Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: opzetten en afbreken scout routier  (gelezen 6827 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijn-wieteke

  • Gast
opzetten en afbreken scout routier
« Gepost op: augustus 05, 2010, 06:26:05 pm »

Hoihoi,

ik heb een Scout Routier, deze heb ik gehouden na mijn scheiding maar hij is erg groot om hem in je eentje op te zetten en af te breken. Heeft iemand tips?
Gelogd

muis

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #1 Gepost op: augustus 06, 2010, 10:43:53 pm »

Tja, dat is lastig maar niet onmogelijk. Het lastigste blijft, denk ik, de keuken. Op een camping is vaak wel iemand die even wil helpen. Ik denk dat een paar keer oefenen ook helpt. In september hebben we een klap weekend, daar kunnen leden elkaar live helpen en/of tips geven. Wij hebben de Scout tracker de luxe gehad dus weten wel hoe een scout in elkaar zit.

Ga je met kinderen kamperen? Die kunnen ook helpen als ze wat ouder zijn, vanaf een jaar of 7 kunnen ze best een stok vasthouden waardoor je de rest weer makkelijker vast zet.

Neem er de tijd voor, laat je niet gek maken en iedereen die zegt dat iets op "die en die" manier moet laat je meteen helpen ;)
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #2 Gepost op: augustus 07, 2010, 04:36:48 pm »

Percies. Op de camping staan er altijd mensen klaar om te helpen. Zeker als er gebrek aan volwassenen lijkt te zijn... olgens mij is dat nou een van de dingen die een camping leuk maakt.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

martijn-wieteke

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #3 Gepost op: augustus 07, 2010, 09:23:06 pm »

die keuken is zeker een punt. Jé, wat is dat ding zwaar.
Er zal ongetwijfeld wel iemand zijn die wil helpen maar dan neem ik wel een redelijke tijd in beslag.
Het is niet de jongste meer en ik weet wel dat het uitklappen te gelijker tijd moet aan beide kanten omdat het anders niet wil lukken. Tja dat heb je met die oude dingen,dan gaat niet alles meer soepel.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #4 Gepost op: augustus 07, 2010, 09:43:36 pm »

Je zou ook een snellere (eenvoudiger) kunnen overwegen
Gelogd

irene1979

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #5 Gepost op: augustus 07, 2010, 10:03:13 pm »

misschien een overweging waard ,om deze te verkopen en een jametic (of andere snellere klapper te kopen) Ik zet mijn jametic in mijn eetje op (en dat voor een vrouw) :H :H :H
Gelogd

martijn-wieteke

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #6 Gepost op: augustus 09, 2010, 07:31:46 pm »

Nee, ik doe deze niet weg. Het is een harstikke mooi ding, lekker groot. Ik hou wel van een beetje ruimte.
Ik heb wel een vouwcaravan gekocht. Tja ook deze moet met z'n 2en worden opgezet maar dat is geen 5 minuten.......
Gelogd

muis

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #7 Gepost op: augustus 10, 2010, 01:15:28 am »

Nee, ik doe deze niet weg. Het is een harstikke mooi ding, lekker groot. Ik hou wel van een beetje ruimte.
Ik heb wel een vouwcaravan gekocht. Tja ook deze moet met z'n 2en worden opgezet maar dat is geen 5 minuten.......
Dan zou ik toch gewoon de buurman op de caming vragen, (of die daarnaast :# )
Gelogd

martijn-wieteke

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #8 Gepost op: augustus 11, 2010, 09:15:22 pm »

morgen kan ik oefenen. mijn ex helpt nog mee maar dat kunnen we natuurlijk niet blijven doen...
Gelogd

martijn-wieteke

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #9 Gepost op: augustus 12, 2010, 08:05:18 pm »

Nou, de vouwwagen is voorzien van een mistachterlicht en ze hebben 'm gelijk even gesmeerd.
Ik kan er tegen aan....
Gelogd

muis

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #10 Gepost op: augustus 12, 2010, 09:37:53 pm »

Succes :J :J
Gelogd

martijn-wieteke

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #11 Gepost op: augustus 22, 2010, 08:24:01 pm »

weer terug. met een anderhalf uru stond de vouwwagen. Alleen nog de haringen erin. Toch weer gemerkt dat het alleen echt niet gaat.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #12 Gepost op: augustus 23, 2010, 12:04:37 am »

Was de keuken het struikelblok of toch ook andere zaken?
Gelogd

martijn-wieteke

  • Gast
Re:opzetten en afbreken scout routier
« Reactie #13 Gepost op: augustus 26, 2010, 01:27:00 pm »

naast het ontzettend zware keukenblok zijn ook altijd de stokken van het dak een punt. Die moet je tegelijkertijd bevestigen anders krijg je het nooit voor elkaar omdat het dan te scheef staat. Ook de stokken van de voortent zijn zo'n puntje.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal