Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Columbia  (gelezen 60463 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

dorus_jolan

  • Gast
Re:Cabanon Columbia
« Reactie #135 Gepost op: augustus 20, 2011, 11:18:59 am »

ik denk het niet gezien we het weekend ervoor met de duikclub naar zeeland gaan.
Maar ik ben wel benieuwd hoe het de volgende keer gaat met opzetten.

bedenk me net dat ik misschien gewoon even langs kom hoppen om wat gezichten te zien en ik zou graag bij iemand eens het matras van de matrasvakman willen proberen voor ik er een aanschaf.
« Laatst bewerkt op: augustus 20, 2011, 01:03:31 pm door dorus_jolan »
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Cabanon Columbia
« Reactie #136 Gepost op: augustus 20, 2011, 03:58:24 pm »

Je bent welkom hoor, wij hebben een matras van de matrasvakman, op het andere bed ligt een orgineel. Het verschil is enorm :J
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:Cabanon Columbia
« Reactie #137 Gepost op: augustus 20, 2011, 07:17:25 pm »

het matras van de matrasvakman is een gewoon, normaal matras maar dan dunner. +/- 8 cm dik en over de gehele lengte staat geregeld het woord slaapcomfort.
de matrassen zijn best wel hard maar ze slapen uitstekend.
Gelogd

jpsamson

  • Gast
Re:Cabanon Columbia
« Reactie #138 Gepost op: augustus 21, 2011, 06:56:52 pm »

Nou, we zijn er aan uitgekomen. We gaan em wel kopen maar dat wordt dan pas in mei volgend jaar. Kunnen we de centjes mooi nog ff bij elkaar sparen. Dus we moeten nog een flinke portie geduld hebben maar dat ie d'r komt is nu zeker. :> :> :>

dus ervaringen delen wordt em pas volgend jaar maar kan hier mooi de "tips en trucs" blijven volgen.

nog maar 8 en 1/2 maand. Als je het heel snel zegt, lijkt het niks. :K

groeten, Sam

oh ja, de kampeer/caravanbeurs in Utrecht, in Oktober, is ook al weer een hoogtepuntje hahaha.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Cabanon Columbia
« Reactie #139 Gepost op: augustus 21, 2011, 08:10:34 pm »

Nou een voorzichtige alvast gefeliciteerd dan maar... :#

Let je wel op de levertijden als je gaat bestellen? Afgelopen jaar was dat ongeveer 8 weken bij de Wit maar je weet nooit hoe dat komend jaar zal zijn, dus op tijd informeren zou ik zeggen!

Met hemelvaart is er bv het voorjaarsklapweekeinde..... :# :#
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

EdwinMerks

  • Gast
Re:Cabanon Columbia
« Reactie #140 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:11:25 pm »

Nou, we zijn er aan uitgekomen. We gaan em wel kopen maar dat wordt dan pas in mei volgend jaar. Kunnen we de centjes mooi nog ff bij elkaar sparen. Dus we moeten nog een flinke portie geduld hebben maar dat ie d'r komt is nu zeker. :> :> :>

dus ervaringen delen wordt em pas volgend jaar maar kan hier mooi de "tips en trucs" blijven volgen.

nog maar 8 en 1/2 maand. Als je het heel snel zegt, lijkt het niks. :K

groeten, Sam

oh ja, de kampeer/caravanbeurs in Utrecht, in Oktober, is ook al weer een hoogtepuntje hahaha.

Als je bij De Wit nu besteld hoef je pas te betalen als je hem gaat halen (dus bij eerste keer kamperen in 2012!). Je krijgt de prijs van nu...wordt geleverd in 2012 en je garantie gaat ook dan pas in. Toch iets om over na te denken met de wetenschap dat de prijzen per 1-10 weer (flink) gaan stijgen..
Gelogd

jpsamson

  • Gast
Re:Cabanon Columbia
« Reactie #141 Gepost op: augustus 22, 2011, 08:10:47 pm »

Als je bij De Wit nu besteld hoef je pas te betalen als je hem gaat halen (dus bij eerste keer kamperen in 2012!). Je krijgt de prijs van nu...wordt geleverd in 2012 en je garantie gaat ook dan pas in. Toch iets om over na te denken met de wetenschap dat de prijzen per 1-10 weer (flink) gaan stijgen..

Klopt, dat was ook de rgeling die we hadden maar dat betekent dus ook dat je het koopcontract nu al tekent en mocht je dan onverhoopt, door omstandigheden het geld niet rond krijgen, heb je toch een probleempje. Bij de Wit vertelden ze dat je in zo'n geval 15% van het bedrag moet betalen, da's toch 1200 euries. Daarom wilde vrouwlief daar niet aan. Ik ga daar liever wel voor, juist omdat we een goede aanbieding ( en de zgn acties) kregen en alle redenen die jij noemt. Maar hopen dat ie niet heel duur wordt dan.

Sam
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Cabanon Columbia
« Reactie #142 Gepost op: augustus 22, 2011, 09:59:55 pm »

Omdat dit topic inmiddels 10 pagina's heeft en daarmee niet erg leesbaar meer is voor informatie ga ik deze sluiten. Voor nieuwe vragen mag je natuurlijk een nieuw topic openen :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal