Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: instructie boekje tago 400  (gelezen 4624 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lieuwe

  • Gast
instructie boekje tago 400
« Gepost op: juli 15, 2010, 12:04:05 pm »

Ik ben sinds kort in het bezit van een tago 400.
We hebben hem al een keer getest en het ziet er goed uit. Maarrrr nu heb ik nog een
heleboel gordijnen en andere lappen stof waarvan ik geen idee heb wat ik er mee
moet of hoe ik het op moet hangen. Wie kan mij helpen?
Ik heb geen handleiding of instructieboekje, wellicht ben ik daar al mee geholpen.
Ik hoor/lees het graag

lieuwe
Gelogd

screech

  • Gast
Re:instructie boekje tago 400
« Reactie #1 Gepost op: juli 15, 2010, 12:42:27 pm »

Hoi Lieuwe,

welkom op het forum.
Ikzelf heb geen ervaring met een Tago, dus denk niet dat ik je kan helpen. Maar er zit een heleboel kennis bij al onze leden, dus hopelijk wordt je vraag beantwoord.

Mogelijk dat ze bij een dealer nog een archief hebben. Bijvoorbeeld: http://www.tenttrailer-centre.nl/pages/contact.php

Veel plezier in ieder geval van je vouwwagen.

Op de volgende site (http://home.planet.nl/~sante251/tago.htm) vond ik het volgende plaatje, is dat hem?

« Laatst bewerkt op: juli 15, 2010, 05:09:36 pm door Alex »
Gelogd

HarryV

  • Gast
Re:instructie boekje tago 400
« Reactie #2 Gepost op: juli 16, 2010, 09:57:47 pm »

welkom op het forum  :#
Gelogd

lieuwe

  • Gast
Re:instructie boekje tago 400
« Reactie #3 Gepost op: juli 16, 2010, 10:24:56 pm »

Ja daar lijkt het verrekte veel op......maar het plaatje is helaas niet echt duidelijk.....
Ik heb gerjak ook al het een en ander gevraagd alleen konden zijn geen antwoord
vinden. Ik ben dus echt van de leden afhankelijk!

groet
lieuwe
Gelogd

muis

  • Gast
Re:instructie boekje tago 400
« Reactie #4 Gepost op: juli 17, 2010, 09:50:13 am »

Welkom op het forum. Een paar vragen ivm de gordijnen. Heb je dan nog ramen over zonder gordijnen, hoe lang zijn die gordijnen, hebben de gordijnen haakjes, wieltjes of een tunneltje en hoeveel heb je er over?

Mocht je een foto hebben van de gordijnen of van de binnenkant van de wagen zet die er dan even bij.
Gelogd

lieuwe

  • Gast
Re:instructie boekje tago 400
« Reactie #5 Gepost op: juli 19, 2010, 11:00:15 am »

Nou ik weet niet of ik over heb.....ik heb gewoon een lading gordijnen, wel van verschillende maten dat weet ik
wel. En zonder haakjes of wat dan ook. Volgens mij is er aan de boven kant een mogelijkheid om een stuk
draad erdoorheen te doen maar waar je dat dan uiteindelijk aan vast moet maken.....geen idee.
Ik heb nog geen foto's dat zal ik de volgende keer wel doen

groet
lieuwe
Gelogd

stiebe

  • Gast
Re:instructie boekje tago 400
« Reactie #6 Gepost op: augustus 27, 2010, 08:26:12 pm »

Hoi Lieuwe,

Wij hebben jaren geleden ook een Tago 400 Super Comfort gehad. EEn geweldige degelijke vouwwagen. WE hebben hem weggedaan toen hij de 20 jaar gepasseerd was, en nog geen enkele lekkage of andere problemen!

Je had nog wat lappen over. Als het goed is, heb je buiten de gordijnen voor de ramen, ook nog 2 grote gordijnen die je voor het keukenblok kan hangen. ER hoort een flexibele ijzeren roede draad bij, die je door de bovenzijde van de gordijnen kan halen. De draad kan je aan de stokken bevestigen.
En wij hadden ook nog een grote lap stof die als "hemeltje" tegen de onderzijde van het voortentdak gehangen kan worden.

Ik hoop dat het eea zo wat duidelijk is.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Gr. Erwin Broere
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal