Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omlaag

Auteur Topic: Jametic 2010 drama  (gelezen 29855 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

screech

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #45 Gepost op: oktober 25, 2010, 07:12:38 am »

Als je er dus niet uit gaat komen, zijn er ook nog andere stappen toch. Zie 'Consuwijzer' en denk aan je rechtbijstandsverzekering. Maar eerst de dealer even de tijd geven. Maar als je er niet uit komt, dan....
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #46 Gepost op: oktober 25, 2010, 07:17:50 am »

Als je er dus niet uit gaat komen, zijn er ook nog andere stappen toch. Zie 'Consuwijzer' en denk aan je rechtbijstandsverzekering. Maar eerst de dealer even de tijd geven. Maar als je er niet uit komt, dan....
Tot op heden werkt de dealer in ieder geval goed mee. Is positief. De dealer heeft overigens dit topic op het forum ook gelezen. Hij werd er op gewezen door klanten. In het voorjaar gaan we de tent samen opzetten en beoordelen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

screech

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #47 Gepost op: oktober 25, 2010, 07:24:45 am »

Dat klinkt allemaal positief.
Toch wil ik je wel adviseren even een soort logboekje te maken. Mocht je wel je rechtsbijstand nodig hebben, dan willen die graag data en conversaties zien.
Als je dat tegen die tijd weer moet uitzoeken ben je een heleboel tijd kwijt. Nu hoef je het alleen maar even te noteren.
Beter te veel noteren, dan dat je later te weinig hebt.  I:

Hopelijk wordt het allemaal goed opgelost, want het verbaasd me echt dat dit bij een nieuwe vouwwagen het geval is.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #48 Gepost op: oktober 25, 2010, 11:11:37 am »

Agenda is mijn logboek. Heb ik jaren geleden al geleerd om alles te noteren, afspraken, gesprekken etc. Heb ook een dossiertje aangelegd. GEsprek met de dealer meteen uitgewerkt. Veel foto's heb ik gemaakt tijdens de vakantie. Dealer is denk ik wel van goede wil. Het is meer de importeur die moeilijk doet en dealer heeft natuurlijk geen trek om voor de kosten op te draaien. Maar daar heb ik geen boodschap aan. Kijk trouwens maar eens bij het Rondo verhaal. Daar is ook iemand waarvan een ruit schuin zit ingenaaid en de tent dus niet past. Zoiets ziet Jamet toch bij het monteren van de tent op het frame. Lijkt mij tenminste. Snelle controle is toch het minste wat er zou moeten gebeuren om grove fouten te ontdekken. En luisteren naar klachten om die voor de toekomst te voorkomen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

muis

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #49 Gepost op: oktober 25, 2010, 07:09:53 pm »

Dat de dealer dit topic gelezen heeft is denk ik wel goed, zo zien zij ook dat het bij meerdere wagens voorkomt. Mogelijk helpt het hen ook weer :J
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #50 Gepost op: maart 23, 2011, 11:20:44 am »

Ik was heel benieuwd of de problemen die verschillende mensen ondervonden met de Jametic inmiddels opgelost zijn?
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #51 Gepost op: maart 23, 2011, 11:29:53 am »

Ik was heel benieuwd of de problemen die verschillende mensen ondervonden met de Jametic inmiddels opgelost zijn?
Muis. Zoals al gemeld is een deel van de problemen opgelost vorig najaar. Dit voorjaar komt er nog een afspraak om samen met de dealer de Jametic op te zetten op een vlakke vloer in zijn showroom. En dan te beoordelen of miljn klachten betreffende de voortent terecht zijn. De dealer heeft ook het forum gelezen, werd er door een klant op gewezen. Hij was er niet zo blij mee, maar is nu eenmaal niet anders. Ik ben niet negatief t.o.v. de dealer. Die heeft tot dusver de klachten netjes opgelost. Dus tot zover erg positief. Het probleem ligt bij de importeur, die wil niet graag meewerken, hoor ik van diverse kanten.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

muis

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #52 Gepost op: maart 23, 2011, 11:34:32 am »

 :J :J Heb ik idd ook van diverse kanten gehoord. Afwachten dus voor jullie.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #53 Gepost op: maart 23, 2011, 03:39:01 pm »

Maar niet te lang wachten. Als er nog wat aan gedaan moet worden,.... het is nu al prachtig weer. Straks kan je niet weg omdat de klapper nog in reparatie staat. Dat wil je ook niet hebben.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #54 Gepost op: maart 23, 2011, 04:22:31 pm »

Overigens, jij hebt een deal met de verkoper, niet met de fabriek. Dus jouw welwillende dealer is helemaal niet welwillend als hij zich achter de fabrikant verschuilt. Zo werkt het consumentrecht.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #55 Gepost op: maart 24, 2011, 08:00:02 am »

Overigens, jij hebt een deal met de verkoper, niet met de fabriek. Dus jouw welwillende dealer is helemaal niet welwillend als hij zich achter de fabrikant verschuilt. Zo werkt het consumentrecht.
Tot op heden is de dealer nog steeds welwillend. In het najaar zijn diverse klachten opgelost, is de vw daar geweest. Nu in het voorjaar de wagen opbouwen en zien wat de dealer er van vindt. Tot zover nog even afwachten dus.
Screech, het mooie weer komt er inderdaad aan. Over 2 weken willen we een weekendje weg als het weer mee zit. Kamperen gaat er prima mee.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #56 Gepost op: maart 28, 2011, 11:31:26 am »

Zaterdag even op de caravanboulevard geweest. Even bij de dealer binnen gelopen. Natuurlijk werden we meteen herkend en vriendelijk begroet. Binnenkort gaan we toch samen de vw opzetten zodra er ruimte is. Volgens de importeur moet de voortent iets anders worden neergezet. De rits voor de luifel die net boven op het zak zit ipv aan de voorkant gaat de importeur ook mee naar de fabriek. Niet dat het zal worden opgelost voor ons, maar wellicht wel voor volgende generaties. De tent zal niet gaan lekken als er water op blijft staan.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

vakantie

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #57 Gepost op: mei 16, 2011, 08:35:29 pm »

Heb je hem al opgezet samen met de dealer en wat is daar uitgekomen..ben erg benieuwd
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #58 Gepost op: mei 17, 2011, 08:22:31 pm »

Heb je hem al opgezet samen met de dealer en wat is daar uitgekomen..ben erg benieuwd

de dealer heeft beloofd contact op te nemen, maar tot op heden nog niets gehoord. Ik ga binnenkort weer ff horen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

jsteijn

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #59 Gepost op: mei 18, 2011, 03:09:20 pm »

Hallootjes,

Ik heb me groen en geel geergerd aan de dealer in dit forum  :( :(
Jullie hebben heeeel veel geduld en worden, nu het mooi weer is en bijvoorbeeld aankomend weekend ook wordt, nog steeds niet goed geholpen.

OK... in het najaar zijn er wat dingen verholpen, maar hebben ze dan de HELE WINTER geen plek gehad om de wagen op te zetten en te bekijken.... ik zal niet zeggen wat ik daarvan vind  :X :X
Mijn broer is caravan monteur (ja, weet het... is FOUT  ;)  ) en heeft meegelezen en vind het echt erg dat een klant twee seizoenen moet wachten op de service die hem toekomt.
Als ik in julie schoenen zou staan zou ik vanaf nu iedere dag de dealer bellen met de mededeling dat je met hemelvaart weg wilt (kom je naar het klapweekend  :J  ) en dat hij nu echt een keertje vaart moet gaan maken dat je anders je rechtsbijstandsverzekering er achter zet en je geld terug wilt!

Ik weet niet, maar ergens diep in mn hart vermoed ik dat je al wel een beetje over een andere hebt nagedacht en je misschien al wel hebt georienteerd? Nou, zeg dat maar gerust..... een nieuwe is zo gekocht!

Succes hiermee en ik heb echt bewondering, maar ook verbazing over jullie geduld!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal