Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Welk type Walker etc  (gelezen 7170 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hypocrates

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 59
Welk type Walker etc
« Gepost op: maart 27, 2011, 09:30:07 pm »

Hallo forumleden,

wij zijn helemaal nieuw hier. na jaren met ouders op vakantie te zijn geweest in een markanto hebben we na een paar keer met een tent te zijn weggeweest vorige jaar een walker doublette geleent van een zwager. Was weer top dat vouwen :-) iets meer comfort met twee kids!

Nu hebben we net zelf een walker opgehaald. Volgens de foto en de oude eigenaren is het een Olympique. Als ik naar hun foto kijk en naar de olympiques op marktplaats etc zou het kunnen, lijkt erg op elkaar.
Alleen bij thuiskomst zag ik op het typeplaatje Viva 7080 staan?  Wat is het nou?  en wat zijn de verschillen tussen de walkers? gezien de hoeveelheid aangeboden wwalkers en de walkers die ik zie rijden en klappen zou er toch al meer info moeten zijn op het forum? :-)

Ik hoor graag jullie reacties!!

Groetjes
Marc
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #1 Gepost op: maart 27, 2011, 10:01:09 pm »

Welkom op het forum, ik zal eens kijken of ik iets kan vinden :J
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #2 Gepost op: maart 27, 2011, 10:03:29 pm »

Oja, welke kleur heeft hij? Als je een foto hebt zou nog makkelijker zijn om te zoeken. Heb viva's gevonden in nederland en duitsland maar daar staat geen plaatje bij. ik ga nog ff verder kijken

Heb er ook al plaatjes bij gevonden.
Wat wil je exact weten en welk bouwjaar heeft die van jullie?
« Laatst bewerkt op: maart 27, 2011, 10:08:17 pm door muis »
Gelogd

Hypocrates

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 59
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #3 Gepost op: maart 27, 2011, 10:22:59 pm »

hierbij de foto die we hebben gekregen voordat we hem gingen halen. hij lijkt uiterlijk, mede ook door de uitbouw links, erg veel op de olympique (die op marktplaats staat, wie weet is dta geen olympique)
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #4 Gepost op: maart 27, 2011, 10:37:12 pm »

Voor zover ik nu kan vinden is de 7080 idd de Walker Olympique en maar er is ook een viva 7060 die weer op een ouder type Olympique lijkt.
Gelogd

Hypocrates

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 59
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #5 Gepost op: maart 27, 2011, 10:50:39 pm »

Hmm.  ik heb het nog voor de 100% ff gecheckt.  maar is echt viva 7080  fahrhuppeldepupnummer 54607  Maar zou toch raar zijn als de viva de Olympique is?  dan klopt het overziht hier ook niet haha ::)

Ik heb walker ook ff gemailt maar die zullen wel vaak zulke mailtjes krijgen over vouwwagens die ze al tijden helemaal niet meer maken.

Ben trouwens wel benieuwd wat dan de echte verschillen zijn tussen deze en de doublette.

Als iemand ergens een tekening of origineel boekje kan opdiepen? IK moet voor de matrassen even de maten van de binnententen bovenop de kleppen hebben.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #6 Gepost op: maart 27, 2011, 10:58:28 pm »

De doublette heeft een uitbouw aan de rechterkant maar niet aan de linkerkant.
Gelogd

Hypocrates

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 59
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #7 Gepost op: maart 27, 2011, 11:03:30 pm »

yep, zou dat het enige zijn?  dan kan ik de matrasmaat aanhouden van mijn zwager. althans van zijn doublette :-)
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #8 Gepost op: maart 27, 2011, 11:13:48 pm »

Dat durf ik niet te zeggen, op marktplaats staat de volgende advertentie met instructieboekje http://link.marktplaats.nl/425940852 Misschien willen ze hem scannen of kopieren voor je?
Gelogd

Hypocrates

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 59
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #9 Gepost op: mei 04, 2011, 09:06:33 pm »

hoihoi,

nou we hebben em vanmiddag opgezet was ff zoeken enzo maar hierbij de foto's misschien wordt het dan nog duidelijker welke walker het heel officieel is.

nog iemand tips of je bij de voortent eerst beter het frame kan neerzetten dan de tent eroverheen en dan de 'uitbouwtjes'? leek ons de beste manier maar misschien heeft iemand een sneller idee?

|Een paar kleine minpuntjes tegengekomen:

- Rits van deur wagen sluit niet goed meer
- beide slaapcabines zit een scheur op de naad van het onderzeil en zijkant
- de poten onder de uitklapgedeeltes zitten bij 3 geen binnenpoot meer in dus moeten we nieuwe voor aanschaffen
- er missen wat klemmetjes

verder voor het geld niet veel op aan te merken
« Laatst bewerkt op: mei 04, 2011, 09:13:39 pm door Hypocrates »
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #10 Gepost op: mei 04, 2011, 09:14:51 pm »

De rits kun je behandelen met een kaars als ie niet meer soepel loopt.
gewoon ff met de kaars langs de tanden gaan en dan een paar keer op  en neer ritzen...
Sucses
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #11 Gepost op: mei 05, 2011, 07:53:35 am »

Hopelijk ten overvloede: de kaars moet niet branden, maar door de kaars over de rits te wrijven, breng je wat vet aan...
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Richard

  • Gast
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #12 Gepost op: mei 05, 2011, 08:15:02 am »

Hopelijk ten overvloede: de kaars moet niet branden, maar door de kaars over de rits te wrijven, breng je wat vet aan...
:J :J :J :H :H :H
Gelogd

Hypocrates

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 59
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #13 Gepost op: mei 05, 2011, 10:03:04 pm »

Hahaha, tnx  gaan we zeker proberen!!!!

zijn er toevallig mensen die weten waar je stokken kan kopen voor onder de kleppen?
Gelogd

Hypocrates

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 59
Re:Welk type Walker etc
« Reactie #14 Gepost op: mei 05, 2011, 10:04:29 pm »

Overigens gaat ie niet stroef maar juist te makkelijk waardoor je hem tijdens het dichtritsen af en toe openritst snappen we het nog hahaah  8)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal