Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: maten banken contiki  (gelezen 2040 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

famprima

  • Gast
maten banken contiki
« Gepost op: mei 27, 2010, 07:13:21 am »

Hoi hoi,
weet iemand wat de binnenmaten van de banken van de Contiki zijn? Ik wil graag opbergcontainers kopen ervoor maar als ik de maten niet weet koop ik wellicht fout in.
Tevens maten looppad tussen de banken?
Gelogd

screech

  • Gast
Re:maten banken contiki
« Reactie #1 Gepost op: mei 27, 2010, 07:19:15 am »

hihi, ben je der weer.  :O

Zou je niet gewoon de ruimtes opmeten als je de klapper voor de deur hebt staan. Dan weet je de exacte maten. Én kan je de bakken nog ruilen als ze toch niet blijken te passen.
Soms past de netto maat wel, maar krijg je zo'n bak er gewoon niet ingekanteld of alleen op één plaats erin zetten en dan doorschuiven. Soms is een net iets kleinere bakn toch niet wat handiger.
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:maten banken contiki
« Reactie #2 Gepost op: mei 27, 2010, 02:53:12 pm »

hihi, ben je der weer.  :O

Zou je niet gewoon de ruimtes opmeten als je de klapper voor de deur hebt staan. Dan weet je de exacte maten. Én kan je de bakken nog ruilen als ze toch niet blijken te passen.
Soms past de netto maat wel, maar krijg je zo'n bak er gewoon niet ingekanteld of alleen op één plaats erin zetten en dan doorschuiven. Soms is een net iets kleinere bakn toch niet wat handiger.

ja, pruil, pruil, maar ik wou vast....
nou toch geen tijd meer, Straks weer met Rik naar dr. en ik denk ook door naar ziekenhuis. Gaat niet goed zo.
« Laatst bewerkt op: mei 27, 2010, 03:18:01 pm door screech »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal