Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Wie kent de koelbox van het merk Waeco  (gelezen 17619 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #30 Gepost op: januari 12, 2011, 11:13:21 am »

Sorry Lien, maar ik raak het spoor bijster.
Van de ene kant wil je een koelbox erbij om in de auto te zetten voor tijdens het rijden. En volgens je laatste bericht wil je die ook niet meer uit de auto tillen.
Maar aan de andere kant zit je te denken aan een Waeco (=redelijk aan de prijs). Waarom neem je dan niet gewoon een koelbox met ventilator?! dat valt in de auto echt niet op kwa geluid. En als je hem op de camping toch niet gebruikt, dan is dat toch een mooie goedkope oplossing?
Een koelbox is niet zo zwaar en ook makkelijk vast te houden/tillen, dus dat is geen probleem. We zoeken er één van 15 - 21 liter. De Waeco koelbox kost ongeveer 100 - 150 euro (die wij gezien hebben). Eerder schreef ik al, dat als we wat verder van de winkels staan het handig is om de koelbox erbij te gebruiken (we hadden eerst ook een behoorlijk groot koelkastje). Vandaar dat we op zoek zijn naar een extra koelbox die niet te veel geluid maakt.
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2011, 11:23:36 am door Lien »
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #31 Gepost op: januari 12, 2011, 11:40:52 am »

lijkt me een mooi alternatief, Kan je in warme orden na het boodschappen de vlees en melk producten koel mee terug nemen naar de camping.
Wij hebben dit vaak aan de hand, boodschappen halen, en direct terug naar de camping om het vlees ea zaken snel uit de warme auto te halen.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #32 Gepost op: januari 12, 2011, 11:44:04 am »

lijkt me een mooi alternatief, Kan je in warme orden na het boodschappen de vlees en melk producten koel mee terug nemen naar de camping.
Wij hebben dit vaak aan de hand, boodschappen halen, en direct terug naar de camping om het vlees ea zaken snel uit de warme auto te halen.


Wij plannen boodschappen doen altijd na een uitstapje. We rijden zelden of nooit van de camping om alleen maar boodschappen te doen.
Maar een extra, klein ijskastje bij de hand hebben kan altijd handig zijn.
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #33 Gepost op: januari 12, 2011, 04:15:45 pm »

Da's dan weer een voordeeltje van mijn Combi Camp. De avond ervoor aan de "walstroom"
ga jij varen met je vouwwagen  :H :H
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #34 Gepost op: januari 12, 2011, 05:12:57 pm »

Wij plannen boodschappen doen altijd na een uitstapje. We rijden zelden of nooit van de camping om alleen maar boodschappen te doen.
Maar een extra, klein ijskastje bij de hand hebben kan altijd handig zijn.

Klopt, doen wij ook, omdat de boodschappen zo snel mogelijk naar de koelkast moeten. :X
Ik volg deze discussie dan ook, omdat er wellicht een goed idee voor ons bij zit. :K
Kunnen we wellicht wat langer over doen (het terugrijden naar de camping)
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #35 Gepost op: januari 12, 2011, 08:32:35 pm »

ga jij varen met je vouwwagen  :H :H

We zijn overal op voorbereid... :P

Maar het is best makkelijk, ik heb aan de keuken zo'n CEE inbouw invoerplug gemaakt. Een extra stukje snoer wat bij het vertrek gewoon in de garage blijft en ik vertrek met een koude box!

(Die invoerplug wordt op de camping uiteraard voor alle elektra gebruikt ;))
Gelogd

dheppener

  • Gast
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #36 Gepost op: januari 13, 2011, 09:06:58 pm »

We zijn overal op voorbereid... :P

Maar het is best makkelijk, ik heb aan de keuken zo'n CEE inbouw invoerplug gemaakt. Een extra stukje snoer wat bij het vertrek gewoon in de garage blijft en ik vertrek met een koude box!

(Die invoerplug wordt op de camping uiteraard voor alle elektra gebruikt ;))

hmmm interessant: heb je daar een foto van?
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #37 Gepost op: januari 14, 2011, 05:46:12 am »

maar dan wel in een ander topic  :off
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #38 Gepost op: januari 14, 2011, 07:06:55 am »

http://waeco.com/nl/138.php

invullen maar , dan weet je meteen wat er in productie is.
Ik had hem gisteren in de bus. Flink magazine is het, maar er staan ook heel veel accesoires in die een vouwwagenkampeerder nooit gaat gebruiken (denk aan airco's, vaatwassers etc.... Nog wel de folder van 2010, eind februari komt de folder van 2011 uit.
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #39 Gepost op: januari 14, 2011, 07:35:51 pm »

tja hij is compleet  ;D
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #40 Gepost op: januari 14, 2011, 10:50:33 pm »

Fabrikant benaderd er is een showroom in Montfoort. Binnenkort maar eens naar toe.
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #41 Gepost op: januari 16, 2011, 11:07:27 am »

hmmm interessant: heb je daar een foto van?

Nee, de wagen staat nu in de stalling. Als ik 'm weer thuis heb kan ik wel een foto maken en even in een apart topic plaatsen (voordat de moderator ingrijpt ;)). Je kunt ook even op het forum van combi-camp kijken, daar staat hoe iemand anders het ook zo gemaakt heeft: http://cc-club.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=38. Misschien moet je je eerst aanmelden voordat je dit kunt lezen.

Back to topic!  8)
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #42 Gepost op: januari 16, 2011, 01:42:34 pm »

en even in een apart topic plaatsen (voordat de moderator ingrijpt ;)).
Back to topic!  8)

dat heb je goed  KK
Gelogd

primaxyes

  • Gast
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #43 Gepost op: januari 21, 2011, 06:58:34 pm »

Wij hebben altijd maar zon kleine campingkoelkast gehad, met de klep aan de bovenkant. Deze stond altijd gewoon in de disselbak, mooi stopcontact ingebouw en die aangesloten op een constante voeding, maarja, dat was in de tijd toen het mistlicht niet verplicht was, Nu het verplicht is heeft men vader toch een caravan met een 13 polige stekker, probleem als nog opgelost. Ik heb de koelkast afgelopen keer gewoon achter in de auto gezet, kan als het moet er zelf 2 meenemen, heb der toevallig 2 dag scheelt ;), en allebei gewoon op 12 volt, voeding is makkelijk te vinden bij mij, want er loopt een 6mm2 kabel naar men bassversterker in het koffer, hier kan ik zonder probleem koelkast bijhangen. Want die 0,50mm2 die de jappaners gebruiken om men aansteker te bedraden...nee dankje
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:Wie kent de koelbox van het merk Waeco
« Reactie #44 Gepost op: januari 22, 2011, 04:56:37 pm »

Vandaag naar Montfoort geweest. Hier hebben ze alle soorten van het merk Waeco staan. Aangezien wij de koelbox voornamelijk willen gebruiken tijdens het rijden en misschien voor erbij moest hij niet te groot zijn. Ook het liefst niet te veel geluid maken voor als we hem toch een keer in de vw willen zetten.  We hebben in Montfoort verschillende uitgeprobeerd en hebben gekozen voor de Waeco coolfun cr-18 (18 liter dus). Deze kan op 12 volt en met omvormer op 220 (omvormer ook gekocht voor als we thuis met een verjaardag het  bier koud willen zetten). Het geluid was minimaal en prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij zijn dus voorzien  :).

Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal