Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: -aangepast- Kindvriendelijke nudistencamping in Nederland, gevonden?  (gelezen 3339 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sadkingbilly

  • Gast
-aangepast- Kindvriendelijke nudistencamping in Nederland, gevonden?
« Gepost op: september 16, 2010, 10:15:55 pm »

Hoi :)

Al een aantal jaren hebben wij het idee eens te gaan kijken in Frankrijk op één van de nudistencampings daar. Helaas valt de camping die we op het oog hadden af (gezien de verblijfskosten van 80 euro (!!!) per nacht. Liefst niet verder dan ?1200 van utrecht (1300 van Zwolle dus) en niet te bergachtig. En natuurlijk moet er genoeg te doen zijn voor onze dochter en haar nichtje van tegen die tijd 4,5 en 6, geen rustige camping dus. En als het kan met een riviertje of stroompje over de camping dat niet al te diep is (want beiden houden wel van zwemmen maar kunnen het nog niet (echt) en twee kinderen in diep water in de gaten houden in je eentje..)

Prijsklasse komt niet zo nauw, alles tussen de 25 en 40 euro per nacht is op zich prima. De vraag is nu natuurlijk, heeft iemand ervaring met één van die campings en wil je daar iets over kwijt (eventueel via PM of mail) inclusief een link naar de website van de camping? Alle commentaar/info/kritiek welkom! :)
« Laatst bewerkt op: september 20, 2010, 10:09:20 pm door Sadkingbilly »
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Kindvriendelijke nudistencamping in Frankrijk gezocht
« Reactie #1 Gepost op: september 16, 2010, 11:22:50 pm »

Legio mogelijkheden. Kijk eens op nfn.nl daar staan genoeg tips.

anders:
http://www.clapere.com/  of http://www.villagesabliere.com/
Gelogd

Sadkingbilly

  • Gast
Re:Kindvriendelijke nudistencamping in Frankrijk gezocht
« Reactie #2 Gepost op: september 17, 2010, 12:23:22 am »

Bedankt voor de links! Die eerste ziet er op de foto's niet zo heel mooi uit, de tweede dan wel weer (heel mooi zelfs) maar wát een prijzen durven ze daar te vragen zeg! Moet wel erg bijzonder zijn wil ik daar bijna 50 euro (plek met electra aan het water) voor neertellen :P

Ik ga ook eens even op de NFN site kijken, ook daarvoor bedankt :)
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Kindvriendelijke nudistencamping in Frankrijk gezocht
« Reactie #3 Gepost op: september 17, 2010, 10:23:05 am »

Toen mijn stiefvader nog leefde hadden hij en mijn moeder gedurende een deel van de zomer het beheer over de 9 verhuurtenten op deze camping. Mijn moeder gaat er nog steeds twee keer per jaar heen (ze zit er nu zelfs) en is erg enthousiast! Maar ik spreek dus niet uit eigen ervaring..

http://www.lecouderc.com/
Gelogd

Sadkingbilly

  • Gast
Re:Kindvriendelijke nudistencamping in Frankrijk gezocht
« Reactie #4 Gepost op: september 20, 2010, 10:05:37 pm »

Wegens de forse prijzen in Frankrijk (plus drie tanks benzine en het nodige tolgeld) en de kans dat het nichtje van mijn dochter heimwee krijgt (en we dus de boel kunnen oppakken en terugkeren naar Nederland) toch gekozen om in ieder geval volgend jaar nog een keer in eigen land te blijven. Niet alleen een heel stuk goedkoper (scheelt bijna 1000 euro!) maar ook maar twee uurtjes rijden en taalkundig wel zo makkelijk :P

Waarschijnlijk gaat het nu camping Elsendorp in Brabant worden, ziet er (ook op google earth) goed uit en de meeste geluiden zijn positief.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal