Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Noord-Brabant: Kaatsheuvel: Recreatiepark Droomgaard  (gelezen 5531 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

waiter

  • Gast
NL: Noord-Brabant: Kaatsheuvel: Recreatiepark Droomgaard
« Gepost op: augustus 16, 2010, 03:30:53 am »

Net 2 dagen terug van camping de Droomgaard , dit is een camping behorende bij de Ooststappengroep.

De camping is een redelijk grote camping, de bestrating en plaatsen zijn groot genoeg om een behoorlijke klapper neer te kunnen zetten en er waren op deze camping bijzonder genoeg meer mensen met Klappers en gewone tenten aanwezig dan mensen met sleurhutten.

Sanitair is goed en werd goed onderhouden, het zwembad is ook goed, maar de kleedkamers zijn niet al te fris.

Het is zeker niet de goedkoopste camping, wij waren met zijn vijfen voor 2 weken 755 euro kwijt, maar ja met 3 kinderen in de leeftijden 16-12 en 3 moet je toch wat hebben met vertier voor allen?

Hier scheelde het aan, want de animatie was treurig te noemen, de 2 oudsten moesten we ook regelmatig op sleeptouw nemen en hadden na 4 dagen het niet al te grote zwembad wel gezien. Gelukkig staat de camping in de buurt van de Efteling dus daar konden de kinderen regelmatig naartoe, maar om nou te zeggen dat je daar vrolijk van wordt 29 euro intree per kaart ... niet bepaald. OP een tekensessie in de morgen en een minidisco in de avond en op dinsdag een musical was er verder niets te doen op de camping wat, maar enigzins voor de kinderen die wat ouder zijn ''leuk'' te noemen is. Op een camping die zichzelf verkopen als recreatiepark met filmpje en alles erbij was dit een domper.

Maar goed verder over de camping, deze kenmerkt zich door het grote aantal kinderen onder de 10 jaar, het is dus echt een kindercamping en je kan verwachten dat ze eens langs je tent afrennen of in de avond eens bij je komen zitten en een snoepje verwachten ( daar moet je dus van houden wij vonden het wel gezellig)

De winkel is redelijk uitgebreidt en viel qua prijsstelling niet heel erg tegen, wel was er vaak iets uitverkocht. De horeca is een zorgenkindje volgens ons, het bestellen van een frietje kon al gauw een half uur duren terwijl je met zijn 3en in de friettent staat.

De kantine was redelijk ruim, helaas was het programma niet zodanig dat ik deze ooit vol heb zien zitten en ook hier geld dat je erg geduldig moet zijn om je drankje te kunnen bestellen.

De receptie was simpelweg gezegd ''waardeloos'' het personeel leek het niet naar zijn zin te hebben wilde niet luisteren als je iets wilde vragen of melden en je voelde je dus niet echt welkom.

De plaats voldeed aan alle eissen met dien verstande dat vanaf de weg gezien het veld schuin naar achter loopt, wat inhoudt dat als het regent je het water van de straat zo je tent in ziet lopen.

De bewaking in de nacht leek een duidelijke voorkeur te hebben voor een bepaald slag campeerders, maakte ook onderscheid hiertussen. Zo werd bij de buurman gevraagd of hij om 23.00 uur zijn bbq uit wilde doen en 2 dagen later werd er door andere mensen (wellicht bekenden  van de bewaking) een open vuur gemaakt tussen de tenten in en de hierop afgekomen bewaking liet zich wegsturen en durfde dit vuur niet uit te laten maken. Dat het vuur risico met zich meebracht met alle vonken leek de bewakers niet te deren, uit navraag bij de receptie bleek dat ik nr 15 was die kwam vragen of hier wat sneller en beter op gereageerd kon worden.

In de kantine betrapten we het personeel de eventuele herrieschoppers rustig te houden door ze zo nu en dan een blad bier te geven en ze zelf door middel van een elektrisch wagentje naar hun tent te brengen kortom de ene kampeerder was niet de ander.

In de avonden was het verder vroeg rustig, de meeste mensen leken rond 2300 uur al hun bed op te zoeken, waardoor ik zo nu en dan het idee kreeg op een uitgebreide boerencamping te staan in plaats van een recreatiepark welke van de ANWB 5 sterren heeft gekregen.
Ik weet werkelijk ook niet hoe ze deze sterren hebben verdiend , wat mij en vele campeerders betreft waren ze dit zeker niet waard.
Voordeel is wel dat als je met kleine kinderen zit je uitstekend terecht kan, en je in de avond zeker je rust vindt.

Kortom geen aanrader om voor dat bedrag wat ik ervoor betaald heb naartoe te gaan, wellicht wel leuk om eens een weekendje met de kinderen te boeken via vakantievelingen of iets dergelijks zodat je eens lekker kan zwemmen met de kids.

1 ding hebben mijn vrouw en ik wel besloten, na 2 jaar in Nederland op vakantie te zijn geweest is de teleurstelling in de Nederlandse campings over het algemeen zo groot dat we volgend jaar zeker weer naar het buitenland vertrekken , waar we over het algemeen veel betere ervaringen hebben.
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2010, 07:18:32 pm door Klavertjes »
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:De Droomgaard (Kaatsheuvel)
« Reactie #1 Gepost op: augustus 16, 2010, 06:40:07 am »

die camping hebben ze toch ook sta caravans ?
ben ik een week in september ook geweest ,lopen er allemaal dronken polen rond.

verders, een tip, neem geen grote campings maar kleine , het liefst boeren camping, je kinderen zullen dat ook leuk vinden.
Gelogd

irene1979

  • Gast
Re:De Droomgaard (Kaatsheuvel)
« Reactie #2 Gepost op: augustus 16, 2010, 07:39:16 am »

mocht je weer in Nederland gaan kamperen, ga dan eens naar Camping de Jutberg, Laag Soeren/Dieren . Super annimatie voor de kinderen, zowel de oudere en de allerjongste, pa & ma hebben ook vakantie.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:De Droomgaard (Kaatsheuvel)
« Reactie #3 Gepost op: augustus 16, 2010, 08:38:58 am »

En voortaan ook even op ZOOVER.NL kijken. Dat kan flinke teleurstellingen voorkomen. Ik zie overigens, Marc en Mariëlle, dat jullie een recensie hebben geplaatst. Jullie zijn dus bekend met ZOOVER. Ik zou denk ik een stukje negatiever zijn, alle verhalen lezende.

Zelfs meer en meer kleine campings staan op ZOOVER, je kunt dan best precies vinden wat je zoekt.

Hopelijk volgend jaar meer succes!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Mieke

  • Gast
Re:De Droomgaard (Kaatsheuvel)
« Reactie #4 Gepost op: augustus 16, 2010, 01:15:36 pm »

Spijtig van je teleurstellende vakantieverblijf. Volgend jaar beter
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:De Droomgaard (Kaatsheuvel)
« Reactie #5 Gepost op: augustus 18, 2010, 10:20:14 am »

En voortaan ook even op ZOOVER.NL kijken. Dat kan flinke teleurstellingen voorkomen. Ik zie overigens, Marc en Mariëlle, dat jullie een recensie hebben geplaatst. Jullie zijn dus bekend met ZOOVER. Ik zou denk ik een stukje negatiever zijn, alle verhalen lezende.

Zelfs meer en meer kleine campings staan op ZOOVER, je kunt dan best precies vinden wat je zoekt.

Hopelijk volgend jaar meer succes!
Ja hoor we zijn bekend met ZOOVER , maar tocht de keuze op deze camping laten vallen omdat kennissen van ons ( ook klappers) hier naartoe gingen en deze camping niet gek ver van mijn werk ligt. Ik was tijdens mijn vakantie nog oproepbaar dus moet dan binnen een uur wel op het werk kunnen zijn zodoende.

Maar inderdaad, volgende keer zal ik de keuze meer af laten hangen van de diverse reacties op ZOOVER .

Overigens bedankt voor alle tips, dit bied weer een goede hoop op een goede vakantie volgend jaar.,
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:De Droomgaard (Kaatsheuvel)
« Reactie #6 Gepost op: augustus 18, 2010, 10:28:44 am »

die camping hebben ze toch ook sta caravans ?
ben ik een week in september ook geweest ,lopen er allemaal dronken polen rond.

verders, een tip, neem geen grote campings maar kleine , het liefst boeren camping, je kinderen zullen dat ook leuk vinden.
Klopt er zijn ook sta caravans, wat betreft die Polen, achter de camping is een heel caravanpark met Polen die op de diverse campings van deze eigenaar werken. zodoende dat je er hier en daar wel eens 1 tegen kon komen .... en het klopt zeker dat deze zelden recht lopen!   ;)
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:De Droomgaard (Kaatsheuvel)
« Reactie #7 Gepost op: augustus 18, 2010, 06:56:21 pm »

ik heb ze met busjes zien komen , en wodka, tot diep in de nacht lallend over straat ::)

is geen reclame.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal