacaravans hoor, maar wel een tuinkabouter bij de tent....  :ca

Verder zit er een grote schuur bij waar je meegenomen fietsen gewoon binnen kunt zetten. Geen probleem, ruimte genoeg.
Ik kwam er verder met betalen achter dat ze geen pin hebben, maar ook dat was geen probleem. Ik heb het dus toen ik weer thuis was even overgemaakt. En dat allemaal zonder dat ze ook maar iets van persoonsgegevens van ons hadden. Dus erg gemoedelijk en ontspannen.

Dus wie op het klapweekend van vorig jaar is geweest en zoekt naar een soort gelijke camping. Kijk dan zeker eens bij deze camping.

Hier de link: http://groeperkade.nl/
« Laatst bewerkt op: november 05, 2010, 02:26:09 pm door Klavertjes »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal