Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omlaag

Auteur Topic: Jametic 2010 drama  (gelezen 29851 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JM

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 86
  • Trigano Alpha
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #75 Gepost op: mei 27, 2011, 05:06:46 pm »

Jellejawa heeft op pagina 2 aangegeven om welke dealer het ging, dus speculaties zijn niet nodig.

Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #76 Gepost op: mei 27, 2011, 05:12:16 pm »

Je hebt gelijk.
Sorry Paulpaul.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #77 Gepost op: oktober 06, 2011, 07:56:58 pm »

Uiteindelijk is alles op z'n pootjes terecht gekomen Met onze Jametic. Vandaag met de dealer de vw bekeken die al opgezet stond in de showroom. Keurig afgespannen en alles precies passend. Heb nog een paar tips gekregen voor het opzetten. Feit blijft echter dat ik het grondzeil te krap vind voor deze wagen. Uitsluitend op een perfect vlakke ondergrond is alles netjes op te zetten. OK, zo is het nu eenmaal gemaakt. En ik weet niet hoe dat bij andere vw's gaat. Maar het blijft jammer dat in het buitenland (Oost Europa) de campings nooit vlak zijn (20 cm hoogteverschil binnen 4 meter) en we het grondzeil dan ook zelden gebruiken. Ik heb daar ook Holtkampers gezien die ook niet mooi stonden, zal ook dezelfde reden hebben gehad neem ik aan. Aan de andere kant, als het grondzeil te ruim zou zijn, geeft dat weer plooien waar je over kunt vallen. De voorlampjes op de wagen worden nog gerepareerd omdat er water in kwam tijdens regen. Alles is nu keurig afgehandled volgens afspraak met de dealer. Verder blijft het gewoon een heerlijke vw waar we nog vele jaren mee hopen te kamperen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

muis

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #78 Gepost op: oktober 07, 2011, 01:11:33 am »

Fijn om te horen dat het voor jou goed opgelost is. Ik heb wel bewondering voor je geduld ;)
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #79 Gepost op: oktober 07, 2011, 06:40:28 am »

Tja, geduld. Dat is niet altijd zo groot hoor. Maar de dealer heeft ons altijd vriendelijk behandeld en nam zelf ook initiatief door contact met ons te zoeken en te houden.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal