Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek  (gelezen 7438 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Andre-nl

  • Gast
Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Gepost op: september 19, 2010, 10:44:05 pm »

Hoi allemaal

Tja de titel zegt het al ik heb een heftige discussie hier over met mijn vriendin.
Want ik trek noway een speedo aan  ::) bij het zwembad niet dat ik in een mega short loop maar zon (censuur) knijper ? ;D
Maar wat is nu maximaal toe gestaan waar moet ik aan denken want dat kan ik niet echt duidelijk vinden
Alleen dat het wettelijk is geregeld (tja die gekke Fransen haha)

André

Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #1 Gepost op: september 19, 2010, 10:46:55 pm »

in een boel franse zwembaden moet je iets van een gewone zwembroek aan en in sommige baden zelfs een badmuts als je gaat zwemmen  :#
dus allebij de pineut :J
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #2 Gepost op: september 19, 2010, 10:50:57 pm »

Ed heeft een zwemshort. Het uiterste.... de gele zwembroek  van dries :ca

Op het strand heb ik weer mooie voorbeelden zien lopen, nou ja.. ik zag ze eigenlijk niet want dat was dan zo'n ballenknijper met een hele grote buik erover :N
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #3 Gepost op: september 20, 2010, 06:40:37 am »

ik ga gewoon niet naar frankrijk
Gelogd

Bonny

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.730
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #4 Gepost op: september 20, 2010, 06:46:23 am »

Ik lees het al
Frankrijk is niks voor ons  8)
Gelogd
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

NiBiRo

  • Gast
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #5 Gepost op: september 20, 2010, 07:38:48 am »

Idd, een van de redenen dat ik niet naar frankrijk gaat....
Gelogd

Stori

  • Gast
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #6 Gepost op: september 20, 2010, 08:25:33 am »

Ga dan naar Italie, bijna overal een badmuts verplicht en heel vaak toegang te betalen voor het zwembad op de camping. 3 eur per persoon en de campings horen dan nog eens bij de duurste van Europa. Maar het blijft een mooi land net als Frankrijk, dus gaan we naar het strand, dan trek je aan wat je zelf wil.
Gelogd

NiBiRo

  • Gast
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #7 Gepost op: september 20, 2010, 08:37:09 am »

Ben nu al een aantal keer naar italie geweest. De allereerste keer in toscane moesten we een badmuts op. Ook nog nooit extra betaald...
Gelogd

tvhouwel

  • Gast
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #8 Gepost op: september 20, 2010, 09:44:52 am »

Haha, daarom gaan wij gewoon naar naturistencampings, daar heb je die problemen niet
 :H
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #9 Gepost op: september 20, 2010, 10:12:21 am »

Misschien een domme vraag, maar waarom zou je 'ten principale' niet in een gewone zwembroek willen? Je komt toch om te zwemmen?
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Mieke

  • Gast
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #10 Gepost op: september 20, 2010, 10:41:52 am »

Je hoeft in Frankrijk echt niet in een super klein speedo zwembroek rond te lopen. Mijn man had gewoon eentje met korte pijpjes.

Dit type

Je mag alleen niet in de zwembaden met een losse short. Van het type, flodder aan je billen ;)

Ik vind dat altijd alles zo overroepen wordt :( Het is zonde om Frankrijk als vakantieland te vermijden om die reden. In elk land zijn er wel regeltjes waarvan ik me vragen bij stel.
Een badmuts heb ik nog nergens moeten dragen, ik heb een hekel aan die dingen. En toch zou het om hygiënische reden soms beter zijn om wel een badmuts te dragen. Ik heb namelijk ook een grondige hekel om in een zwembad te zwemmen en dan zo'n klis haren op mij te krijgen.
En een verdwaald luisje krijg ik ook niet graag als gezelschap.  ;)
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #11 Gepost op: september 20, 2010, 10:45:04 am »

Op veel campings is het ook een hygiëne kwestie. De campingbaas waar we dit jaar stonden legde het ook uit. Sinds een aantal jaren worden campings (streng) gecontroleerd op onder andere de kwaliteit van het zwemwater. Onze camping lag aan de rivier. Wanneer mensen met een zwemshort aan eerst in de rivier zwemmen of op de camping spelen en -zonder te douchen- het zwembad induiken is er voor hem geen beginnen aan om het water schoon te houden: bacteriën uit de rivier, zand en ander vuil van de camping. Ook met een zwembroek kun je dat niet vermijden, maar het "transportmiddel" voor dit alles is bij gebruik van een zwembroek een stuk kleiner.

Dat was tenminste de uitleg van de campingbaas...  :)
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #12 Gepost op: september 20, 2010, 11:11:03 am »

Ik was ook altijd tegen zo'n zwembroek van Dries. Een aantal jaren geleden wilde ik toch zwemmen in Frankrijk heb dus zo'n short (waar Mieke een foto van heeft geplaatst) gekocht.

En ik moet zeggen,..... heerlijk!!!
Ik heb ook wel van die flubber-shorts waar je ook mee kan zwemmen. Maar in de praktijk gebruik ik altijd de strakke zwemshort. De voordelen: geen plakkende broek meer aan je benen als je uit het water komt, je druipt veel minder met water, je handoek blijft droger, etc....

Overigens: zelf kijk ik ook graag naar een vrouwenlichaam, dus waarom zouden zij niet ook naar een mannenlichaam mogen kijken. En als het ze niet bevalt, dan kijken ze toch niet!
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #13 Gepost op: september 20, 2010, 12:12:48 pm »

Overigens: zelf kijk ik ook graag naar een vrouwenlichaam, dus waarom zouden zij niet ook naar een mannenlichaam mogen kijken. En als het ze niet bevalt, dan kijken ze toch niet!

Helemaal mee eens, maar ik moet wel zeggen dat inmiddels het lichaam waarin ik huis wat tekenen van slijtage begint te vertonen....  :H
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Mieke

  • Gast
Re:Daar komt ie de "vreemste" vraag van het forum frankrijk en de zwembroek
« Reactie #14 Gepost op: september 20, 2010, 12:34:34 pm »

Helemaal mee eens, maar ik moet wel zeggen dat inmiddels het lichaam waarin ik huis wat tekenen van slijtage begint te vertonen....  :H

Je moet dat niet zien als slijtage maar als (letterlijke) persoonlijke groei. Ik kan zeggen dat ik persoonlijk al heel hard gegroeid ben ::)
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal