Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: help, deze of deze mobicool  (gelezen 7291 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

walter

  • Gast
help, deze of deze mobicool
« Gepost op: januari 28, 2011, 11:37:56 pm »

.Omschrijving:
Hybride Mobicool koelbox
Ideale combinatie van een compressor met een Peltier systeem

De Mobicool B40 hybride koelbox is de ideale oplossing als u de inhoud van uw compressor koelbox ook onderweg naar uw vakantiebestemming koel wilt houden. Het grote voordeel van de compressor techniek is uiteraard dat u volledig onafhankelijk van de buitentemperatuur tot -15°C kunt koelen en vriezen. Tot voor kort kon dit alleen thuis of op de camping, als er maar 230 volt voorhanden was.
Mobicool heeft de B40 echter ook voorzien van het thermo-elektrisch koelsysteem. Een ingenieuze oplossing! Zo kunt u de koelbox gewoon onderweg, in de auto of camper, laten koelen op 12 volt. Tot 20°C onder de buitentemperatuur.

De koelbox is robuust, ruim en uitermate veelzijdig. Op 230 volt is de B40 thermostatisch te regelen tussen +12°C en -15°C en dus zelfs als vriezer te gebruiken. Ideaal voor gebruik op de camping.

Het koelsysteem is hermetisch gesloten en volledig onderhoudsvrij.
Standaard uitgerust met thermostaatregeling op 230 volt, 12 volt stekker voor sigarettenaansteker, verzonken handvatten, magneetsluiting en afdichtingsrubber in het deksel.

De ideale oplossing - beter is de Mobicool koelbox niet te beschrijven.
Kenmerken:
Levertijd:
Op aanvraag
Merk:Mobicool (Made by Waeco)
Naam: B40 DC/AC Hybride koelbox
Soort: Koelbox
Systeem: Thermo-elektrisch (Peltier) en compressor
Temperatuurbereik:Op 230 volt van -15 °C tot +12°C. Op 12 volt: Afhankelijk van de buitentemperatuur en de mogelijkheid tot ventilatie; tot maximaal 20°C onder een omgevingstemperatuur van 32°C.
Aansluitspanning:12 volt DC en 230 volt AC
Stroomverbruik:230 volt: 0,3 amp?re. 12 volt: 3,9 amp?re.
Opgenomen vermogen:230 volt: 65 watt. 12 volt: 47 watt.
Inhoud: 40 liter
Capaciteit: Geschikt voor 2 liter flessen
Afmetingen: 45 x 51 x 52 cm (hxdxb)
Gewicht: 21 kg
Kleur: Blauw/Grijs
Materiaal: Gecoat plaatstaal met kunststof deksel
Bijzonderheden:Deksel met afdichtingsrubber en magneetsluiting


Koelen op stroom of gas
mobicool a40
3 koelmogelijkheden voor maximale vrijheid

Met deze Mobicool koelbox bent u werkelijk mobiel. Dat gevoel van vrijheid waar u zo naar verlangt, wordt voor u als kampeerder werkelijkheid.
Op gas ver van de bewoonde wereld, comfortabel op 230 volt op de camping of via de sigarettenaansteker van uw auto of camper - alles is mogelijk!
Overschakelen is in een handomdraai gebeurd; de koeling kan zowel op gas als op 230 volt optimaal worden geregeld.

De koelbox is robuust, ruim en uitermate veelzijdig. Dankzij de krachtige, geluidsarme absorptie techniek is deze zowel te gebruiken op gas, 230 volt en 12 volt - dat is wel zo praktisch!
Ideaal voor gebruik op de camping en in de caravan.

Standaard uitgerust met thermostaatregeling op 230 volt, piëzo ontsteking, 12 volt stekker voor sigarettenaansteker, verzonken handvatten, magneetsluiting en afdichtingsrubber in het deksel.
Koelt tot maximaal 20°C onder de omgevingstemperatuur.

Een koelapparaat voor alle omstandigheden - beter is de Mobicool koelbox niet te beschrijven.

Kenmerken:
Levertijd: 3-5 werkdagen
Merk: Mobicool
Naam: A40 DC/AC/Gas absorptie koelbox
Soort: Koelbox
Systeem: Absorptie
Temperatuurbereik: Afhankelijk van de buitentemperatuur en de mogelijkheid tot ventilatie: tot 20°C onder de omgevingstemperatuur
Aansluitspanning: 12 volt DC en 230 volt AC
Stroomverbruik: 230 volt: 0,3 amp?re. 12 volt: 6,1 amp?re.
Opgenomen vermogen: 72 watt
Gasaansluiting: Ja
Bedrijfsdruk: 30 mbar
Gasverbruik: Maximaal 15 gram per uur.
Ontsteking: Piëzo ontsteking
Inhoud: 40 liter
Capaciteit: Geschikt voor 2 liter flessen
Afmetingen: 45 x 51 x 52 cm (hxdxb)
Gewicht: 22 kg
Kleur:Blauw/Grijs
Materiaal:Gecoat plaatstaal met kunststof deksel
Bijzonderheden: Deksel met afdichtingsrubber en magneetsluiting.

volgens mij zit er weinig verschil in behalve de 30 euro prijsverschil  :?
Als jullie moesten kiezen, welke zouden jullie dan nemen?
Want ik zie door de koelkasten de rosé niet meer  :N
« Laatst bewerkt op: januari 28, 2011, 11:45:51 pm door Walter_en_Ilona »
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:help, deze of deze mobicool
« Reactie #1 Gepost op: januari 29, 2011, 12:16:04 am »

Citaat
Op 12 volt: Afhankelijk van de buitentemperatuur en de mogelijkheid tot ventilatie; tot maximaal 20°C onder een omgevingstemperatuur van 32°C.
.

Wat ik mij dan afvraag, hoe doet 'ie het in de disselbak met 12v of achter in de kofferbak van de auto?

Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:help, deze of deze mobicool
« Reactie #2 Gepost op: januari 29, 2011, 09:46:56 am »

.

Wat ik mij dan afvraag, hoe doet 'ie het in de disselbak met 12v of achter in de kofferbak van de auto?


je koelkast thuis kan er ook niet tegen hoor, dan moet ie hard werken.

ik zou voor de 2e gaan, ik heb er ook 1 die op 3 bronnen kan draaien, en hij werkt super.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:help, deze of deze mobicool
« Reactie #3 Gepost op: januari 29, 2011, 12:24:52 pm »

We hebben nu een koelbox, zo eentje die herrie maakt. Onderweg staat 'ie uit, in de disselbak. Een apparaat wat stiller is en enigszinds redelijk onderweg kan koelen als je 12v in de disselbak hebt lijkt mij wel wat.

Tot nu toe heb ik altijd nog met de disselbak dicht gereden en eigenlijk was ik van plan dat in de toekomst ook zo te houden. Maar, is zo'n hybride ding dan wel in staat om te koelen, of gaat dat dan nergens over.
« Laatst bewerkt op: januari 29, 2011, 04:23:45 pm door Qwaqa »
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:help, deze of deze mobicool
« Reactie #4 Gepost op: januari 29, 2011, 04:01:14 pm »

Wij hebben zo'n hybride ding in de dichte keuken van de CCC staan, die werkt tijdens het rijden op 12 volt. Wij zetten 'm thuis de dag van te voren aan op 230 volt en zorgen dat de spullen er koud in gaan. Dan gaat het allemaal prima. De capaciteit is niet overweldigend maar zo lukt het wel.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal